2008-09-21, 21:29
  #7201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Det står tydligt Mobilloggar sen är det ett kommatecken sen står det muntlig "redovisning"

Nu är det allt svårt att krångla sig ur din lögn eller...

Ta du och koncentrera dig på att krångla dig ur dina egna lögner innan du ger dig på andra:

Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Den enda som bevisligen varit på brottsplatsen när brottet skedde är T.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12367720&postcount=2700
2008-09-21, 21:33
  #7202
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Det står tydligt Mobilloggar sen är det ett kommatecken sen står det muntlig "redovisning"

Nu är det allt svårt att krångla sig ur din lögn eller...

Jag tycker du gör en höna av en fjäder. När jag läser inlägget läser jag:

"Mobilloggar, en muntlig "redovisning" vad dessa innehöll har lämnats till mig av en tekniker som jobbar på Tele2, har ingen känslomässigt anknytning till vare sig offer eller GM."

Hur tolkar du texten? Kan du visa inlägget som wildone69 svarar på?
2008-09-21, 21:38
  #7203
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Jag tycker du gör en höna av en fjäder. När jag läser inlägget läser jag:

"Mobilloggar, en muntlig "redovisning" vad dessa innehöll har lämnats till mig av en tekniker som jobbar på Tele2, har ingen känslomässigt anknytning till vare sig offer eller GM."

Hur tolkar du texten? Kan du visa inlägget som wildone69 svarar på?

Inlägg 3288 och bakåt, ja det kan ju vara bra att läsa först innan du har åsikter om det...
2008-09-21, 21:41
  #7204
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Astracan
*Tar fram megafonen*

-VAD ÄR SYFTET MED PLANTERADE SKOAVTRYCK I VILLAN?

Inte den blekaste aning , fråga den som eventuellt planterade det där.
Jag har aldrig påstått att så har skett, endast noterat att avtrycket upptäcktes en månad efter morden. Om det betydr att de är planterade får ju var och en bedömma själv, det kan också bero på att polisen är slö och inkompetent.
2008-09-21, 21:47
  #7205
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Inlägg 3288 och bakåt, ja det kan ju vara bra att läsa först innan du har åsikter om det...

Jag har läst i stort sett dagligen sedan jag blev medlem. Innan jag började skriva skummade jag igenom de tidigare trådarna, för tillfället läser jag dessa grundligare.

Man ser att inlägget du citerade är ett direkt svar på en fråga, jag skulle vilja veta hur frågan löd. Jag kan leta upp den själv, men eftersom du citerade wildone69 nyss så tänkte jag att du lättare kunde ta fram den. Men jag fixar det!
2008-09-21, 22:03
  #7206
Medlem
Kallixs avatar
Nu har jag hittat inlägget om wildone69 svarade på. Tack för hänvisningen beaver_se.
Och frågan svarar wildone69 på: "tekniker som jobbar på Tele2, har ingen känslomässigt anknytning till vare sig offer eller GM.

Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
CS diskuterar vi i en annan tråd.

Om man spekulerar i T som alternativ gm så kan tyvärr wildone69:s källor bestå av delvis medveten felaktig information. Om en del av informationen kommer från ett visst håll. Jag säger inte att han har fel men informationen kan vara styrd i en önskvärd riktning.
__________________
Senast redigerad av Kallix 2008-09-21 kl. 22:54. Anledning: Behöver inte stå samma sak 2 ggr.!
2008-09-21, 22:57
  #7207
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av åsna
Har faktiskt aldrig sett ett vettigt inlägg ifrån dig. Du hasplar ur dig flertal lögner som du sedan inte kan stå för Varför är det så satans mycket ordbajsande i denna tråd?!

Men on topic : Vem tror du kan vara alternativ gm (detta är alltså alternativ gm tråden) om CS frikänns i hovrätten?
2008-09-21, 23:14
  #7208
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Det är bara att titta på lokalpolitiker och deras hemsida så finns denne mindre smärta kille där, Han har fotat L kompisar i utmanande klädsel mm.

Hur kände den lokale folkpartisten som tipsade polisen till CS egentligen?

Var det L****n som bad lokalpolitikern att tipsa polisen om CS?

Varför tipsade Inte L****n själv polisen om CS isåfall?

Eller var det någon annan i kretsen kring familjen som bad politikern att tipsa polisen om CS?
2008-09-21, 23:19
  #7209
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
Men on topic : Vem tror du kan vara alternativ gm (detta är alltså alternativ gm tråden) om CS frikänns i hovrätten?

Menar du att man inte har här att göra om man inte har en teori om alt. gm?
Här diskuteras alt. gm, dvs. det som talar för och emot, vilket alltså innebär att vi som inte tror på annan gm än CS också kan delta i denna tråd.
Det är intressant att höra vad ni grundar era konspirationsteorier på men samtidigt ganska sorgligt att ni oftast vägrar acceptera den fakta som presenteras.
2008-09-21, 23:22
  #7210
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Menar du att man inte har här att göra om man inte har en teori om alt. gm?
Här diskuteras alt. gm, dvs. det som talar för och emot, vilket alltså innebär att vi som inte tror på annan gm än CS också kan delta i denna tråd.
Det är intressant att höra vad ni grundar era konspirationsteorier på men samtidigt ganska sorgligt att ni oftast vägrar acceptera den fakta som presenteras.

Vilken jäkla fakta? Fakta är att ni sitter och ljuger sida upp och sida ner och samtidigt säger om rena citat från fuppen "du ljuger".

Och sedan källhänvisar allt ni säger till hörsägen och hemliga bevis.
2008-09-21, 23:26
  #7211
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
Vilken jäkla fakta? Fakta är att ni sitter och ljuger sida upp och sida ner och samtidigt säger om rena citat från fuppen "du ljuger".

Och sedan källhänvisar allt ni säger till hörsägen och hemliga bevis.
Du handskas ganska vårdslöst själv med både fakta och tankeverksamhet när det gäller att förstå vad andra medlemmar menar med sina inlägg... När det gäller huruvida man kan diskutera i den här tråden även om man anser att CS är skyldig så är svaret givetvis ja. Diskussion går ut på att man har olika åsikter och synvinklar...
2008-09-21, 23:28
  #7212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
Vilken jäkla fakta? Fakta är att ni sitter och ljuger sida upp och sida ner och samtidigt säger om rena citat från fuppen "du ljuger".

Och sedan källhänvisar allt ni säger till hörsägen och hemliga bevis.

Det är just det här som är problemet i den här "debatten", ni väljer systematiskt att bortse från all fakta och påstår att allt som inte passar era teorier är hörsägen och hemliga bevis eller att den faktan inte har någon bäring då man diskuterar en alternativ teori.

Det är ren och skär lögn när du påstår att inga fakta har presenterats för er.


Skall vi inte fortsätta våran lilla debatt från i eftermiddags förresten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in