Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Problemet är att då kan du (och andra) inte heller förvänta er att få källor redovisade för er... Då ska ingen kräva av andra, som de inte kan visa själv heller.
Vet inte vad du menar med att BoISaren har visat sig vara en "mycket pålitlig person" och att han bevisat det "gång efter gång". Är det för att har samma åsikter från dig? Eller är det ett objektivt påstående? Själv kan jag inte avgöra om BoISaren är pålitlig eller inte, eftersom jag inte känner honom.
Min syn på saken: bl.a
miapetter och
wildone69 har uppenbarligen mycket nära anknytning till E, som vänner eller släktingar.
Finns ingen anledning att gå in på detaljer om anknytningen.
Jag har uppfattat det som att de vet vad de talar om. De kan ha talat med berörda, insatta personer, fått läsa sådant som inte är offentlig handling. Jag bestämde mig för ganska länge sedan för att lita på att den information de lämnar är riktig. De kan nog inte ange källa, utan jag får helt enkelt tro dem på deras ord. Och det gör jag.
Alla kanske inte tror på dem, men jag har gjort den bedömningen. Sedan har vi andra, som kanske inte är personligt knutna till de inblandade, men som jag uppfattar som väldigt seriösa. Då talar jag t.ex om
BoISaren och
Hamilkar.
Den bedömingen gör jag efter att ha läst alla deras inlägg. Det är en bedömning var och en får göra själv, jag har gjort mitt val.
Det finns fler namn som jag skulle kunna räkna upp, jag skulle tro att ni vet själva vilka jag menar, med ledning av vilka namn jag hittills har räknat upp. Om jag börjar räkna upp fler finns det risk att jag glömmer någon, därför stannar jag här.