2008-08-30, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Rätt tråd?

Du har då en förmåga att sila i inläggen och besvara de mest relevanta bitarna, eller så ignorerar du allt och skriver om något helt annat...

Jag vill diskutera alternativa gm, jag finner inget intresse i dina mardrömmar. Eller vad du anser om andra medlemmar.
2008-08-30, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Men om du hävdar att vissa saker står i "slasken", borde du då inte åtminstone tala om hur du fått tillgång till den (för din egen trovärdighets skull, i alla fall)? Annars kan det ju tolkas som att det är bortförklaringar från din sida - något vi andra aldrig har en chans att få ta del av själva, för att bilda oss uppfattning om om det stämmer och om det ens finns i "slasken"...

BoISaren försvarar dig och säger att det du sagt om "slasken" är sant och att det inte kan ifrågasättas (reserverar mig för att ha använt andra ord än honom). Betyder det då att också BoISaren vet vad som står i "slasken"? Är den till för "speciellt utvalda"?

Funderar på hur säkerheten är i Arboga då en del påstår sig få info som bara tillhör rättsväsendet/polis/myndigheter mm, är det för att det är en lite stad där alla känner alla. Bara det gör att man tappar tro att det skulle gått rätt till med denna rättegång.
2008-08-30, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag vill diskutera alternativa gm, jag finner inget intresse i dina mardrömmar. Eller vad du anser om andra medlemmar.

Du finner inget intresse i att ifrågasättas är nog meningen du försökte plita ned.
2008-08-30, 20:17
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Funderar på hur säkerheten är i Arboga då en del påstår sig få info som bara tillhör rättsväsendet/polis/myndigheter mm, är det för att det är en lite stad där alla känner alla. Bara det gör att man tappar tro att det skulle gått rätt till med denna rättegång.
Står även i media att Västmanlands TR är en av de mest JO anmälda tingsrätter i sverige.
2008-08-30, 20:18
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Vilken info m.m. är det du syftar på?
2008-08-30, 20:18
Medlem
miapetters avatar
Citat:

Ännu en lögn av Pastor Bäver!
OrginalFUP har jag inte "snott" hos polisen, nej!

Usch ja! Västerås är ett satans tillhåll!
Bor en massa otäcka där! New Age-are!
För det var ju där rättegången avslutades som du vet!
2008-08-30, 20:19
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Men i orginal FUP så finns slasken med.
Självklart, eftersom (i det här fallet) CS och hennes advokat ska få ta del av den för att se om de vill att något ur slasken ska tas med i rättegången...
2008-08-30, 20:19
Bannlyst
Citat:
Du finner inget intresse i att ifrågasättas är nog meningen du försökte plita ned.

Varför ska jag ifrågasättas? Tråden handlar inte om mig. Ta gärna upp saker som jag skrivit men kräv inte att jag ska veta hur alla andra tänker och resonerar.
2008-08-30, 20:20
Medlem
Citat:
Varför ska jag ifrågasättas? Tråden handlar inte om mig. Ta gärna upp saker som jag skrivit men kräv inte att jag ska veta hur alla andra tänker och resonerar.

Att tråden inte handlar om dig innebär ju inte att du inte får stå för dina ord, dina ord kan och skall ifrågasättas när de är felaktiga, motsägelsefulla eller på annat sätt inte trovärdiga.
2008-08-30, 20:21
Bannlyst
Citat:
Att tråden inte handlar om dig innebär ju inte att du inte får stå för dina ord, dina ord kan och skall ifrågasättas när de är felaktiga eller på annat sätt inte trovärdiga.

Ta då upp sådant jag skrivit så kan jag kanske lättare förklara..det andra skrivit får du ta med dem.
2008-08-30, 20:25
Medlem
Citat:
Ta då upp sådant jag skrivit så kan jag kanske lättare förklara..det andra skrivit får du ta med dem.

När du tar deras ord i försvar så får du väl göra det fullt ut och inte bara börja slänga ur dig en massa nonsens för att du står utan svar?
2008-08-30, 20:27
Bannlyst
Citat:
När du tar deras ord i försvar så får du väl göra det fullt ut och inte bara börja slänga ur dig en massa nonsens för att du står utan svar?

Jag har svarat på allting du frågat. Vad begär du? Sen börjar du gå till personangrepp för svaren faller dig inte i smaken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in