Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Man måste inte ta anabola steroider för att man är en stor kille som tränar, right?
Missade du de andra frågorna och teorierna i mitt inlägg, ska vi inte diskutera den här frågan?
Vilka teorier?du snackade en massa om CS detta är tråden för alt gm.
din diskussion är på dagis nivå "jaså men om ni tror att T tog droger då tror jag att CS tog droger så det så, min pappa är starkare än din"
sånt snack tänker jag inte bemöda mej med att bemöta ens.
Men visst angående CS och hennes hashrökande , en plausibel förklaring är att hon åkte till arboga och köping trakte för att leverera röka. För det odlas väl inte eget röka i arboga tillräckligt för alla flummare där?
Vem är då lämpligare att frakta dit skiten på en timslång tågtur än CS , som ju då var så störtkär i T enligt er. hon kunde ju göra vad som helst för honom tydligen, till och med döda hans bonusbarn, så att ta med ett hegge röka på tåget måste vara en smal sak i sammanhanget.
Kanske vissa motorcykelgäng inte VISSTE att T frilansade , kanske det som T med flera inte vill ska komma ut, dvs komma till mc gängens kännedom att T sitter och pumpar ut röka utan att ha tillstånd för det?
JA man måste ha tillstånd för sånt speciellt på mindre orter.