2008-09-05, 22:29
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Ringde han Emma 00:05 och sa "vi ses imorgon"
Hyfsat duktiga SKL har blivit som kan plocka ut ett samtal ur telefonens logg..

SMS
2008-09-05, 22:30
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
(Min fetmarkering)
Har du läst FUP?
Dessa kommentarer är så tröga. Ja jag har läst igenom partsinlagan FUP och jag blev mycket överraskad av hur klen den var.
2008-09-05, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shaquett
SMS

njäää nu får du nog gå om grundskolan 2008-02-15 är 15 februari
2008-09-05, 22:38
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
njäää nu får du nog gå om grundskolan 2008-02-15 är 15 februari

Ja det ligger mycket i vad Du skriver - va´ute och cykla - ber om ursäkt.
Men kan C och T ha träffats efter "avslöjandet" om adoptionen, utan E´s vetskap?
2008-09-05, 22:39
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondskapt
För att det ska räknas som tillräckligt starkt motiv får hon komma tillbaka med beteckningen bra jävla störd från rättsundersökningen.

Ett ratat påhittat barn känns ändå för svagt som motiv för detta hemska brott, det är om hon är riktigt riktigt psykiskt sjuk annars måste hon ha mer motivation.

Om cs har gjort det tror jag hon har blivit manipulerad på något sätt som i knutby, hon är uppenbarligen den svaga lättpåverkade typen som en charmig man/psykopat kan få till att göra vadsomhelst, även hålla käften under rättegångar, hade hon några nya skumma pojkvänner ?
Jag tror att CS är alldeles ensam i detta. Hittar man på ett barn och dessutom skriver ett fejkat adoptionsmail så är man precis så besatt så att det finns motiv för att döda alla tre. Psykiskt störd eller inte...

Att börja läsa in att hon blivit manipulerad är att göra det svårare än vad som behövs. Varför tror du inte att hon skulle vara ensam om att utföra dådet? Är det något särskilt som får dig att tro det?
2008-09-05, 22:40
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Men kan C och T ha träffats efter "avslöjandet" om adoptionen, utan E´s vetskap?
Det är, enligt mig, uteslutet. Det finns ingenting som tyder på det.
2008-09-05, 22:43
Bannlyst
Citat:

Visst kan dem, men jag finner det inte som troligt. Jag tror inte Emma har haft koll på T 100% av tiden (jag vet att det är så, men det är ju inte 100% fakta så det är bäst jag skriver tror)

Men jag finner det fortfarande som en icke trolig uppgift.
2008-09-05, 22:46
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Det är, enligt mig, uteslutet. Det finns ingenting som tyder på det.

Nej. Med tanke på diskussionerna här på tråden om T:s resa till Kungsör - tiden den tog och att C var i Arboga, fanns det väl tillfälle att ev diskutera?
2008-09-05, 22:50
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Nej. Med tanke på diskussionerna här på tråden om T:s resa till Kungsör - tiden den tog och att C var i Arboga, fanns det väl tillfälle att ev diskutera?
Jag har inte sagt att det inte ska diskuteras, men ingenting, enligt mig, tyder på det.

Man hade säkert funnit tecken på det, om inte annat, i CS telefon om så var fallet.
2008-09-05, 22:51
Bannlyst
Citat:

CS var i arboga, T var inte det - T finns loggad på annan ort (1,5-2 mil bort), CS loggad i arboga och fotograferad -

svårt att diskutera då om man inte skriker jääävligt högt.
2008-09-05, 22:56
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Jag har inte sagt att det inte ska diskuteras, men ingenting, enligt mig, tyder på det.

Man hade säkert funnit tecken på det, om inte annat, i CS telefon om så var fallet.

Tydligen har/hade C flera simkort. Tror inte man vet allt om alla - å andra sidan tycker inte jag det är så konstigt om de skulle ha träffats.

Förstår att Du har en annan uppfattning än mig.
2008-09-05, 22:58
Medlem
Jag tycker man ser på CS att hon är störd sen generationer.
Hon ser precis ut som en psykopat på film - hade man inte redan definitionen på psykopat så hade hon kunnat vara nåt att gå efter.

Hånflin och skratt och smått uppläxande mot åklagare, samt ljuger och vägrar svara på frågor...SKYLDIG !??

Vore hon nu så fruktansvärt oskyldig hade hon inte haft sin hårda fasad. Hon skulle bryta ihop gråtande och skrika "Ni misstar er!"

Tänk själva om ni vore oskyldig och satt i rätten och hade oddsen emot er, man skulle ju protestera högljutt och desperat.

CS är bara iskall....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in