2009-04-20, 09:37
Medlem
redheadgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag kan också berätta att det de ville förhöra mig om gällde uppgifter och info som jag tyvärr fick och hittade när hovrättegången var över, hade dessa uppgifter kommit fram tidigare hade allt kunnat sluta annorlunda. Inte säkert, men troligtvis...jag vet inte vad som kommer hända nu? Jag vill inte berätta mer eftersom PIE kanske planerar något.

är de du som är källan advokaten hört om, nu skrattar jag också. du måste verkligen tro att du är viktig i utredningen, du vet ingenting, du känner ingen ock du bor knappast i arboga. det du gör att att ta kreditupplysning på alla du får höra talas om bor i arboga ock gå till polisen med det du tror är viktigt för då känner du dej viktig! jag bara väntar på att det ska ramla in papper om att du kreditat mej också. nu kommer polisen även att känna till vem du är här på fb o vad du gjort här, de kommer säkert att bli imponerade ock ta dina ord på stort allvar!
2009-04-20, 09:40
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Nej, jag fick lova polisen att inte prata om detta och särskilt inte här, ja, de läser vad vi skriver..
Om de läser vad som skrivs här så kan man ju fråga sig hur de kunde vara ovetande om huvtröjan när du tog upp frågan.
Denna eländiga tröja har ju varit på tapeten många gånger i trådarna.
2009-04-20, 09:42
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Nej, jag fick lova polisen att inte prata om detta och särskilt inte här, ja, de läser vad vi skriver..
Jag har ingen som helst aning om vad som kommer hända. Polisen sa att FG ville täffa mig då det här KUNDE ändra utgången och de sa också att jag kunde räkna med en ny rättegång och då kallas som vittne. Varför HD inte tog upp ärendet vet jag inte..jag kan inte turerna inom rättsväsendet.
Antingen såg de uppgifterna som oväsentliga (vilket skrämmer mig) och allt är över, eller så samlas uppgifter för en eventuell resning..det krävs ju nya bevis för att så ska ske.
Jag är inte den ende de förhört på sista tiden, och att de jobbar vidare med fallet är ju ganska intressant.

Du påstår dig ju ha visat förhören för din kompisar på forumet????
Men om de nu läser vad vi skriver så borde de väl ha läst om huvtröjan innan eller hur?
Sen har ju C.S själv tagit upp huvtröjan, så det kan ju inte vara någon nyhet för dem.
Faktum är att du och dina vänner sitter här och ljuger.
Senast redigerad av watson6669 2009-04-20 kl. 09:46.
2009-04-20, 09:44
Medlem
redheadgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Du påstår dig ju ha visat förhören för din kompisar på forumet????
Men om de nu läser vad vi skriver så borde de väl ha läst om huvtröjan innan eller hur?
Faktum är att du och dina vänner sitter här och ljuger.

ja tror faktiskt inte att det är så, ja tror mario har pratat med polisen! sen att mario tror att det va viktigt kanske inte riktikt stämmer med verkligheten..
2009-04-20, 09:44
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Då kan det väl inte vara så svårt att delge oss alla förhöret.

Skojar du? Dumt att mata trollen i tråden med oxfilé.
Vad tror du har hänt med huvtröjan som Letharion påstår att T hade på sig hela tiden, ända till polisstationen fast den ej är beslagtagen?
2009-04-20, 09:46
Medlem
redheadgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Skojar du? Dumt att mata trollen i tråden med oxfilé.
Vad tror du har hänt med huvtröjan som Letharion påstår att T hade på sig hela tiden, ända till polisstationen fast den ej är beslagtagen?

den försvann där, kom bort, slarv, poff, fatta!!
2009-04-20, 09:50
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redheadgirl
ja tror faktiskt inte att det är så, ja tror mario har pratat med polisen! sen att mario tror att det va viktigt kanske inte riktikt stämmer med verkligheten..

Det var så jag menade också även om det kanske inte framgick så tydligt.
Hon vill gärna låtsas att hennes uppgifter till polisen var sensationella.
2009-04-20, 09:52
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ni som tjatar om huvtröjan - varför ringer ni inte polisen och frågar? Varför förväntar ni att alla andra ska leta reda på information åt er, och när de väl gör det så förkastar ni dom som "icke källkritiska"?

Eller är det så att teorin faller platt om ni inte har en oväsentlighet att vara besatta över?
Så du menar att polisen har mörkat beslagsprotokoll ang. Ts kläder?
2009-04-20, 09:52
Medlem
RödaOrms avatar
Citat:
den försvann där, kom bort, slarv, poff, fatta!!

och hur rättssäkert tycker du det är?

jag hoppas christine börjar prata snart, att ni får rätt, att det var hon

annars kommer det nog bli en rätt jobbig uppvaknande till verkligheten. Kommer kännas skönt att veta att du syddat och haft mördaren i din direkta närhet hela tiden

(edit, idiotiskt utspel)
Senast redigerad av RödaOrm 2009-04-20 kl. 09:56.
2009-04-20, 09:56
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RödaOrm
och hur rättssäkert tycker du det är?

jag hoppas christine börjar prata snart, att ni får rätt, att det var hon

annars kommer det nog bli en rätt jobbig uppvaknande till verkligheten. Kommer kännas skönt att veta att du syddat och haft mördaren i din direkta närhet hela tiden

och ärligt talat. precis som jag tycker korkade människor ska hålla käften och lyssna tills de lärt sig något så borde människor som du inse att de borde ta och skjuta sig själva i huvet di9n jävla efterblivna mähä!

((ursäkta till alla andra, men så fort jag ser hennes idiotiska inlägg kokar blodet på mig))

Och du anser förstås att dina inlägg är värda nobelpriset i litteratur?
2009-04-20, 09:57
Medlem
RödaOrms avatar
självklart
2009-04-20, 09:58
Medlem
nackepas avatar
Citat:

Det är absolut inte marioo som några advokater ,enligt dig, skrattat åt. Tro mig. Detta handlar om helt nya uppgifter som polisen tar på stort allvar. Du verkar nervös?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in