2008-08-31, 02:09
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crap_Fucks_Crap
Killen och tjejen nämde jag för polisen för att få med allt jag kan ha sett men tyckte säkert inte det var intressant nog att rapportera på FL. Det var egentligen ena gitarrisen i mitt band som sa att han trodde på en medbrottsling som gjorde att jag började fundera på paret

Precis vad jag har försökt förklara för andra här på tråden. Jag ser inget konstigt med det. Däremot verkar polisen helt varit inriktade på en person.
Eller har de hört av sig någon mer gång angående dina iaktagelser?
2008-08-31, 02:44
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Jag tror knappast någon blir upphetsad pågrund av att 2 personer sågs 1,5 km från mordplatsen förutom du och dina vänner.
För min del så skulle det inte göra ett dugg om det kom fram vilka det var.

Har du inte förstått diskussionen? Ingen verkar ha sett CS när hon vandrat genom stan. Alla har ju försökt att minnas om de sett en person. Kvinna med mörkt långt hår.

Men tänk om de var två? Det är ju det crap har tänkt på nu i efterhand. Det kan ju finnas fler vittnen som kommer ihåg två personer?
2008-08-31, 02:46
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
alltså jag vill inte på något sätt förringa ditt engagemang att hitta en annan GM, eller alternativ GM, eller medbrottsling till CS eller vad det månde vara..
Men kan det inte vara lite substans i dina funderingar, en mörk kväll i mars åker en snubbe i en bmw förbi två personer som är ute och går.

Ingen varningsklocka ringer i ditt huvud om denna craps detaljerade beskrivning av två personer han ser susandes förbi i sin bil med stereon på högsta volym för att testa sin baslåda. Han lägger rätt noga märke till hur båda ser ut, och kvinnan råkar ha LÅNGT MÖRKT HÅR
(som typ 30%(?) av den yngre kvinnliga befolkningen i Sverige = en gissning av mig, har inget faktaunderlag)

Ni pratar om att Emma har suggesterade minnen, vad är inte det här då???

Varför kommer han med sån sensationell information 5 månader efter morden, på ett forum? Varför har han inte meddelat detta till polisen för lääänge sen.. jag tror mig veta varför.. uppmärksamhet.

Jag har inte varit inne så mycket på Arboga tråden på ett tag eftersom åskan tog min dator i sommras och laptoppen jag ärvde av min brorsa är långsammare än att knulla en stövel med pölsa. Jag minns även mycket från dagen min bror dog liksom 9/11 dåden. Det var bland annat för att slippa allt tjafs jag inte nämt paret tidigare. Det var max 8/10 personer i omlopp i hela Arboga vid den tiden den dagen. Tro mig vill jag ha uppmärksamhet brukar jag fixa det bättre och smidigare. Jag har för mig att ungefär 2 000 000 såg mig gifta mig barfota på TV4 för ca 5 år sedan och så jävla kul är det inte att bli igenkänd Jag behöver knappast hitta på nått på Flashen för att få uppmärksamhet!
Senast redigerad av Crap_Fucks_Crap 2008-08-31 kl. 03:03.
2008-08-31, 02:54
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Det är kanske redan gjort?

Eller kanske inte? Kan du bekräfta detta på något sätt?

Annars spekulerar vi i att de inte har spårat upp vare sig konsertkvinnan eller paret som crap såg mordkvällen.
2008-08-31, 02:57
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Ingen har ju sett CS trots att hennes telefon varit där. En orsak kan ju vara att hon hade sälskap och jag såg ju en kvinna som mycket väl skulle kunna ha varit henne med sälskap. Det var ju en kall dag. Hade hon ugglat på ett fik, affär eller en pizzeria hade hon uppmärksammats. Större än så är inte Arboga. Hade hon gått omkring en hel dag hade hon också uppmärksammats eftersom Arbogas yta inte är så särsilt stor. Med sälskap kan hon ha försvunnit ur minnet eftersom vi alla jagat den ensama galningen.
2008-08-31, 03:03
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Har du inte förstått diskussionen? Ingen verkar ha sett CS när hon vandrat genom stan. Alla har ju försökt att minnas om de sett en person. Kvinna med mörkt långt hår.

Men tänk om de var två? Det är ju det crap har tänkt på nu i efterhand. Det kan ju finnas fler vittnen som kommer ihåg två personer?

Det är ju i alla fall knappast C.S som går mot torget 19.30 eftersom då skulle hennes tåg avgått men det gick inte förrän 19.34. Tur för henne.
Om det vore C.S så var det ju synd att han inte såg ansiktet.
Senast redigerad av watson6669 2008-08-31 kl. 03:08.
2008-08-31, 03:08
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ingen har ju sett CS trots att hennes telefon varit där. En orsak kan ju vara att hon hade sälskap och jag såg ju en kvinna som mycket väl skulle kunna ha varit henne med sälskap. Det var ju en kall dag. Hade hon ugglat på ett fik, affär eller en pizzeria hade hon uppmärksammats. Större än så är inte Arboga. Hade hon gått omkring en hel dag hade hon också uppmärksammats eftersom Arbogas yta inte är så särsilt stor. Med sälskap kan hon ha försvunnit ur minnet eftersom vi alla jagat den ensama galningen.

Det du säger är ju helt logiskt. Därför vore det inte omöjligt att leta upp paret om det nu inte var CS menar jag. Folk har en tendens att minnas mer vad man gjort och med vilka vid en sådan här stor händelse. Detta har jag varit inne på tidigare.
2008-08-31, 03:09
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Citat:
Det är ju i alla fall knappast C.S som går mot torget 19.30 eftersom då skulle hennes tåg avgått men det gick inte förrän 19.34.

Det enda jag säkert kan svara tidsmässigt är att Dallas började 20 00 och jag var hemma till signaturen. Mellan tiden jag passerade paret och Dallas signaturen han jag ju i alla fall köra lite mera BMW, förfölja en ambulans, se efterspelet till mordet/mordförsöken och bli avisad från platsen efter kontrolerad legitimation. Jag vet inte hur lång tid allt detta kan ha tagit men tiden utan för huset känns som en halvtimme som det känns.
2008-08-31, 03:10
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Citat:
Det är ju i alla fall knappast C.S som går mot torget 19.30 eftersom då skulle hennes tåg avgått men det gick inte förrän 19.34. Tur för henne.

Är det så säkert att hon hade planerat att ta just det tåget eller var det bara tur som gjorde att hon han med det?
2008-08-31, 03:12
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Vart finns dom där runstenarna?
2008-08-31, 03:13
Medlem
nackepas avatar
Citat:

Det viktigaste om det var CS han såg tillsammans med någon är väl ändå att hon isåfall hade sällskap av någon?
2008-08-31, 03:18
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Är det så säkert att hon hade planerat att ta just det tåget eller var det bara tur som gjorde att hon han med det?

Ligger stationen nära där du såg dem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in