2008-08-20, 00:33
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Väderkvarnar har ingen hjärna, det har den lille watson bevis gång på gång.
Jag tycker nog inte att du är rätt person att uttala dig i det här fallet. Du skulle kunna hoppa in i vilken tråd som helst så länge du kunde rikta kritik mot polisen eller rättsväsendet...
2008-08-20, 00:37
Medlem
nackepas avatar
Kan vi diskutera teorier om alternativa gm eller?

Jag tycker tråden börjar bli förstörd av de som är helt säkra på att CS är skyldig. Det finns en egen tråd om CS och det finns väl ingen anledning att traggla om CS i den här tråden?
2008-08-20, 00:39
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag tycker nog inte att du är rätt person att uttala dig i det här fallet. Du skulle kunna hoppa in i vilken tråd som helst så länge du kunde rikta kritik mot polisen eller rättsväsendet...

Jag tycker du skall ta på dig din foliehatt, sätta dig i ett hörn och rabbla för dig själv "Christine är skyldig". Än så länge har du inte haft mycket substans i det du sagt eller gjort.

Innan dina senaste inlägg tyckte jag att du var en stor idiot. Efter har jag inte ändrat åsikt.
2008-08-20, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Jag tycker tråden börjar bli förstörd av de som är helt säkra på att CS är skyldig. Det finns en egen tråd om CS och det finns väl ingen anledning att traggla om CS i den här tråden?

Tagit upp det ett par gånger men ingen verkar lyssna.
2008-08-20, 00:48
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Tagit upp det ett par gånger men ingen verkar lyssna.

Okej om man bemöter andras inlägg givetvis. Men jag tycker att det är en massa tjafs om CS och hon har ju en egen tråd. Det enda som skulle vara intressant om CS i denna tråd är om hon är delaktig i morden, d.v.s. har en kompanjon.
2008-08-20, 00:48
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
På riktigt allvar så måste jag fråga alla dem som INTE tror att CS är GM vad ni grundar detta på? Visst, jag övertygad om att hon INTE blir fälld men med den "fakta" rättegången har givit oss så anser jag henne definitivt garanterad som GM.

Jag tycker T-spåret är intressant och så men det är, i mina ögon, endast teorier i brist på bättre, typ.

Detta vill jag lyfta fram.

Jag håller dock inte med om att CS "INTE blir fälld".

Jag är säker på att hon blir fälld.
2008-08-20, 00:50
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
På riktigt allvar så måste jag fråga alla dem som INTE tror att CS är GM vad ni grundar detta på? Visst, jag övertygad om att hon INTE blir fälld men med den "fakta" rättegången har givit oss så anser jag henne definitivt garanterad som GM.

Jag tycker T-spåret är intressant och så men det är, i mina ögon, endast teorier i brist på bättre, typ.
De som fått mig att reagera med att inte ta C som given gm är att jag anser att tiden är för tight mellan dådet och Ts hemkomst.
Dessutom saknas teknisk bevis till att binda C till brottsplatsen.
Grannar har pratat om mystisk person i rörelse i villaområdet tider då även C har alibi.
2008-08-20, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
De som fått mig att reagera med att inte ta C som given gm är att jag anser att tiden är för tight mellan dådet och Ts hemkomst.
Grannar har pratat om mystisk person i rörelse i villaområdet tider då även C har alibi.

Det står alltså klart för dig att T är den enda tänkbara gärningsmannen?

Hur lång tid skulle det ha behövts, enligt dig, för att någon annan än T skulle kunna vara skyldig?
Senast redigerad av Rock N Roll 2008-08-20 kl. 00:58.
2008-08-20, 00:56
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Det har jag missat. När har det hänt?
2008-08-20, 00:59
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Det står alltså klart för dig att T är den enda tänkabara gärningsmannen?

Hur lång tid skulle det ha behövts, enligt dig, för att någon annan än T skulle kunna vara skyldig?
Jag är öppen för allt tills den rätta gm grips.
2008-08-20, 00:59
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Du är i fel tråd.
Denna tråd handlar inte om CS utan om alternativa gm.

Då tar jag det igen: (jag vet inte hur jag citerar ett inlägg en gång till, men jag använder "vanliga" citattecken. Mitt citat är från den HÄR tråden.)

"Ursprungligen postat av Marmoth
På riktigt allvar så måste jag fråga alla dem som INTE tror att CS är GM vad ni grundar detta på?"

Det håller jag med om. Sedan skrev jag tillägg om sådant jag inte håller med om.
Senast redigerad av Kallix 2008-08-20 kl. 01:03.
2008-08-20, 01:00
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Det har jag missat. När har det hänt?
Läs grannen Tinas förhör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem