2008-08-17, 01:09
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Läs och grunda många sidor om du nu har hjärnkapacitet till det.
++++ ihop sidor.

En liten fråga bara. Tar du random sidnr när du hänvisar till FUP?
2008-08-17, 01:20
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Källa tack!
FUP sid. 968 (Förhör med RJ den 17 mars kl. 20.15) Namnen förkortade av mig.

Citat:
På fråga berättar RJ att det varit problem med E's ex NJ (barnens pappa). RJ berättar att E och NJ skildes i maj-juni förra året och att det då i samband med separationen varit problem. RJ berättar att NJ hotat både E samt RJ och hans fru. Dessa hot pågick under maj och juni men sedan lugnade det ner sig enligt RJ.
RJ tror spontant att NJ är inblandad i detta och RJ tror att NJ kan ha lejt någon att utföra detta. RJ säger att NJ har en storebror som kallas "**" som är aktiv i mc-klubben **. NJ har tidigare även han varit aktiv i klubben enligt RJ.
Detta säger han alltså en timme efter morden. När har han hunnit få in CS där?
Detta säger RJ en timme efter morden. Har han misstänkt CS innan dess?

FUP Sid. 1284
Citat:
T berättar att E efter det att hon blivit överfallen och de skador hon fått, så på sjukhuset så har hon nämnt namnet Lorena. Av den anledningen så har E's föräldrar RJ och EvJ med sig ett fotografi idag för att visa E för att om möjligt då E skulle kunna säga om det är den personen hon avser som hon pratat om på sjukhuset.

Vad gäller T's närvaro på mordplatsen när morden begicks så är det svårt att hänvisa eftersom det inte nånstans i FUP finns något som tyder på det du påstår.

Varsågod. Där var mina källor. Kan man kräva samma service från dig nu?
2008-08-17, 01:21
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
som ni tjatar då, kan ni inte läsa själva, ni bör ju kunna hela fup.en
Du kräver källa jämt och ständigt ju. Du kan inte ha läst FUP eftersom du påstår felaktiga saker hela tiden. Antingen har du inte läst eller så ljuger du. Vilket är det?
2008-08-17, 01:22
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren

FUP Sid. 1284

Vad gäller T's närvaro på mordplatsen när morden begicks så är det svårt att hänvisa eftersom det inte nånstans i FUP finns något som tyder på det du påstår.

Ja tack. Jag vill också veta dina källor.
2008-08-17, 01:23
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
En liten fråga bara. Tar du random sidnr när du hänvisar till FUP?
Nu buntar jag ihop dig med dom andra korkskallarna som efterfrågar sid nr. på Ts hemkomst.
Detta är det enda bevis på hans hemkomst. en testkörning av polis som gasat på 5km/h i överträdelse.
FUn sid. 101
2008-08-17, 01:24
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Nu buntar jag ihop dig med dom andra korkskallarna som efterfrågar sid nr. på Ts hemkomst.
Detta är det enda bevis på hans hemkomst. en testkörning av polis som gasat på 5km/h i överträdelse.FUn sid. 101

Men GUD!! Det är väl för helvete inget bevis!
Du har ju nåt fel tjejen!
2008-08-17, 01:25
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Detta är det enda bevis på hans hemkomst. en testkörning av polis som gasat på 5km/h i överträdelse.
FUn sid. 101

Mja de har väl fångat hans mobil på en mast också, som fastslår att han är på en viss plats vid en viss tidpunkt. Och man har väl ändå dividerat till leda om att han fått gasa riktigt rejält för att komma hem så han hade hunnit begå detta brott. Det finns därmed inga bevis som Bävern vill påskina..att T befunnit sig i huset vid tid för brott.
2008-08-17, 01:26
Bannlyst
Man kan undra varför de så hysterisk försöker tysta allt om T, är han oskyldig har han inget att frukta. Eller.
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren

FUP Sid. 1284

Jag fattar inte vad du vill med dessa citat. Däremot ger du oss alla ytterligare källa till att E haft fotokonfrontation på L av sina föräldrar då hon låg på sjukhus..
Bad.
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
FUn sid. 101
Jag efterfrågar inte tiden för T's hemkomst. Jag efterfrågar dina källor på att T var på mordplatsen när morden begicks?
2008-08-17, 01:27
Medlem
Citat:
FUn sid. 101

Är det erat BEVIS för att T befann sig i huset vid tidpunkten för dådet?
2008-08-17, 01:27
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Man kan undra varför de så hysterisk försöker tysta allt om T, är han oskyldig har han inget att frukta. Eller.

Att påpeka rena lögner är väl inte samma sak som att försöka tysta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in