2009-02-14, 12:33
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Jo det där har jag ju läst men jag undrar var man kan läsa den text som tydligen talar direkt till nackepa?

Det är nackepa själv som säger att han fått pm från Letharion.
2009-02-14, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Det är nackepa själv som säger att han fått pm från Letharion.

Det är ingen större chans att vi kan få det bekräftat förrän Letharion är online nästa gång med andra ord.
2009-02-14, 12:55
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Jag ska inte strida om vad jag sagt om huvtröjan för du kan ha rätt, mitt minne sviktar...*trött, gammal, suck*

Nu får du utveckla hur mitt kroppsminne har med huvtröjan att göra,
du är så kryptisk eloge!
Vi kan glömma det där med ditt kroppsminne. Det var bara ett misslyckat försök till skämt från min sida.
2009-02-14, 13:35
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Letharion har berättat för mig att T hade huvtröjan på sig när han kom hem och hela tiden ända tills han kom till polisstationen. Jag vet i.o.f.s. inte om Letharion vet hur det ligger till med den svarta huvtröjan.
Citat:
Ursprungligen postat av Letharion
Hahaha...ja just ja...den omdebatterade huvtröjan!

Jag kan väl svara både på den frågan och på Marioo´s fråga angående nån bild på RH...varför nu den skulle vara intressant...

Jag börjar med huvtröjan..
Sist T såg den huvtröjan var den på polishuset i köping.
Varför den inte finns i FUPen kan jag tyvärr inte svara på men att den finns/fanns hos polisen kan T med säkerhet intyga.

Bilderna på T´s facebook rensade han för en tid sen p.g.a att han hade fått nys om FaceB policy som lyder att så fort en bild är uppe där så är det FaceB som äger den och kan göra vad de vill med den...

Då var det inge skoj längre...
T har även frågat sina vänner om det inte kan ta bort bilder på honom därifrån och vissa har gjort det...andra inte...

Då fick ni de förklaringarna

"Gillar att prata i tredje person "
Har han verkligen berättat att han hade den sig? Jag tror att han hade den med sig, men det är inte samma sak...
2009-02-14, 13:52
Bannlyst
x3
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Vi kan glömma det där med ditt kroppsminne. Det var bara ett misslyckat försök till skämt från min sida.

Så misslyckat var det inte

Tänker man på alt gm och vad vi diskuterar här, så märker man att vissa saker blir det massivt mothugg mot. Frågan är om alt gm läser i tråden kanske skriver också, för att leda en åt fel håll när man börjar närma sig något intressant. För en del går lite långt tycker jag allt, extra fundersam blir man när ett flertal gör sig besväret att söka reda på andra debattörer och sen ringa hem till dessa?

Men hallå, detta är ett forum, hur som så verkar det som en del är nervösa och kanske därför de går till överdrift.

Men åter till en läsande alt gm, samlar man ihop de saker som just massivt hindrats att prata om finns det ett samband bakom dessa saker. Nu menar jag inte de som fanatiskt motsäger allt utan att ens veta vad de skriver, utan de som har en tanke bakom sitt skrivande...

En alt gm gör dessutom allt för att CS skall fällas, utan CS så riskerar ju alt gm att få rampljuset på sig. För visst är det så att pyromaner gärna återvänder för att se branden och ibland även hjälper till med släckningsarbetet.

Om man inte är säker med bevis på att det är CS, så kan man inte vara säker att det inte finns en galning lös i trakterna runt arboga. Denna oron kommer aldrig att försvinna om man låser in nån oskyldig utan bevis och med det stänger ärendet...
2009-02-14, 14:00
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
x3

Tänker man på alt gm och vad vi diskuterar här, så märker man att vissa saker blir det massivt mothugg mot. Frågan är om alt gm läser i tråden kanske skriver också, för att leda en åt fel håll när man börjar närma sig något intressant. För en del går lite långt tycker jag allt, extra fundersam blir man när ett flertal gör sig besväret att söka reda på andra debattörer och sen ringa hem till dessa?

Men hallå, detta är ett forum, hur som så verkar det som en del är nervösa och kanske därför de går till överdrift.

Men åter till en läsande alt gm, samlar man ihop de saker som just massivt hindrats att prata om finns det ett samband bakom dessa saker. Nu menar jag inte de som fanatiskt motsäger allt utan att ens veta vad de skriver, utan de som har en tanke bakom sitt skrivande...

En alt gm gör dessutom allt för att CS skall fällas, utan CS så riskerar ju alt gm att få rampljuset på sig. För visst är det så att pyromaner gärna återvänder för att se branden och ibland även hjälper till med släckningsarbetet.

Om man inte är säker med bevis på att det är CS, så kan man inte vara säker att det inte finns en galning lös i trakterna runt arboga. Denna oron kommer aldrig att försvinna om man låser in nån oskyldig utan bevis och med det stänger ärendet...

Fetmarkering 1: Ja, du, det har jag oxå undrat..
Fetmarkering 2: Det är riktigt otäckt, särskilt när det går ut över offren... ,
själv blir jag i alla fall inte rädd! Några telefonsamtal har jag varken ringt eller blivit utsatt för, tack o lov o dessutom tror jag att det ljugs en del om det där!
Fetmarkering 3: Nervösa eller hysteriska? När de börjar identifiera sig med "Christine" är det rätt skruvat skulle jag vilja säja!
Fetmarkering 4: Tack o lov tror jag att denna galning befinner sig en bit bort från Arboga, fast vem vet, det kanske står ett hysteriskt fruntimmer på min trapp en dag?
2009-02-14, 14:01
Medlem
Citat:
x3

Det är en ytterst begränsad liten grupp personer som kommer att ha den här "oron" gnagandes inom sig, jag vågar påstå att den stora majoriteten utav de personerna återfinns på Flashback.
2009-02-14, 14:06
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Det är en ytterst begränsad liten grupp personer som kommer att ha den här "oron" gnagandes inom sig, jag vågar påstå att den stora majoriteten utav de personerna återfinns på Flashback.

Frågan är dessutom om de inte hade problem med nerverna redan innan?
2009-02-14, 14:13
Medlem
Citat:
Frågan är dessutom om de inte hade problem med nerverna redan innan?

2009-02-14, 14:16
Bannlyst
Citat:
Fetmarkering 1: Ja, du, det har jag oxå undrat..
Fetmarkering 2: Det är riktigt otäckt, särskilt när det går ut över offren... ,
själv blir jag i alla fall inte rädd! Några telefonsamtal har jag varken ringt eller blivit utsatt för, tack o lov o dessutom tror jag att det ljugs en del om det där!

Elegant (inte) vill du dra in offren och leda bort uppmärksamheten från en läsande alt gm, som mitt inlägg handlade om.

SnyggBäver vet att det har ringts så något ljug är det inte frågan om, vissa har ringt andra debattörer. Jag väljer att inte nämna några namn eller peka på nån spec.
Att du inte har en rädsla, kan jag förstå.

Som du märker tar jag bort dina tillägg som inte mitt inlägg handlade om, vill du skriva om annat så skriv gärna ett eget inlägg.
Har du något om en läsande alt gm så skriv gärna om det, så kan man debattera om det.
2009-02-14, 14:22
Medlem
Citat:
Elegant (inte) vill du dra in offren och leda bort uppmärksamheten från en läsande alt gm, som mitt inlägg handlade om.

SnyggBäver vet att det har ringts så något ljug är det inte frågan om, vissa har ringt andra debattörer. Jag väljer att inte nämna några namn eller peka på nån spec.

Som du märker tar jag bort dina tillägg som inte mitt inlägg handlade om, vill du skriva om annat så skriv gärna ett eget inlägg.
Har du något om en läsande alt gm så skriv gärna om det, så kan man debattera om det.

Du menar väl inte att du sitter och censurerar de svar som du får på dina inlägg?
2009-02-14, 14:23
Medlem
miapetters avatar
Citat:

Nu påstår du att jag har ringt till användare på FB.
Jag är rätt trött på det då detta är en lögn.
Jag vill att du bevisar vad du nu har skrivit.
Antingen genom att lägga ut mitt telefonnr i tråden, varsågod!
Eller genom att länka till en spårning av samtal från MEJ!

Antingen bevisa eller be om ursäkt, i FBs regler står att:

"0.09. Falsk ryktesspridning är förbjuden

Det är inte tillåtet att sprida uppgifter om en person i syfte att utsätta denne för andras missaktning ifall uppgifterna inte kan styrkas. Att avsiktligen förvränga eller uppdikta information i syfte att vilseleda är förbjudet. "

Således: Upp till bevis!

Är det "någon annan användare" än mej du syftar på kan jag inte förstå vad det har i ett svar till mej att göra, dem tar inte jag ansvar för!:
Senast redigerad av miapetter 2009-02-14 kl. 14:26.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in