Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Nu är vi där igen.
Om det är mördaren som har pratat med E's syster på MSN så måste denne ha varit insatt i E och T's liv. Det diskuterades saker som bara E kände till enligt användare här. Men om vi tar ett lite vidare perspektiv, bara för sakens skull, så kan det vara så att också T kände till dessa saker. T är då gm enligt dig? Vem annars kan ha vetat dessa saker som det diskuterades om?
Nja, en tveka om att det inte gått rätt till med msn finns i FUP.
FUP sid.1102
LXXa hade kontakt på MSN med Emma ungefär en vecka innan det tragiska hände. Hon
uppger att allt var bra med Emma och att de skrev om allt möjligt vardagligt. Emma berättade
att hon var lycklig med "Togge".
FUP sid 1103
LXXa vill bara nämna att ibland när hon skrev till Emma på MSN, så hade hon en "känsla" av
att någon annan var inne på hennes MSN. Det grundar hon på att när hon konverserade/skrev
med Emma och ställde någon fråga så plötsligt slutade hon skriva bara. När LXXa senare tog
upp detta med Emma så svarade hon att det hade hon aldrig läst/sett.