Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Var lite försiktig i dina anklagelser om att jag skulle vilja mörka något eller att jag skulle vilja skydda T, det låter väldigt oseriöst. Jag vet att ni snöat in er på detta och av någon konstig anledning verkar tycka att de små ouppklarade sakerna som strumpor, en huvtröja etc. väger tyngre mot T som en gm än C.S. T är avförd från utredningen på logiska grunder och om ni anser att polis och åklagare gjort fel tycker jag ni ska kontakta dem och lägga fram era teorier om hur detta egentligen gått till, eftersom ni verkar vara så säkra. Jag har sagt det tidigare, och säger det igen, jag välkomnar nya infallsvinklar och teorier men det måste ju finnas substans i dem!
Och nej, jag är born and raised i hufvudstaden så bespara mig era påhopp om ev. Arbogamaffia/Amish. Börjar bli duktigt tjatigt!
Och du har snöat in att CS är gärningsmannen. Från första dagen du började skriva här har du försvarat T med näbbar och klor. Låter nästan att du är T.
Varför försvarar du en i dina ögon oskyldig människa så hårt?
Varför är T:s huvtröja och strumpor oviktiga?
Ni verkar vara så säkra. Vilka
vi?
Säkra?
De flesta som kommer med andra teorier än att CS är gm kommer med fakta från FUP. Inte med antaganden och säkra utpekanden som CS-hatarna gör.
Du välkomnar nya infallsvinklar och teorier men så fort någon yttrar sig om någon annan GM än CS är du där först och förkastar de teorierna.