2008-12-05, 21:49
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Ja rätt ska ju faktiskt vara rätt!!

I övrigt så tycker jag faktiskt att sammanfattningen stämmer skrämmande bra. Lustigt att en av hjärnorna bakom bara skrattar bort det. I stora drag så är det ju faktiskt just så tråden har sett ut.

Det är en teori som utelämnats i sammanfattningen, men den gick för sig på ett annat forum, och bör nog inte nämnas här.
Den var rätt bizarr
2008-12-05, 21:50
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frubeate
Det är en teori som utelämnats i sammanfattningen, men den gick för sig på ett annat forum, och bör nog inte nämnas här.
Den var rätt bizarr

Minst sagt
2008-12-05, 22:40
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Det har jag redan gjort.
Kan du länka till den?
2008-12-06, 01:17
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Som sagt: Underhållande fredagsunderhållning men inte mycket som stämmer i sak. Självklart tycker du att han prickar teorierna rätt bra.

Nu pågår HR och jag vill inte lägga den energi som krävs för att diskutera alla alt.teorier för tillfället. Huvudteorier och underteorier till dessa.
Synd att du inte orkar bemöta Astracans teorier. Jag tror inte jag är ensam om att vara nyfiken på dina/era huvud- och underteorier.
2008-12-06, 05:26
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Kan du länka till den?

K:/arbogafallet/bevis/bevisförfalskning.doc
2008-12-06, 05:30
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Synd att du inte orkar bemöta Astracans teorier. Jag tror inte jag är ensam om att vara nyfiken på dina/era huvud- och underteorier.

Varför bemöta Astracans lite fyllesnurriga teorier?

Du får ju en massa teorier presenterad men du avfärdar allt utan bemötande och tycker det är jobbigt att lyssna på fakta och argument. Så om du vill tas seriöst så får du först bli seriös. Just nu är du på gränsen till Troll att nästa trollinlägg du skriver så blir du trollifierad och därmed iggad. Så sluta med dina tramsinlägg som enbart stör det här tråden.
2008-12-06, 10:57
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:

Jaha, den länken var ju kalasbra. NOT!
2008-12-06, 11:03
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
En fungerande länk vore trevligt...
2008-12-06, 13:07
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
En fungerande länk vore trevligt...

Jag kan lägga ut materialet på nätet. Men inte förrän den dagen då jag ser att alla pro-Torgny-tramsare som har förstört den här tråden och de förgående har blivit utkastad både en och två gånger. Till dess kan du glömma att få se det så länge jag inte vill visa det offentligt.
2008-12-06, 14:25
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Jag kan lägga ut materialet på nätet. Men inte förrän den dagen då jag ser att alla pro-Torgny-tramsare som har förstört den här tråden och de förgående har blivit utkastad både en och två gånger. Till dess kan du glömma att få se det så länge jag inte vill visa det offentligt.

Det måste vara hemskt att känna sig så underlägsen andra forumedlemmar att man kräver att de ska stängas av.
2008-12-06, 14:49
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Det måste vara hemskt att känna sig så underlägsen andra forumedlemmar att man kräver att de ska stängas av.

Ja, och lika ofattbart är det att igga obekväma skribenter. Det är en sak om man iggar någon som bara skriver snömos, men så tycks det inte vara här.

Som jag skrev en gång till Singlestar; vitsen med att delta i ett diskussionsforum är väl att läsa och bli läst. Annars kan man ju bara skriva ner sina åsikter i ett Worddokument och spara ner det på sin egen dator.

Jag tycker att det är tråkigt med dessa "iggningar" (vad sägs om det ordet, SAOL?). Jag vet inte om jag är iggad av Singlestar. Jag har ställt frågor till honom angående saker han har skrivit i inlägg, men ej fått svar. Jag har varit hövlig och inte otrevlig på något sätt.
2008-12-06, 17:12
Medlem
SingleStar

Du gapade om att du ville ha svar på några frågor som du hade ställt till mig, jag bad dig länka till de frågorna och då tystnade skriken, hittar du inte frågorna eller vad hände?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in