2008-11-01, 20:47
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Nä, det låter inte så komplicerat att lägga upp ytterligare en profil på facebook, och sen skriva med hjälp av denna på sin egen sida. Men jag vet som sagt inte o det var detta sessan menade. Minns bara att det spekulerades en del kring detta tidigare i tråden. Om denne SL är inblandad i K´s tipsande om CS till polisen, låter det ju onekligen konstigt om SL är en person påhittad av CS.

SL är inte inblandad i tipsandet av CS vid 03-tiden natten mot den 18 mars.
2008-11-01, 20:50
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Ska man vara petig så kräver dom ett för- och ett efternamn, men dom bryr sig förstås inte om vad du skriver i dom fälten. Bill Gates har exempelvis massor med konton. Ingvar Kamprad har fyra.

Namn kan vara vad som helst. Flash Back...
2008-11-01, 20:55
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Trams. Det räcker med en mailadress för att registrera sig på FB. Och såna kan man ha hur många som helst...

Ska man vara petig så kräver dom ett för- och ett efternamn, men dom bryr sig förstås inte om vad du skriver i dom fälten. Bill Gates har exempelvis massor med konton. Ingvar Kamprad har fyra.

Under samma namn!

Edit: Lär dig citera! // Mod
Senast redigerad av Carl Hamilton 2008-11-01 kl. 22:54.
2008-11-01, 20:57
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan

Jag skrev 'Om' men tack ändå för att du förtydligade.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Namn kan vara vad som helst. Flash Back...

Ja, eller T. Roll
2008-11-01, 21:24
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Nu är du otydlig. Enligt dina tidigare inlägg så känner SL och S varandra.
(SL = känner CS och S
S = känner SL)
Rörigt.
2008-11-01, 21:31
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Nu är du otydlig. Enligt dina tidigare inlägg så känner SL och S varandra.
(SL = känner CS och S
S = känner SL)
Rörigt.

Ett par sidor tillbaka förklarar jag för miapetter:

"Om du tolkat det som att det finns en koppling mellan S och SL, så har jag uttryckt mig vagt, för jag har menat en koppling mellan S och K. Sedan har jag inte vetat att S och SL har varit två personer."
2008-11-01, 21:38
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ett par sidor tillbaka förklarar jag för miapetter:

"Om du tolkat det som att det finns en koppling mellan S och SL, så har jag uttryckt mig vagt, för jag har menat en koppling mellan S och K. Sedan har jag inte vetat att S och SL har varit två personer."
Om du anser att uttrycka sig

Citat:
denna "någon" känner SL.
som vagt, får stå för dig.
2008-11-01, 21:39
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Var har jag tvärsäkert hävdat det???

Det var väl bara väntat att du skulle förfalla till ordklyverier istället för att erkänna att du är en skitsnackare. Men ok. Först skrev du:

Citat:
Och det kan INTE ha varit CS som skrivit till sig själv (eftersom det inte går att göra så; det är alltså inte ett mail det gäller

och sen när vi frågade vad det var för kommunikationsmetod hon använde, och någon trodde att du pratade om FB, så skrev du:

Citat:
Det kan vara svårt, om man måste registrera sig med personnummer och namn. Tror inte att det går att registrera sig som två personer där, m a o ha två profilsidor.

vilket som sagt var skitsnack.

Nu kommer du förstås att hävda att "kan INTE" och "inte går att göra så" i ditt första inlägg syftar på något helt annat, men det lär nog bara sluta med att du gräver dig djupare ner i din lilla grop.
2008-11-01, 21:57
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Har du kollat med Emmerich?

I fallet med Thomas Emmerich så var det mail som skrevs från CS´s dator, både från CS och från hennes antagliga alias Thomas Emmerich.
2008-11-01, 22:03
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Det var väl bara väntat att du skulle förfalla till ordklyverier istället för att erkänna att du är en skitsnackare. Men ok. Först skrev du:

och sen när vi frågade vad det var för kommunikationsmetod hon använde, och någon trodde att du pratade om FB, så skrev du:

vilket som sagt var skitsnack.

Nu kommer du förstås att hävda att "kan INTE" och "inte går att göra så" i ditt första inlägg syftar på något helt annat, men det lär nog bara sluta med att du gräver dig djupare ner i din lilla grop.

För mig betyder "Tror inte" eller "kan vara svårt att" inte att man hävdar något tvärsäkert.

Och - om du tycker att jag är en "skitsnackare" - varför bemödar du dig att kommentera mina inlägg??? Slösa energin på en "icke skitsnackare" i stället På det viset blir vi nöjda båda två
2008-11-01, 22:08
Medlem
Frubeates avatar
Ursprungligen postat av Frubeate
Har CS skapat ännu flera alias?

Citat:
Det verkar vara killar, alla fyra

Så du menar att CS nödvändigtvis måste ha skapat kvinnliga alias, om hon nu skapat något som helst?
2008-11-01, 22:12
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
För mig betyder "Tror inte" eller "kan vara svårt att" inte att man hävdar något tvärsäkert.

Så vad betyder "kan INTE" och "det går inte att göra så" i din lilla förvirrade värld?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in