2008-09-02, 14:46
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Det svaret om det är okey eller inte att kalla alla Talibaner för lögnare var lite otydligt. ja elller nej.

Va bra ha kvar ditt inlägg så länka jag till det när horden av galningar hoppar på Bäver, så fattar de att de inte någonsin kan få svar på sina frågor då de ändå inte klarar av att förstå innebörden av texten i mitt inlägg.

Det är inte alls svårt att förstå innebörden i ditt inlägg. Det går bara att tolka på ett sätt och det är att du placerade T i huset vid tid för morden...och det bevisligen också. Varför förklarar du inte bara detta inlägg (utan att länka till din bortförklaring) så är det ur världen sen?

Du blir inte särskilt trovärdig när du ljuger om vartannat och sedan hackar på de skribenter som ifrågasätter dig. Om tråden håller på att hackas sönder, så är du en stor bidragande orsak till det.

Nå..ska vi få något svar på hur du bevisligen kan placera T i huset vid tiden för morden? Det är väl inte en särskilt svår fråga?
2008-09-02, 14:48
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Har jag sagt att hon isåfall tänkt lämna barnen? E:s tanke kan ju ha varit att fly med barnen med sig?

Min mening att spekulera kring detta är inte att vara jobbig på något sätt. Jag ser bara objektivt på saker som framkommer och vill fundera kring dessa.

Det finns det andra som har gjort.
Jag står fortfarande fast vid att det inte finns någon som helst anledning att spekulera kring något som aldrig kommer att få någon annan förklaring än den du redan fått. E är den person som vet bäst eftersom det är hennes skor och familj det gäller. Hon har svarat att hon INTE själv använde skorna, barnen lekte med dessa. Det är det absolut bästa och mest trovärdiga svar du kan få och jag önskar bara att du kunde nöja dig med det och gå vidare.
2008-09-02, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Det är inte alls svårt att förstå innebörden i ditt inlägg. Det går bara att tolka på ett sätt och det är att du placerade T i huset vid tid för morden...och det bevisligen också. Varför förklarar du inte bara detta inlägg (utan att länka till din bortförklaring) så är det ur världen sen?

Du blir inte särskilt trovärdig när du ljuger om vartannat och sedan hackar på de skribenter som ifrågasätter dig. Om tråden håller på att hackas sönder, så är du en stor bidragande orsak till det.

Nå..ska vi få något svar på hur du bevisligen kan placera T i huset vid tiden för morden? Det är väl inte en särskilt svår fråga?

Jag har informerat att det går bra och dyrka mig via min blogg eller skicka pm.
Förstår ni inte be nån vuxen att hjälpa er.
Bannlyst
Citat:
Om hon befann sig i köket och hade besök av någon. E kanske skulle börja diska, tyckte det var kallt och tog på sig skorna. Bråk uppstår och E flyr ut i hallen. Kanske försöker samla barnen och fly från gm. Men hinner inte ifrån gm som med hammarliknande föremål börjar slå.

Detta är en teori.

Ja det kan tyda på att någon hon kände och hade förtroende för fanns på platsen.
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTidyllen
var det helt avgörande, enligt nämdemännen för den fällande domen i Tingsrätten mot CS.
Det känner jag inte igen, och drar slutsatsen att du inte har någon källa.
2008-09-02, 14:51
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Var befann sig barnen när attacken började?

Jag tror inte att E "skiter" i barnen som du påstår. Var är barnen någonstans? Och varför? Och hur har de kommit dit?

Förklara då hur du tror att det gått till eftersom du återigen har en teori?
Jag frågar dig igen.
Tror du inte teknikerna med hjälp av blodstänk kan avgöra hur attacken gått till?
Senast redigerad av watson6669 2008-09-02 kl. 14:54.
2008-09-02, 14:52
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub

Det kom ju fram när nämndemännen intervjuades att motivbilden var oerhört viktig för deras beslut. De har dock fel. Motivbilden suger.
2008-09-02, 14:56
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Jag har informerat att det går bra och dyrka mig via min blogg eller skicka pm.
Förstår ni inte be nån vuxen att hjälpa er.

Någon bloggadress har jag inte och du besvarar inte dina PM heller uppenbarligen. Om du vill anses som en seriös debattör så vore det väl ganska smakligt att svara på de frågor man får. Ja nu menar jag även de obehagliga frågorna, inte bara dessa där man springer på ditt spår.

Jag vill veta hur T bevisligen kan placeras i huset vid tid för mord.
2008-09-02, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WTidyllen
var det helt avgörande, enligt nämdemännen för den fällande domen i Tingsrätten mot CS.

Såvitt jag vet har det inte kommit en dom i TR mot CS än. Däremot är hon befunnen skyldig. WTidyllen passade bra in på dig.
2008-09-02, 14:59
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Någon bloggadress har jag inte och du besvarar inte dina PM heller uppenbarligen. Om du vill anses som en seriös debattör så vore det väl ganska smakligt att svara på de frågor man får. Ja nu menar jag även de obehagliga frågorna, inte bara dessa där man springer på ditt spår.

Jag vill veta hur T bevisligen kan placeras i huset vid tid för mord.

Har du något klockslag för när morden begicks?
2008-09-02, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub

Nämdeman uttalade sig så i Expressen. Det verkar ju logiskt att domen helt vilar på motivbilden, eftersom det inte finns något som styrker att den åtalade befann sig på brottsplatsen, men är en en kvinna som fått huvudet sönderslaget och sitt vittnesmål söndersmulat av åklagarsidans Minnesexpert.
2008-09-02, 15:00
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Har du något klockslag för när morden begicks?

Vad har det med min fråga att göra?

Jag frågade bävern om hans bevis på att T var i huset vid tidpunkten för morden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in