Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Av okänd anledning kan besöket ha hjälpt T efteråt. Besökaren kan ha stått T nära. Konstigare saker har inträffat.
Det låter ju inte ett dugg långsökt!

Då kanske du kan svara på varför denna person fortfarande är okänd? Umgängeskretsen har finkammats, mobiler och datorer beslagtagits etc etc. Varför är det ingen som öht nämnt denna person om han/hon stod T så nära? En ny Mållgan från Köping?
Citat:
T var ej misstänkt och blev ej visiterad på polisstationen.
Citat:
Jag vet att T lätt kan ha smygit över mordvapnet vid klädombytet på polisstationen.
Citat:
Jag vill inte avslöja mina källor till denna möjlighet.
Låt mig säga såhär: T kan ha smygit över mordvapnet vid klädombytet. Han var ej misstänkt efter förhöret på polisstationen. Även poliser förstår att detta kan ha skett.
Det funkar ju inte riktigt att slänga ur sig påstående efter påstående för att sedan inte kunna backa upp dem. Finns väl t.o.m någon regel på FB som är tänkt att förhindra detta.
Om du var där och bevittnade händelseförloppet är det en sak, men nu var du inte det och därför låter dina påståenden mest desperata och dumma.
Om du tänker efter riktigt noga nackepa, hur skulle T ha kunnat "smyga över" mordvapnet när han bytte om? Det är en blodig hammare vi pratar om, inte någon litet föremål i frimärksstorlek. Ge dig nu.