2008-08-17, 01:28
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Jag fattar inte vad du vill med dessa citat. Däremot ger du oss alla ytterligare källa till att E haft fotokonfrontation på L av sina föräldrar då hon låg på sjukhus..
Bad.
Du bad om källor på dom lögner från bävern som jag räknade upp och du fick dom. Förlåt mig...

Det står ingenstans att fotot visades upp för E. Läs FUP.

Kom igen nu... Källor på dina påståenden tack.
2008-08-17, 01:30
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Men GUD!! Det är väl för helvete inget bevis!
Du har ju nåt fel tjejen!
Där håller jag håller med dig,. Inget bevis.
2008-08-17, 01:32
Medlem
Leif Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Just det där att hon skulle titta på runstenar vid den tiden på kvällen i mars, när det är kolmörkt ute. Hur logiskt låter det?

Det är inte kolmörkt kl. 19 i mars, i alla fall inte i slutet av Mars. Men logiskt: Nej, om hon tagit sig ända dit för att se på runstenar så borde hon rimligen se till att göra det i bra dagsljus.
2008-08-17, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Man kan undra varför de så hysterisk försöker tysta allt om T, är han oskyldig har han inget att frukta. Eller.

Det handlar inte om fruktan för någonting eller att dölja något, det handlar om att en oskyldig människa inte skall behöva utstå den här sortens bespottning från ett gäng verklighetsfrånvända riksmongon på ett forum på internet.

Ingenting talar för att T har någonting med det här att göra, han är avförd från utredningen utav polisen och således är han att betrakta som oskyldig.

Hade ni haft något konkret att ta på så hade det varit en sak, men att trixa med uppgifter så att de passar eran agenda och dessutom addera direkta lögner är inget annat än patetiskt och pubertalt.

Det ni håller på med är endast för erat höga nöjes skull, ingenting annat!
2008-08-17, 01:33
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Du bad om källor på dom lögner från bävern som jag räknade upp och du fick dom. Förlåt mig...

Det står ingenstans att fotot visades upp för E. Läs FUP.

Kom igen nu... Källor på dina påståenden tack.
Läs din egen källa.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12457248&postcount=1194
2008-08-17, 01:35
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Läs din egen källa.

Det står att de tagit med sig ett foto, men inte att det har visats för E.
2008-08-17, 01:37
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Där håller jag håller med dig,. Inget bevis.

Men gud. Spelar du bara dum eller är du så här dum?!
Du skrev att beviset för att T var hemma när mordet begicks fanns i FUP, sidan 101. Och ditt BEVIS var att polisen hade testkört sträckan! Det är för helvete inget bevis!
2008-08-17, 01:37
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Läs din egen källa.

Men snälla du...

Var i mina källor står det att T var på brottsplatsen när brottet begicks? Jag måste säga att ett sånt påstående bör efterföljas av en källa.

Står du och bävern fast vid att T har befunnit sig på platsen för brottet under den tid som morden skedde? Du behöver inte svara för bävern.

Kan jag få ett ja eller nej på den frågan? Så svårt är det inte...
2008-08-17, 01:40
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif D
Det är inte kolmörkt kl. 19 i mars, i alla fall inte i slutet av Mars. Men logiskt: Nej, om hon tagit sig ända dit för att se på runstenar så borde hon rimligen se till att göra det i bra dagsljus.

Mmmmm, man tycker ju det. Särskilt eftersom hon dittills aldrig lyckats hitta fram till Sigges sten. Kanske hade varit lättare för henne att göra det i dagsljus!

Bävern och Tulpanen - Det är ju helt fantastiskt att ni lyckats hitta bevis på att T befann sig i huset när brotten begicks! Då är ju fallet löst nu, ring åklagaren ögonaböj! Oh happy day!
2008-08-17, 01:41
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Men snälla du...

Var i mina källor står det att T var på brottsplatsen när brottet begicks? Jag måste säga att ett sånt påstående bör efterföljas av en källa.

Står du och bävern fast vid att T har befunnit sig på platsen för brottet under den tid som morden skedde? Du behöver inte svara för bävern.

Går C fri så tar utredningen stamp från ruta 1.
2008-08-17, 01:42
Bannlyst
Citat:
Jag efterfrågar inte tiden för T's hemkomst. Jag efterfrågar dina källor på att T var på mordplatsen när morden begicks?

Bevisa att han inte var det.
2008-08-17, 01:42
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Går C fri så tar utredningen stamp från ruta 1.
Goddag yxskaft...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in