2008-10-10, 19:51
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Jag vill att rätt gm åker fast för detta fruktansvärda brott. Nu finns det stora tvivel och därför också andra möjligheter. Inte min mening att göra någon upprörd. Skriver och diskuterar ämnet. Du behöver ej läsa det jag skriver.

Förstår du verkligen svenska nackepa? Du verkar vara en social analfabet som inte kan tolka det du läser.

Förstår du inte att du inte kan skriva att utredningen är dålig, när du inte vet att det är så.

Förstår du inte att det krävs rimlighet i dina teorier när du pekar ut folk som gärningsmän?

Fattar du att OM det du skriver skulle stämma så hade T och räddningspersonalen hittat tre döda människor i hallen den där dagen! DET är fakta. Det du skriver är BULL och förbannad dikt!

Du skulle må då va, om jag lät bli att läsa och bemöta dina inlägg ... men sirru, så jävla enkelt ska du inte få det. Jag kommer att jaga dig mellan hörnen till du fattar exact vad det är DU håller på med. Håll dig till fakta, överväg rimligheten innan du skriver.
2008-10-10, 19:51
Medlem
Citat:
Vidhåller att brottet kan ha skett tidigare och att det inte finns några starka bevis som talar emot det. Msn-samtalet är antagligen det som polisen utgått ifrån när man bestämt tidslinjen. Men om någon annan har messat så spricker alltihop. Svagt av utredningen att bortse från denna möjlighet när jag vet liksom flera att detta är genomförbart.

Näst intill omöjligt. Konverationen med systern är tidsbestämd och datorns inloggningstider bekräftar väl detta. Varför ska man ifrågasätta systerns tidsuppgifter?
2008-10-10, 19:55
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Varför måste du återkomma? Är det inte bättre att ha koll på det man vräker ur sig från första början?

Vissa saker finns att läsa tidigare i tråden om detta.

En del detaljer undersöks nu noga. Återkommer när detta är klart.
2008-10-10, 19:56
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Näst intill omöjligt. Konverationen med systern är tidsbestämd och datorns inloggningstider bekräftar väl detta. Varför ska man ifrågasätta systerns tidsuppgifter?

Eftersom nackepa inte fattar vad man efteråt kan plocka fram för uppgifter ur en hårddisk så begriper han heller inte sig på det där knepiga med inloggningstider ... ha!n fattar ju inte ens att familjens datorer genomsökts på längden och tvären
2008-10-10, 19:58
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Såvida T inte lyckats dela på sig och vara på två orter samtidigt är det en omöjlighet.

Huruvida du förstår detta inlägg lämnar jag till slumpen, och jag vet ju redan vad svaret blir

T behöver kanske inte dela på sig.
2008-10-10, 19:59
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:

Och vad menar DU med det?
2008-10-10, 20:01
Bannlyst
Citat:

Jo det var han tvungen till att göra enligt din tidigare "teori"
2008-10-10, 20:04
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieDetector
Eftersom nackepa inte fattar vad man efteråt kan plocka fram för uppgifter ur en hårddisk så begriper han heller inte sig på det där knepiga med inloggningstider ... ha!n fattar ju inte ens att familjens datorer genomsökts på längden och tvären

En sak till som är värd att nämnas i sammanhanget....
Var det inte så att en person som sitter vid denna dator enkelt syns utifrån?
Skulle verkligen en gärningsmann ta den risken?

(Förväntar nu motargument från vissa håll om att ljuset kan ha släckts)
2008-10-10, 20:06
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frubeate
En sak till som är värd att nämnas i sammanhanget....
Var det inte så att en person som sitter vid denna dator enkelt syns utifrån?
Skulle verkligen en gärningsmann ta den risken?

(Förväntar nu motargument från vissa håll om att ljuset kan ha släckts)

Där sa du faktiskt något. Och även om ljuset varit släckt så avger en dataskärm faktiskt ett ganska skarpt ljus och det direkt på den som sitter framför.
2008-10-10, 20:07
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Jag liksom flera vet att i just det här fallet så har du åter igen Fel.

Att du inte inser att du har fel är i sig ingen ovanlighet, men ack så naivt. Jag tror jag har lite mer information än dig och kan med säkerhet säga att så är fallet, istället för att stoppa huvudet i sanden och inte låtsas om fakta så väljer du att basera din "hederliga jakt" på alt. gm på felaktiga grunder OHHH så seriös du framstår då.

Du brukar bemöta mig med att påstå att jag bortser från fakta.

Jag har tidigare bett dig att komma med några exempel på fakta som jag enligt dig bortser ifrån.

Kom in i matchen nu och ge mig några exempel istället. Vilka fakta bortser jag från?
2008-10-10, 20:11
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Förstår du verkligen svenska nackepa? Du verkar vara en social analfabet som inte kan tolka det du läser.

Förstår du inte att du inte kan skriva att utredningen är dålig, när du inte vet att det är så.

Förstår du inte att det krävs rimlighet i dina teorier när du pekar ut folk som gärningsmän?

Fattar du att OM det du skriver skulle stämma så hade T och räddningspersonalen hittat tre döda människor i hallen den där dagen! DET är fakta. Det du skriver är BULL och förbannad dikt!

Du skulle må då va, om jag lät bli att läsa och bemöta dina inlägg ... men sirru, så jävla enkelt ska du inte få det. Jag kommer att jaga dig mellan hörnen till du fattar exact vad det är DU håller på med. Håll dig till fakta, överväg rimligheten innan du skriver.

Det du påstår i ditt inlägg är inte fakta. Bara spekulationer.

Jag skiljer på fakta och spekulationer.
2008-10-10, 20:15
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Svagt av dig nackepa, att du inte ens testat om du kan se skillnad på din familj på msn! INNAN du gör dig bred! Du har inte ett skit på fötterna, du tassar barfota och gör bort dig så in i norden, hela tiden.

Hur kan du VIDHÅLLA att brottet skett tidigare. Du är för faen lekman och vet inte ett dugg vad du pratar om. Fattar du inte att du är förd bakom ljuset av bävergänget. De lurar brallorna av dig, och du sväljer och rapar.
Det är folk som vet vad det gör, som gjort undersökningarna, vad du än säger så har de varit med i långt fler mordutredningar än vad du har varit. Så din kompetens att bedöma och vidhålla finns inte.

Blåst är du, och lurad långt upp på vallen. Du kommer inte ens i närheten av bollen, din stackare, än mindre får du minsta målchans!
Det här polisgänget med åklagaren i spetsen kommer med stor sannolikhet granskas i sömmarna efter rättegången i HR.

Inte tror jag att de får några höga betyg för sina insatser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in