Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Du har inte bevisat någonting utom att du saknar kunskap. Du har enbart kommit med okunskap i det här fallet. Ingenting i min tabell var felaktig då den byggde på en körsträcka om 10 km, med given starttid och givna hastigheter med intervaller om 5 km/h.
Så vad i ett ponerande är felaktigt antar du? Åklagaren har gjort fler ponerande genom indiciekedjan mot Christine. Betyder det att du ratar Christine hjelt som GM. Det är bra att du med dina egna ord nu har bevisat Christines oskuld. Det är längre än vad jag har kunnat gå. För om du nu inte med dina ord har bevisat Chsritines oskuld så måste du ju motsäga dig själv.
Du känns inte som en finne i röven, du känns som en fis i luften. Inte för att det luktar illa men det sticker i ögonen.
Ponera är ju en hypotetisk situation som inte har något intresse då det finns fakta som visar att T hade längre avstånd hem kl 19.06 än vad du anger.
Jag påpekar det.
Det finns ingen anledning att ponera när det finns fakta.
Om jag säger så här till dig.
Ponera att T slickat upp din tjej i brygga vilket du själv misslyckas med och det är därför du visar sådant hat mot T.
Talar jag sanning då?