Citat:
Ursprungligen postat av caramia
Det jag inte förstår är hur du vet så bra vilka som är kollade och vilka som inte är kollade. Jag tror inte att du har större inblick i polisens papper än vad vi övriga forummedlemmar har och du antar att personerna är kollade.
Det är skillnad på ett vittnesförhör och ett förhör som misstänkt gm.
Jag vet via FUP att det gjorts en massa vittnesförhör men kanske just för den anledningen att arbogapolisen tror sig känna sina bybor har det stannat just vid vittnesförhör.
Vilket inlägg menar du? Vilket lögn. Jag har inte kallat dig eller någon annan här för lögnare bara för att någon har en annorlunda åsikt än vad jag har. Vem ger dig rätten att kalla mig för lögnare och bedöma om jag är seriös eller inte. Fast varför bryr jag mig om vad lilla du tycker om mig. Jag känner inte dig och är tacksam över det.
Det är skillnad på ett vittnesförhör och ett förhör som misstänkt gm.
Jag vet via FUP att det gjorts en massa vittnesförhör men kanske just för den anledningen att arbogapolisen tror sig känna sina bybor har det stannat just vid vittnesförhör.
Vilket inlägg menar du? Vilket lögn. Jag har inte kallat dig eller någon annan här för lögnare bara för att någon har en annorlunda åsikt än vad jag har. Vem ger dig rätten att kalla mig för lögnare och bedöma om jag är seriös eller inte. Fast varför bryr jag mig om vad lilla du tycker om mig. Jag känner inte dig och är tacksam över det.
Citat:
Ursprungligen postat av caramia
Först var det pappan som var den "säkra" gärningsmannen". Där gick många värdefulla timmar till spillo eftersom polisen trodde att gm redan var gripen.
Inga andra tänkbara gärningsman behövdes letas efter och polisen kunde andas ut.
Inga andra tänkbara gärningsman behövdes letas efter och polisen kunde andas ut.
Det här ur ditt tidigare inlägg är en ren lögn, som jag även påpekade tidigare.
Jag vet inte om du fattat att det finns en FUP till för det första?
En FUP med slask, vilket innebär att de förhör som inte finns med i den FUP som vi köpt/tankat ner. Sedan är det oxå så att en del av de som förhörts fått kopior på sina förhör, så som det brukar gå till.
Så, jag har aldrig påstått mej ha större insikt i polisens arbete än mågon annan, det är oxå en lögn! Däremot har jag sett en del annat material som polisen gjort, ja, men jag har inte sett det HOS polisen, eller fått det AV polisen. Dessutom var det inte Arbogapoliser som höll i förhören. Det var ännu en lögn så varför de skulle titta mindre på de de förhört förstår jag inte resonemanget kring.
F ö undrar jag varför inte glassbilschaffisarna finns med på din lista över misstänkta, mörkar ni dem?
Åh, vem som gett mej rätten att anse dej vara en lögnare o icke seriös...låt mej se...jag kan nog inte avslöja min källa...