Citat:
Om du anser att Astracans teorier är fyllesnurriga så får det stå för dig.
Ursprungligen postat av SingleStar
Varför bemöta Astracans lite fyllesnurriga teorier?
Du får ju en massa teorier presenterad men du avfärdar allt utan bemötande och tycker det är jobbigt att lyssna på fakta och argument. Så om du vill tas seriöst så får du först bli seriös. Just nu är du på gränsen till Troll att nästa trollinlägg du skriver så blir du trollifierad och därmed iggad. Så sluta med dina tramsinlägg som enbart stör det här tråden.
Du får ju en massa teorier presenterad men du avfärdar allt utan bemötande och tycker det är jobbigt att lyssna på fakta och argument. Så om du vill tas seriöst så får du först bli seriös. Just nu är du på gränsen till Troll att nästa trollinlägg du skriver så blir du trollifierad och därmed iggad. Så sluta med dina tramsinlägg som enbart stör det här tråden.
Mitt inlägg vände sig till nackepas kommentar:
Citat:
Som sagt: Underhållande fredagsunderhållning men inte mycket som st/ämmer i sak. Självklart tycker du att han prickar teorierna rätt bra.
Nu pågår HR och jag vill inte lägga den energi som krävs för att diskutera alla alt.teorier för tillfället. Huvudteorier och underteorier till dessa.
Nu pågår HR och jag vill inte lägga den energi som krävs för att diskutera alla alt.teorier för tillfället. Huvudteorier och underteorier till dessa.
Åter till ditt inlägg till mig.
Vilka teorier avfärdar jag utan bemötande?
Varifrån har du fått att jag tycker det är jobbigt att lyssna på fakta och argument??? Jag tycker om att lyssna på fakta och argument som bygger på fakta.
Jag anser mig själv som en mycket seriös person. Vad du anser om mig struntar jag fullkomligt i.
Förmodligen kommer du att anse att detta är mitt nästa trollinlägg, så därför vill jag passa på att säga: Hej då och tack för den här tiden SingleStar.
Jag kommer inte att sätta dig på ignore, jag vill vara med som läsare när du släpper din GeneralPlan!
Om det blir på en fredag kan jag att återanvända nackepas formulering: Underhållande fredagsunderhållning!
(Annars byt ut till rätt veckodag!)