Hejsan!
Nu är det som så att jag är riktigt sugen på att börja studera och hoppa av min karriär på ålderdomshemmet.
Jag själv bor i Helsingborg och då tipsa min kompis om försäljning B2B i öresundsregionen. Det är en KY-utbildning på Hermods.
För några dagar sedan skicka min kompis in en intresseanmälan + CV till dem på morgonen, dem hörde av sig på eftermiddagen och välkomnade han på en intervju dagen efter. Redan här känns det lite oseriöst? När min kompis var så gott som klar på intervjun sa dem till honom att han var "antagen" men skulle vara tyst om det eftersom det fortfarande går att söka till utbildningen. Bara nu känns det ännu mer oseriöst?
Frågade därefter en bekant som redan går där och denne person sa att där inte var några tentavakter så det var lätt att fuska. Inte för jag kan något om detta men det låter heller inte helt hundra?
Så då ställer jag frågan till er, Är det någon som vet något om denna utbildning eller möjligtvis något om Hermods? Det är studerande på heltid inne i Helsingborg.
http://www.studentum.se/Foersaeljnin...n_KY_79562.htm
Tacksam för svar.
/rappo