2008-10-10, 19:29
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
En hel del. Återkommer om detta.

Varför måste du återkomma? Är det inte bättre att ha koll på det man vräker ur sig från första början?
2008-10-10, 19:30
Bannlyst
Citat:
En hel del. Återkommer om detta.

Såvida T inte lyckats dela på sig och vara på två orter samtidigt är det en omöjlighet.

Huruvida du förstår detta inlägg lämnar jag till slumpen, och jag vet ju redan vad svaret blir
2008-10-10, 19:31
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Nu har väl ändå tidslinjen tagits fram av folk som är mer kunniga än dig gällande den biten va?

Hur har tidslinjen tagits fram?
2008-10-10, 19:37
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Hur har tidslinjen tagits fram?

Ja, vart tror du man letar efter det?
2008-10-10, 19:37
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
Det är ju detta vi säger. Detta samtal på msn kan någon som känner E ha utfört. Någon som E känner väl. Ser ingen svårighet i detta.

Som jag förklarade för dig igår så är det svårare att "fejka" på msn ju närmare man känner varandra. Läser du bara dina egna inlägg nackepa eller fattar du inte skrivspråk?
2008-10-10, 19:38
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Skrev du ganska länge? Max dog i ambulansen på väg till Örebro, Saga dog på akuten i Örebro.Resan dit tog ca 30-40 minuter gissar jag.

Ingen som kände E väl kunde ha messat med hennes syster, du har FEL!
Angående trasslandet med telefonerna så är det endast ni puckon som drar upp dem hela tiden som inte är läskunniga. Försök nån gång läsa FUP rätt.

Vidhåller att brottet kan ha skett tidigare och att det inte finns några starka bevis som talar emot det. Msn-samtalet är antagligen det som polisen utgått ifrån när man bestämt tidslinjen. Men om någon annan har messat så spricker alltihop. Svagt av utredningen att bortse från denna möjlighet när jag vet liksom flera att detta är genomförbart.
2008-10-10, 19:42
Bannlyst
Citat:
Vidhåller att brottet kan ha skett tidigare och att det inte finns några starka bevis som talar emot det. Msn-samtalet är antagligen det som polisen utgått ifrån när man bestämt tidslinjen. Men om någon annan har messat så spricker alltihop. Svagt av utredningen att bortse från denna möjlighet när jag vet liksom flera att detta är genomförbart.

Jag liksom flera vet att i just det här fallet så har du åter igen Fel.

Att du inte inser att du har fel är i sig ingen ovanlighet, men ack så naivt. Jag tror jag har lite mer information än dig och kan med säkerhet säga att så är fallet, istället för att stoppa huvudet i sanden och inte låtsas om fakta så väljer du att basera din "hederliga jakt" på alt. gm på felaktiga grunder OHHH så seriös du framstår då.
2008-10-10, 19:43
Medlem
cookie777s avatar
Det är så många som så frenetiskt riktar misstankar åt till största delen ett håll i den här tråden. De har så lite i ryggen och är så besatta i sina försök att få till det. Inga fakta biter utan dem vispar man undan med hela handen, alternativt försvinner från tråden i hopp om att det skall glömmas bort.

Detta betèende är i mina ögon faktiskt en aningens suspekt

( nej förresten, det är inte så många som jag uttrycker det här ovan. Det är ett par användare och inget annat)

Edit: tillägg
2008-10-10, 19:44
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:

Svagt av dig nackepa, att du inte ens testat om du kan se skillnad på din familj på msn! INNAN du gör dig bred! Du har inte ett skit på fötterna, du tassar barfota och gör bort dig så in i norden, hela tiden.

Hur kan du VIDHÅLLA att brottet skett tidigare. Du är för faen lekman och vet inte ett dugg vad du pratar om. Fattar du inte att du är förd bakom ljuset av bävergänget. De lurar brallorna av dig, och du sväljer och rapar.
Det är folk som vet vad det gör, som gjort undersökningarna, vad du än säger så har de varit med i långt fler mordutredningar än vad du har varit. Så din kompetens att bedöma och vidhålla finns inte.

Blåst är du, och lurad långt upp på vallen. Du kommer inte ens i närheten av bollen, din stackare, än mindre får du minsta målchans!
2008-10-10, 19:44
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieDetector
Du är fanimig inte riktigt klok!
Fattar du skillnaden på akuta livsuppehållande insatser och att ligga på ett golv utan hjälp? Begriper du skillnaden, att M faktiskt dog i amubulansen ändå, TROTS att räddningspersonalen gjorde sitt yttersta. Istället lipar du över att folk gått i blodpölarna så att spåren efter CS suddades ut! Du är makalöst okänslig nackepa, en kvalificerad skitstövel å det värsta!

Hur kan du skriva att de levde ganska länge, när de dog trots massiva insatser. Fattar du ens hur nära döden de var när räddningspersonalen kom?!? Förstår du hur nära E var att också mista livet? Och detta sitter du och gör dig bred över ... SKÄMMES TA MIG FAN!

Jag vill att rätt gm åker fast för detta fruktansvärda brott. Nu finns det stora tvivel och därför också andra möjligheter. Inte min mening att göra någon upprörd. Skriver och diskuterar ämnet. Du behöver ej läsa det jag skriver.
2008-10-10, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av åsna
Kan inte göra annat än att hålla med dig! Kul att se att du hittat tillbaka. Har du också varit upptagen med NHL09?

Vi är fler som har koll på fakta och läser diskussionen utan att kommentera en del trams som skrivs...
2008-10-10, 19:47
Bannlyst
Citat:
Jag vill att rätt gm åker fast för detta fruktansvärda brott. Nu finns det stora tvivel och därför också andra möjligheter. Inte min mening att göra någon upprörd. Skriver och diskuterar ämnet. Du behöver ej läsa det jag skriver.

Du är inte ett dugg intresserad av att rätt GM åker fast, du är bara intresserad av att på mesta patetiska sätt provocera. Du är och förblir en stor jävla idiot om du inte tar in fakta i dina "möjligheter".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in