Citat:
Ursprungligen postat av caramia
T har aldrig blivit hörd som eventuell misstänkt. Därför finns inte heller förhör med hans arbetskamrater.
Jag fattar inte varför polisen har inte haft honom som misstänkt. Dom har blint trott på vartenda ord han har sagt utan att ifrågasätta honom en enda gång.
Hoppas att det kommer fram mer i rätten.. Som jag ser det så är det ett stort misstag av polisen att inte misstänka T.
Fattar inte heller varför de inte haft det. Från första början har jag trott att T antingen har utfört morden alt är hjärnan bakom dem.
Han kanske har lovat CS guld och gröna skogar om hon begår dåden?
Efter att skummat igenom FUP:en lite bla några bilder på barnen (vilket jag djupt ångrar då det var det värsta jag sett i hela mitt liv. Tittade bara på ett par dock) så ser det iaf ut som att de allra flesta skadorna är på alla personers högra sidor samt att E sa väl att hon kände smärta på höger sida av skallen när GM slog henne första gången?
Och då bör det väl vara en vänsterhänt GM och CS är ju vänsterhänt.
Är T det med?
Tänk så är det det som CS menar med att åklageren inte kommer tro sina öron.
Att det är T som är hjärnan bakom allt?
Eller att det är han själv som utfört det med hjälp av henne?
Eller att han utfört det och sedan "satt dit" henne men att hon ej vågat/velat säga ngt hittills eftersom hon hoppats på att få honom tillbaka?
Men nu har hon kanske gett upp honom och vill säga som det är?
Oj vad jag tjötar :-)
Ber om ursäkt om detta har malts på om innan men ville bara skriva ner lite tankar. Har ej haft möjlighet att hänga med så bra i trådarna.
Så hoppas ni har överseende med det isf.