2008-09-21, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Man måste inte ta anabola steroider för att man är en stor kille som tränar, right?

Missade du de andra frågorna och teorierna i mitt inlägg, ska vi inte diskutera den här frågan?
Vilka teorier?du snackade en massa om CS detta är tråden för alt gm.

din diskussion är på dagis nivå "jaså men om ni tror att T tog droger då tror jag att CS tog droger så det så, min pappa är starkare än din"

sånt snack tänker jag inte bemöda mej med att bemöta ens.

Men visst angående CS och hennes hashrökande , en plausibel förklaring är att hon åkte till arboga och köping trakte för att leverera röka. För det odlas väl inte eget röka i arboga tillräckligt för alla flummare där?

Vem är då lämpligare att frakta dit skiten på en timslång tågtur än CS , som ju då var så störtkär i T enligt er. hon kunde ju göra vad som helst för honom tydligen, till och med döda hans bonusbarn, så att ta med ett hegge röka på tåget måste vara en smal sak i sammanhanget.

Kanske vissa motorcykelgäng inte VISSTE att T frilansade , kanske det som T med flera inte vill ska komma ut, dvs komma till mc gängens kännedom att T sitter och pumpar ut röka utan att ha tillstånd för det?

JA man måste ha tillstånd för sånt speciellt på mindre orter.
Senast redigerad av vhyt 2008-09-21 kl. 16:36.
2008-09-21, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt

En utav mina frågor gällde CS så det var inte en massa om CS.

Här är mina frågor och teorier igen:

Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll

Jag har inte uppfattningen att han ser ut som någon som använder eller har använt sig utav anabola steroider, tvärtom om så tycker jag han ser ut att behöva lägga på sig några kilo till sin längd?

Huruvida han är det minsta intresserad utav träning eller ej vet jag inget om men jag misstänker att det intresset inte är av någon större art.

Har ni något konkret som tyder på att det kan finnas ett brukande utav anabola steroider med i bilden om T eller är det bara taget ur luften?

CS tycks väl däremot ha varit något utav ett idrottsfreak och tränat flitigt, brukade hon anabola steroider kanske, hon är ju inte främmande för droger som vi vet, har ni luskat i det?

Citat:
din diskussion är på dagis nivå "jaså men om ni tror att T tog droger då tror jag att CS tog droger så det så, min pappa är starkare än din"

Vad pratar du om, det finns ju svart på vitt att CS har tagit droger, både röka och piller/flytande(?)?

Kan du visa mig detsamma om T?

Citat:
Men visst angående CS och hennes hashrökande , en plausibel förklaring är att hon åkte till arboga och köping trakte för att leverera röka. För det odlas väl inte eget röka i arboga tillräckligt för alla flummare där?

Vem är då lämpligare att frakta dit skiten på en timslång tågtur än CS , som ju då var så störtkär i T enligt er. hon kunde ju göra vad som helst för honom tydligen, till och med döda hans bonusbarn, så att ta med ett hegge röka på tåget måste vara en smal sak i sammanhanget.

Kanske vissa motorcykelgäng inte VISSTE att T frilansade , kanske det som T med flera inte vill ska komma ut, dvs komma till mc gängens kännedom att T sitter och pumpar ut röka utan att ha tillstånd för det?

Det här däremot har jag inte sett några som helst indikationer som tyder på att det kan ha varit något åt det här hållet, visa mig gärna de?
2008-09-21, 18:37
Medlem
nackepas avatar
Citat:

Detta skulle kunna vara värt att undersöka. Finns givetvis folk i KAK-området som känner till om T har nyttjat droger, t.ex. rökt på ibland. Skulle kunna förklara CS resor till KAK-området och detta kanske inte E visste om?
2008-09-21, 18:57
Medlem
Prinzezzans avatar
Finns det bevis att T använder/har använt droger, eller är det bara spekulationer?

Angående anabola, träning och T: Jag tror inte att det framgått någonstans (T´s bloggar o dyl) att han skulle vara en "träningstyp" och jag tycker han inte att det ser ut som om han tillbringar mycket tid på gym heller - snarare lång, litet "skranglig" (gänglig), litet kutig (så som långa personer ofta ser ut) med aningen bred rygg/axelparti. Det senare kan man få ändå utan att träna, genom exempelvis naturligt arbete. Skulle T använda anabola och träna, skulle han antagligen inte se ut som han gör idag, då borde han vara litet "biffigare"
2008-09-21, 18:57
Bannlyst
Citat:
Jaså men hur var det då? De hemliga uppgifter som du fått från din gamla arbetspolare, det var ej olagligt säger du? Nähej ok. Har du aldrig fått några uppgifter alls ifrån tele2? LJÖG du alltså när du påstod det?

¨Kan du inte reda ut det då, jag menar nu när tele2 håller på att kolla upp saken efter påstötningar , så kanske du vill mota olle i grind så att säga och rentvå ditt namn?

Ja hur är det med läsförståelse lilla troll?

Att få veta något muntligt, är det att få loggfiler?
Din uppenbara brist på tankeverksamhet som gör sig påmind, knarkat bort alla celler som ska aktiveras när man läser?
Tele2 kollar upp saken? HAHA tillåt mig hånskratta åt din patetiska kommentar, även om du inte tillåter det så hånskrattar jag åt dig. Det får de så gärna kolla upp så, meddela mig vad du får fram för information..snälla troll...informera mig..
2008-09-21, 19:41
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Hur kontrollerades den? och hur vet du det? du sa ju nyss att du inte har NÅGOT med Arboga att göra? att du inte känner de inblandade och bor på annan ort, men ändå VET du att Ts mobil kontrollerades "vid de första förhören" källa tack?

Läser du FUP och de förhör som gjordes med T så ska du också upptäcka att de kollade hans mobil.
2008-09-21, 19:43
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Nu skall vi se vad storlögnaren sa,,, jodå mobilloggar mm av en tele2 tekniker...Var detta inte något du nyss förnekade, du hur står det till med din trovärdighet, du mästaren i användandet av ordet lögnare. Du kanske skall undvika Arbogamjödet för det kan påverka sinnet...

Tillomed katten skrattar så han gråter, haha puckopanna.

Han skriver ju klart och tydligt att han fått dem muntligt redovisade.
Är det något du inte begriper med det?
2008-09-21, 19:51
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Detta skulle kunna vara värt att undersöka. Finns givetvis folk i KAK-området som känner till om T har nyttjat droger, t.ex. rökt på ibland. Skulle kunna förklara CS resor till KAK-området och detta kanske inte E visste om?

Förstår inte ditt stora intresse för T. Snodde han din leksaksbil i sandlådan eller något liknande?
Det känns lite märkligt att tråden för alternativa gärningsmän diskutera någon som Polisen avskrivit.
En person som varken har motiv eller tid att utföra morden.
En person vars kläder visar att han hjälpt offren.
Märkligt att man är så fixerad vid honom.
Det är något som stinker här.
2008-09-21, 20:27
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Förstår inte ditt stora intresse för T. Snodde han din leksaksbil i sandlådan eller något liknande?
Det känns lite märkligt att tråden för alternativa gärningsmän diskutera någon som Polisen avskrivit.
En person som varken har motiv eller tid att utföra morden.
En person vars kläder visar att han hjälpt offren.
Märkligt att man är så fixerad vid honom.
Det är något som stinker här.

Det spelar ingen roll vilka bevis som läggs fram för att bedyra T´s oskuld, eller att polisen avskrivit honom som gm, i denna tråd kommer han fortsätta brännas på bål.

Rensa din inbox watson!
2008-09-21, 20:45
Medlem
Astracans avatar
Lystring!

*Tar fram megafonen*

-VAD ÄR SYFTET MED PLANTERADE SKOAVTRYCK I VILLAN?
2008-09-21, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Mobilloggar, muntlig "redovisning" vad dessa innehöll har lämnats till mig av en tekniker som jobbar på Tele2, har ingen känslomässigt anknytning till vare sig offer eller GM.

Undersökning av bilen (och viss husundersökning), vittnen som bor i närheten, viss anknytning till offer men absolut ingen anledning att ljuga.

Utlämning av bilen (orsak till kvarhållande av densamma), uppgifter från den lokala polisenmyndigheten, ingen känslomässig koppling till vare sig offer eller GM

Så vem har styrt felaktig information min väg?

Det står tydligt Mobilloggar sen är det ett kommatecken sen står det muntlig "redovisning"

Nu är det allt svårt att krångla sig ur din lögn eller...
2008-09-21, 21:29
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Det står tydligt Mobilloggar sen är det ett kommatecken sen står det muntlig "redovisning"

Nu är det allt svårt att krångla sig ur din lögn eller...

Har du det minsta aning om vad "muntlig redovisning av dessa" betyder?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in