2008-09-01, 14:18
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Skulle vara intressant att höra vad du tror om detta.

Tror du att polisens beräkningar stämmer?

Eller kan han ha kört fortare än 5 km/h över tillåten hastighet?
Jag tvivlar på det med tanke på att det var mörkt och risk för halka. Normalt sett skulle han mycket väl kunna ha gjort det men med det underlag vi har så tror jag att polisens beräkningar stämmer.
Medlem
John A Genzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Men hur långt ska jag gå? Jag tar upp det som kan ha intresse i den här tråden.
När inblandade gör så här är det självklart att man reagerar!
Ska jag behöva vända ut och in på människor som inte har med saken att göra?
Jag blir säkert avstängd om jag börjar med utläggningar om mina personliga åsikter om en helt annan blogg?? Fattar du inte det?

Men det är väl en del av problemet när folk överallt även här är fega nog att ha sina åsikter men sen sitta och vara anonyma.

Om alla inte skulle vara anonyma skulle folk våga skriva samma saker då.
Problemet är ju att det inte är så svårt att få tag på anonyma iaf.

Jag står för vad jag skriver och tycker och därför är jag aldrig anonym.
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Okej, tack! Jag har missat detta. Är det i denna tråd eller någon av de andra?

I denna tråd
Citat:
Ursprungligen postat av ooooo
Var L i Göteborg 17:e Mars? JA
Hade L tänkt åka till Emma? JA
Varför åkte inte L? För att hennes pojkvän övertalade henne att stanna hemma
Varför har L låst sin blogg? Bla för att idioter tagit bilder på Max och Saga från hennes blogg och använt i syften som fan inte är okej!

L har aldrig haft röda slingor i håret, hon hade rött underhår för ungefär 5-6 år sedan. Så nu kan ni sluta ljuga om detta också!

Någon alternativ GM har jag inte att ge er heller, eftersom det inte finns någon. Men leta på ni, då har ni lite att fylla era meningslösa vardagar med!
2008-09-01, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Allas röst är lika värda och att försöka tysta andra med olika metoder är lågt, oftast är det att de inte kan prata normalt och diskutera. Viktigt spec i detta forum att alla kan få framföra sina åsikter inom ämnet.
Så visst är det tråkigt när man inte kan ta upp olika alt gm utan att det på olika sätt störs.

Ja, man blir ju mörkrädd när man ser vilka metoder som tas till. Har man inget att oroa sig för så har man inte.
2008-09-01, 14:19
Bannlyst
Citat:
Jo, det var tydligen planerat att L skulle hälsa på E denna dag. Vet inte varför detta skulle ha ställts in?

Finns det uppgifter som är styrkta på när hon åkte till Göteborg, t.ex mastning av hennes fon under dagen.

Kanske tillägga att jag efter söker inte hörsägen eller 4 hands uppgifter.
Senast redigerad av beaver_se 2008-09-01 kl. 14:24. Anledning: En förtydligande rad
2008-09-01, 14:20
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Finns det uppgifter som är styrkta på när hon åkte till Göteborg, t.ex mastning av hennes fon under dagen.
Åkte till Göteborg?
2008-09-01, 14:21
Bannlyst
Citat:
Men hur långt ska jag gå? Jag tar upp det som kan ha intresse i den här tråden.
När inblandade gör så här är det självklart att man reagerar!
Ska jag behöva vända ut och in på människor som inte har med saken att göra?
Jag blir säkert avstängd om jag börjar med utläggningar om mina personliga åsikter om en helt annan blogg?? Fattar du inte det?

Så du anser att orsak bakom allt skit som hänt inte är intressant? Att någon ringde in till polisen och sa att L har gjort detta? Att RJ ser ut som en pedofil? Trakasserier och smutskastning är vad det är, och personen som skrivit detta läser här. L är inte inblandad, hon är ett offer. Det skulle vara intressant om ni kom med något konkret istället för att älta folk med alibi. Istället ifrågasätter ni alla alibin. Som sagt, om ni ska hålla på sådär får ni väl sluta med smutskastning av offer med alibin. Föresten såg jag att du hade en väldig märklig källa angående L. L bleker sitt hår, det vill säga blonderar underhåret. En del hårstrån blir pågrund av för lite blekmedel ljusbruna. Inte röda.

Jag förstår att MP reagera. Jag har läst allt från början så jag vet exakt vad denna person skrivit.
2008-09-01, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av John A Genzale
Men det är väl en del av problemet när folk överallt även här är fega nog att ha sina åsikter men sen sitta och vara anonyma.

Så du tycker att alla här ska avslöja sina identiteter?
För mig är du anonym..
2008-09-01, 14:25
Medlem
John A Genzales avatar
Citat:
Så du tycker att alla här ska avslöja sina identiteter?
För mig är du anonym..
Ja det bekräftar din kunskap eller annars har du bara inte orkat.
Och både ja och nej på ditt påstående.

Vissa saker kräver vissa saker men ibland så kan man ju ta det som man vill själv.
Var väl en häromdan som tyckte jag skulle lämna livet på jorden men det var tydligen alldeles rätt enligt er här då.
Då tackar jag
2008-09-01, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av åsna
Så du anser att orsak bakom allt skit som hänt inte är intressant? Att någon ringde in till polisen och sa att L har gjort detta? Att RJ ser ut som en pedofil? Trakasserier och smutskastning är vad det är, och personen som skrivit detta läser här. L är inte inblandad, hon är ett offer. Det skulle vara intressant om ni kom med något konkret istället för att älta folk med alibi. Istället ifrågasätter ni alla alibin. Som sagt, om ni ska hålla på sådär får ni väl sluta med smutskastning av offer med alibin. Föresten såg jag att du hade en väldig märklig källa angående L. L bleker sitt hår, det vill säga blonderar underhåret. En del hårstrån blir pågrund av för lite blekmedel ljusbruna. Inte röda.

Jag förstår att MP reagera. Jag har läst allt från början så jag vet exakt vad denna person skrivit.

Jag ändrade mitt tidigare inlägg så det finns svar där. Om man skiter i händelsen i sig och tänker på hur de agerade? Den stora frågan är, hur långt är folk beredda att gå för att försvara "de sina?". Och är det inte OVANLIGT osmakligt att ge sig på barn just i det här sammanhanget? Jaja, det är "mina barn och andras ungar" mentalitet över det hela. Hoppas de skäms!
2008-09-01, 14:28
Medlem
nackepas avatar
Citat:

Visst kan du ha en poäng i det du säger.
Jag kan bara svara för mig själv. Jag vräker inte ur mig vadsomhelst. Om någon annan gör det så får det stå för dem.

Sen tycker jag i.o.f.s. att man ska kunna skriva utan att bli hotad.

Detta är tråden om alternativa gm.
2008-09-01, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ja det bekräftar din kunskap eller annars har du bara inte orkat.
Och både ja och nej på ditt påstående.

Vissa saker kräver vissa saker men ibland så kan man ju ta det som man vill själv.
Var väl en häromdan som tyckte jag skulle lämna livet på jorden men det var tydligen alldeles rätt enligt er här då.
Då tackar jag

Det kan väl ha med intresse att göra också? Jag måste inte veta vem jag "pratar" med. Och nej, du ska inte lämna jordelivet än..det låter som ett dumt förslag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in