Citat:
Ursprungligen postat av caramia
Du har rätt till dina åsikter och jag har rätt till mina. Det att du tycker att jag vrider och vänder på saker får stå för dig, jag vet var jag hämtar uppgifterna och kan ange källa till det jag skriver.
Lika gärna som T kan ha kommit hem senare kan han ha kommit tidigare.
Det vet varken du eller jag någonting om.
Att han har varit paralyserad är rena spekulationer från din sida. Du påstår det utan att veta det.
Jag påstår ingenting och säger inte att min syn är den rätta.
Jag ifrågasätter bara uppgifter, har aldrig skrivit här på forumet att T är skyldig. (till skillnad från vissa som VET att CS är skyldig.)
Citat:
Ursprungligen postat av FUP
Torgny blir alldeles ställd då han ser att det är blod på samtliga som ligger där,
Han blir ställd, han blir paralyserad... Skit samma, handlingsförlamad blir han under en stund och hur länge den varar vet vi inte.
Du har givetvis rätt till din åsikt, men du vänder och vrider på allt för att det ska vara så negativt för T som möjligt. Man har angett ett tidsintervall på två minuter för den tid han kom hem och givetvis väljer du att fokusera på den del av intervallet som passar ditt syfte...
Om det skulle stå att T hade 100 fadderbarn och dessutom arbetade frivilligt inom Rädda Barnen skulle du direkt bortse från det om du någonstans hittade en rad om att han hade rynkat på ögonbrynen mot ett barn...
Edit: Du kan väl förklara hur du ställer dig till mitt påstående om att han beskriver barnens läge korrekt?