2008-09-02, 14:25
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Du får igga Carl Hamilton! Jag meddelar dig om han skriver nåt viktigt du bör veta..
Man kan inte ignorera en moderator och moderatorn kan inte ignorera medlemmar så det är rättvist och bra.
2008-09-02, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Förklara för mig hur jag ska utläsa ett svar i inlägget du länkar till!

Förstår du inte det som andra gör kan jag inte hjälpa dig, sorry. Nu har du redan många sidor med text mot bäver idag, nöj dig med det.

Hur var det med att ge sig på en folkgrupp som wildone gjorde att kalla samtliga Talibaner för lögnare? är det ok / fel.
2008-09-02, 14:33
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Förstår du inte det som andra gör kan jag inte hjälpa dig, sorry. Nu har du redan många sidor med text mot bäver idag, nöj dig med det.

Hur var det med att ge sig på en folkgrupp som wildone gjorde att kalla samtliga Talibaner för lögnare? är det ok / fel.
Han skulle lika gärna ha kunnat skriva Bagdad-Bob...

Det är ingen av oss som tror på CS skuld som förstår vad du menar...
2008-09-02, 14:33
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Återigen så fylls tråden med inlägg där flottiga arbogahjon och satans neurosedynbarn från andra rövknullarhålor ska hålla på att hacka på beaver. Ge er för fan, fittor.

"Hacka på beaver" = motbevisa hans konspirationsfantasier.
2008-09-02, 14:34
Bannlyst
Motivet

var det helt avgörande, enligt nämdemännen för den fällande domen i Tingsrätten mot CS.

Det finns flera som hade starka motiv att hysa agg mot T och E. Det är lika sannolikt att dessa skulle vara skyldiga som att CS skulle vara det. Sen att ni tror att det går att spamma sönder tråden med trash-snack om bävern är barnsligt. Vi är några få kritiskt tänkande som kommer fortsätta att gräva i den besynnerliga skaran av halvfigurer kring E och barnen.
2008-09-02, 14:35
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Tack för de värmande orden.

Hur skulle det vara om du svarade på frågan.
Vem hade tid att utföra morden?
Du skriver ju att ingen annan har haft tid att utföra morden.
Annan än vem?
2008-09-02, 14:38
Medlem
nackepas avatar
Citat:
E säger själv att barnen brukade leka med dessa skor. Om hon nu skulle fly börjar hon väl inte att ta på sig ett par högklackade skor innan hon flyr ut...

Case closed!

Om hon befann sig i köket och hade besök av någon. E kanske skulle börja diska, tyckte det var kallt och tog på sig skorna. Bråk uppstår och E flyr ut i hallen. Kanske försöker samla barnen och fly från gm. Men hinner inte ifrån gm som med hammarliknande föremål börjar slå.

Detta är en teori.
2008-09-02, 14:39
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Hur skulle det vara om du svarade på frågan.
Vem hade tid att utföra morden?
Du skriver ju att ingen annan har haft tid att utföra morden.
Annan än vem?

Men watson, kan du inte bara erkänna rakt ut att du är här för att trolla sönder tråden med ditt fittiga gnat på beaver? Vill du verkligen ha svar på dina frågor?
2008-09-02, 14:41
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Om hon befann sig i köket och hade besök av någon. E kanske skulle börja diska, tyckte det var kallt och tog på sig skorna. Bråk uppstår och E flyr ut i hallen. Kanske försöker samla barnen och fly från gm. Men hinner inte ifrån gm som med hammarliknande föremål börjar slå.

Detta är en teori.

Så du menar att E skiter i barnen då eftersom hon springer först?
Tror du inte att polisernas tekniker med hjälp av blodstänk kan avgöra från vilket håll attacken kom?
2008-09-02, 14:41
Bannlyst
Citat:
Han skulle lika gärna ha kunnat skriva Bagdad-Bob...

Det är ingen av oss som tror på CS skuld som förstår vad du menar...

Det svaret om det är okey eller inte att kalla alla Talibaner för lögnare var lite otydligt. ja elller nej.

Va bra ha kvar ditt inlägg så länka jag till det när horden av galningar hoppar på Bäver, så fattar de att de inte någonsin kan få svar på sina frågor då de ändå inte klarar av att förstå innebörden av texten i mitt inlägg.
2008-09-02, 14:43
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Men watson, kan du inte bara erkänna rakt ut att du är här för att trolla sönder tråden med ditt fittiga gnat på beaver? Vill du verkligen ha svar på dina frågor?

Jag vill att han svarar, ja!!
Vill inte du veta vad han anser?
2008-09-02, 14:46
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Så du menar att E skiter i barnen då eftersom hon springer först?
Tror du inte att polisernas tekniker med hjälp av blodstänk kan avgöra från vilket håll attacken kom?

Var befann sig barnen när attacken började?

Jag tror inte att E "skiter" i barnen som du påstår. Var är barnen någonstans? Och varför? Och hur har de kommit dit?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in