Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Förstod du vad jag skrev i inlägget du citerar.
När jag ändå skriver till dig, du drog ju igång detta när jag tog upp wildeones påhopp på Tallibaner att detta folk skulle vara lögnaktiga, hur gick det med det. Var det okey eller fel?
Jag förstår inlägget, men frågan är om du själv vet vad du skriver...
Citat:
Det här handlar det om egentligen, och därför spammar Boisis co för att han vill ordkriga tills man skriver fel som är deras taktik då de inte har något vettigt att säga.
nr 2064
Citat:
teori V:
Den lilla tid som en annan gärningsman har på sig funkar inte riktigt, T skulle ha mött denne. Eller sett skymten av den iallafall, då du inte kan placera en annan gärningsman i huset så bör T vara den som är närmast brottsögonblicket. eller.
Återigen är grannarna närmare än T om han inte redan har anlänt till huset. Vidare kan du titta på en karta och se vilken väg T kom hem och vilken väg man går in mot centrum/stationen.
Citat:
Här är inlägget som du/boijsis tjatat så om och vill ordkriga. Det här handlar det egentligen om. Långt bak i tråden. Nu får det vara bra med svar till dig, ser du svaren det står ju att du har mig på din ignorelista? Kanske lite dumt eller?
Det är är fortfarande inte rätt inlägg, vilket du envisas med att påstå.
Citat:
svar på inlägg under.
"Det enda jag vill ha sen är jag nöjd" hört det tidigare av dig, du blir aldrig nöjd. Du kan stalka livet ut.
Jag tror inte att någon kommer att fortsätta skriva om du bara svarar på frågorna...