2008-09-02, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
För det första är väl grannarna närmare brottsplatsen om inte T redan har parkerat på gatan och för det andra kommer T ner till Verkygsgatan på Redskapsgatan medan Villagatan är närmaste vägen mot centrum/stationen. Kolla på en karta så ser du det. Om T kommer hem 15 sekunder efter att GM har gått ut kommer han troligen inte se GM...

Förstod du vad jag skrev i inlägget du citerar.

När jag ändå skriver till dig, du drog ju igång detta när jag tog upp wildeones påhopp på Tallibaner att detta folk skulle vara lögnaktiga, hur gick det med det. Var det okey eller fel?
2008-09-02, 14:04
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag hppas! att E och andra inblandade håller sig härifrån..JAG är på rätt plats..

Var det ett svar på min fråga tycker du?
Tror du ärligt att E och/eller L har något med brottet att göra?
2008-09-02, 14:06
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se

När jag ändå skriver till dig, du drog ju igång detta när jag tog upp wildeones påhopp på Tallibaner att detta folk skulle vara lögnaktiga, hur gick det med det. Var det okey eller fel?

Förstår du själv vad du skriver??
Du skriver att ingen annan gärningsman har tid att utföra brottet!!
Eftersom du skriver så, vem anser du hade tid att utföra brottet?
2008-09-02, 14:08
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:

Jag förstår inlägget, men frågan är om du själv vet vad du skriver...

Citat:
Det här handlar det om egentligen, och därför spammar Boisis co för att han vill ordkriga tills man skriver fel som är deras taktik då de inte har något vettigt att säga.

nr 2064
Citat:
teori V:
Den lilla tid som en annan gärningsman har på sig funkar inte riktigt, T skulle ha mött denne. Eller sett skymten av den iallafall, då du inte kan placera en annan gärningsman i huset så bör T vara den som är närmast brottsögonblicket. eller.
Återigen är grannarna närmare än T om han inte redan har anlänt till huset. Vidare kan du titta på en karta och se vilken väg T kom hem och vilken väg man går in mot centrum/stationen.
Citat:
Här är inlägget som du/boijsis tjatat så om och vill ordkriga. Det här handlar det egentligen om. Långt bak i tråden. Nu får det vara bra med svar till dig, ser du svaren det står ju att du har mig på din ignorelista? Kanske lite dumt eller?
Det är är fortfarande inte rätt inlägg, vilket du envisas med att påstå.

Citat:
svar på inlägg under.
"Det enda jag vill ha sen är jag nöjd" hört det tidigare av dig, du blir aldrig nöjd. Du kan stalka livet ut.
Jag tror inte att någon kommer att fortsätta skriva om du bara svarar på frågorna...
2008-09-02, 14:09
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Men hon kanske gjorde det vid den aktuella händelsen. Hon kanske tyckte det var kallt på golvet när hon t.ex skulle börja diska. Och tog på sig dessa skor.
De kanske låg lättilgängligt framme precis där hon befann sig.

Detta kommer du ju aldrig få svar på nackepa, så det är ju ändå bäst att släppa den spekulationen. E har talat om att hon inte använder dessa skor, barnen leker med dem istället. Jag anser att du får nöja dig med denna info för hur mycket du än vill så får du inte veta mer. E har inte blivit överfallen i köket, hon har inte sparkat av sig alt. tappat skor i försök att fly (och då lämna sina barn med en gm!?). Snälla, kan du inte släppa detta Please......
Senast redigerad av PappasPralin 2008-09-02 kl. 14:38.
2008-09-02, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag förstår inlägget, men frågan är om du själv vet vad du skriver...

Återigen är grannarna närmare än T om han inte redan har anlänt till huset. Vidare kan du titta på en karta och se vilken väg T kom hem och vilken väg man går in mot centrum/stationen.

Det är är fortfarande inte rätt inlägg, vilket du envisas med att påstå.

Jag tror inte att någon kommer att fortsätta skriva om du bara svarar på frågorna...

Du tror jag vet, fortfarande så står svaret att läsa dit jag länkar. men fortsätt gärna att leta felskrivningar mm finns säker mer längre bak i tråden, vill man kan man kanske skapa en tråd för "hoppa på bäver" så kan man här prata om alt gm...även om det stör dig.
2008-09-02, 14:19
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Du tror jag vet, fortfarande så står svaret att läsa dit jag länkar. men fortsätt gärna att leta felskrivningar mm finns säker mer längre bak i tråden, vill man kan man kanske skapa en tråd för "hoppa på bäver" så kan man här prata om alt gm...även om det stör dig.

För att göra det enkelt för dig så att vi kan avsluta den här diskussionen.
Du skriver att annan gärningsman inte haft tid att genomföra morden.
Vem anser du har haft tid att genomföra dem?
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Förklara för mig hur jag ska utläsa ett svar i inlägget du länkar till!
Bannlyst
Citat:

Du har pm angående din blogg. Skulle gärna vilja ha adressen till den.
2008-09-02, 14:20
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Detta kommer du ju aldrig få svar på nackepa, så det är ju ändå bäst att släppa den spekulationen. E har talat om att hon inte använder dessa skor, barnen leker med dem istället. Jag anser att du får nöja dig med denna info för hur mycket du än vill så får du inte veta mer. E har inet blivit överfallen i köket, hon har inte sparkat av sig alt. tappat skor i försök att fly (och då lämna sina barn med en gm!?). Snälla, kan du inte släppa detta Please......

Har jag sagt att hon isåfall tänkt lämna barnen? E:s tanke kan ju ha varit att fly med barnen med sig?

Min mening att spekulera kring detta är inte att vara jobbig på något sätt. Jag ser bara objektivt på saker som framkommer och vill fundera kring dessa.
2008-09-02, 14:23
Bannlyst
Citat:

Du får igga Carl Hamilton! Jag meddelar dig om han skriver nåt viktigt du bör veta..
2008-09-02, 14:24
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Har jag sagt att hon isåfall tänkt lämna barnen? E:s tanke kan ju ha varit att fly med barnen med sig?

Min mening att spekulera kring detta är inte att vara jobbig på något sätt. Jag ser bara objektivt på saker som framkommer och vill fundera kring dessa.
E säger själv att barnen brukade leka med dessa skor. Om hon nu skulle fly börjar hon väl inte att ta på sig ett par högklackade skor innan hon flyr ut...

Case closed!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in