2008-09-06, 15:39
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Single Star tog fram ett körschema om hastighet vilket kan vara ett underlag till att beräkna Ts cirka tid för hemkomst.
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12342442&postcount=502

Och det är ju precis den tabellen som är gjord på felaktiga preferenser så den är inte överensstämmande med verkligheten och det vet du, men ändå så hänvisar du till den tabellen.
Det visar återigen att du gillar att köra med osanna uppgifter.
2008-09-06, 15:41
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Diskussioner om modereringen tas i den här tråden.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=647279

// Mod
2008-09-06, 15:42
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Som vanligt väljer du att bara ta fram de delar som gynnar ditt inlägg. Att SingleStars beräkningar bevisligen är gjorda på fel underlag (längden på sträckan) är inget som är viktigt för dig...

Om man utgår efter Apollons testkörning skulle T kunna vara hemma tidigare än polisens. Det är vi överens om iallafall?
2008-09-06, 15:42
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Om man utgår efter Apollons testkörning skulle T kunna vara hemma tidigare än polisens. Det är vi överens om iallafall?
Fråga när Apollon har kört i mörker och halt väglag.
2008-09-06, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Enlit Ondskapt så är det ju T. Enligt mig är det CS.

Vart vill du komma med ditt, som vanligt, meningslösa inlägg?

Aldri sagt det är T. Jag säger att han är en möjlig GM.

När CS blir friad så kommer det vara tjänstefel att inte utreda T mer, T kommer vara det enda de har att gå på typ.
2008-09-06, 15:45
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Och det är ju precis den tabellen som är gjord på felaktiga preferenser så den är inte överensstämmande med verkligheten och det vet du, men ändå så hänvisar du till den tabellen.
Det visar återigen att du gillar att köra med osanna uppgifter.
Jag bad en matematisk kunnig person räkna ut vad medelhastigheten skulle vara från att Ts mobil mastades 19.06 till hemkomst 19.18-19.19 om man utgick från polisens körtest. Svaret jag fick var 67 km/h och då gasade polisen på med 5km över laglig hastighet.
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondskapt

När CS blir friad så kommer det vara tjänstefel att inte utreda T mer, T kommer vara det enda de har att gå på typ.

Nu kommer hon troligtvis inte att blir friad och skulle hon bli det så gör det inte T till trolig gärningsman i alla fall.
Det är ingen slump att så mycket indicier pekar mot henne.
Medlem
Men E MINNS ju att det är CS som har gjort det, så vad babblar ni om egentligen? Sen att en såkallad expert som har ändrat sej och svek åklagarsidan säger att hon inte kunnat repa sitt minne så som hon har gjort är värt noll och intet!
2008-09-06, 15:46
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondskapt

Den siste att se barnen och E innan dådet är mördaren. Detta är obestridlig fakta.

Du påstår att T är den siste som ser barnen och E innan dådet.

You do the math
2008-09-06, 15:47
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Jag bad en matematisk kunnig person räkna ut vad medelhastigheten skulle vara från att Ts mobil mastades 19.06 till hemkomst 19.18-19.19 om man utgick från polisens körtest. Svaret jag fick var 67 km/h och då gasade polisen på med 5km över laglig hastighet.

Men du har hängt med i den här tråden hela tiden och du vet att de preferenser som användes är felaktiga så varför använder du dig av den tabellen?
Du vet att T inte hade 10 km hem till Arboga 19.06.33.
Vid den tidpunkten befinner T sig norr om en viss å som heter Hedströmmen.
2008-09-06, 15:47
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Snittfart är nyckelordet.
2008-09-06, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Den siste att se barnen och E innan dådet är mördaren. Detta är obestridlig fakta.

Du påstår att T är den siste som ser barnen och E innan dådet.

You do the math

Den siste att se dom förutom Gm om han inte är GM ja och det var det jag menade, det vet du.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in