2008-09-01, 22:32
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Nu vill du trampa iväg på stigen mot meningslös offtopit, så länge du har vårdat språk och håller dig till alt gm kan man alltid dvividera. Om du läser tråden bakåt så finns nåns beskrivning om just detta som du tar upp.
Jag undrar om du ser T som alternativ gm eftersom du har placerat honom på brottsplatsen vid brottstillfället?
2008-09-01, 22:36
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Jag undrar om du ser T som alternativ gm eftersom du har placerat honom på brottsplatsen vid brottstillfället?
T kan vara en kandidat då han var först till brottsplats och inte utredd som tänkbar gm.
2008-09-01, 22:38
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
T kan vara en kandidat då han var först till brottsplats och inte utredd som tänkbar gm.
Tack för ditt svar, men jag frågade beaver_se.
2008-09-01, 22:38
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Och detta vet du hur? Det kan ju inte vara därför de testade hammaren i huset? Eller varför de undersökte hans kläder? Eller varför de försökte spåra hans mobiltelefon?

Givetvis så försökte polisen aaaaaaaldrig motbevisa att T var gärningsmannen. I alla fall i TalibanPernillas rabatt. Där är det en helt annan värld. Kvack, kvack.
2008-09-01, 23:06
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Nu vill du trampa iväg på stigen mot meningslös offtopit, så länge du har vårdat språk och håller dig till alt gm kan man alltid dvividera. Om du läser tråden bakåt så finns nåns beskrivning om just detta som du tar upp.

Jag vill ju veta varför just du inte litar på wildone och varför du anser att han skulle skydda en ev mördare?
2008-09-01, 23:15
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Hade kanske varit intressant om det var så att det var skor som Emma använde, men jag kan igen slå hål på den myten som Talibanpernilla startade. Det är återigen inte några skor hon använt utan skor ungarna hade och lekte med. Tror det är tredje gången jag informerar om det.
Satt du i köket och bevittnade hur ungarna lekte med Es innerskor, eller?
2008-09-01, 23:16
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Du menar att detta ger dig energi för att börja diskutera alt gm, okey om du har en riktigt bra motivering som är dig personligt. Men såsar du till det så kommer du att missa ett gyllene tillfälle, att på ett gemytligt sätt spekulera om tänkbara alt gm med Snygg Bäver. Ps Glöm inte offtopic regeln "kram"
Vill snälla, söta bävern svara på om han tror att T är gm? Jag frågar eftersom bävern har placerat T på brottsplatsen när brottet ägde rum.
2008-09-01, 23:16
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Satt DU i köket och innehåller med ytterligare information, eller?
2008-09-01, 23:18
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Barnen brukade använda skorna att leka med. Det var ett par skor som E inte använde. Det var sas barnens skor nu!

Förstår du nu?
2008-09-01, 23:20
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Jag säger det jag vet, och vad jag vet är det familj och räddningspersonal.

Tillägg:
Det är resursmässigt inte möjligt att dakta och DNA-typa alla vänner och bekanta som rört sig i huset, dels har det varit många där på kort tid = inflyttning, dels har de en rätt stor bekantskapskrets.

Ok, tack för ditt svar.

Nu har man ju enbart försökt att hitta något som matchar CS i första hand och utgått från detta scenario. Om det är som du säger, att man endast undersökt valda delar av huset. Jag tycker inte resursbrist ska begränsa hur många man kontrollerar i ett så här allvarligt brott. Synd också att man begränsat sig till valda delar av huset. Kanske också resursbrist?
2008-09-01, 23:28
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Du menar att detta ger dig energi för att börja diskutera alt gm, okey om du har en riktigt bra motivering som är dig personligt. Men såsar du till det så kommer du att missa ett gyllene tillfälle, att på ett gemytligt sätt spekulera om tänkbara alt gm med Snygg Bäver. Ps Glöm inte offtopic regeln "kram"

Jag svarade på din fråga angående alibit och att jag litar på de människor som sitter på mer info än vad vi har.
Sen frågar jag dig igen, varför litar du mer på Marioo än Wildone?
Tror du att Wildone försöker skydda en mördare?
Jag förstår att du inte vill svara.
2008-09-01, 23:28
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Barnen brukade använda skorna att leka med. Det var ett par skor som E inte använde. Det var sas barnens skor nu!

Förstår du nu?
Då hade de bara ett par skor att leka med då resten finns vid skohyllan i hallen. Okej, då menar du ett par lekskor som barnen fick förfoga över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in