x3
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Vi kan glömma det där med ditt kroppsminne. Det var bara ett misslyckat försök till skämt från min sida.
Så misslyckat var det inte
Tänker man på alt gm och vad vi diskuterar här, så märker man att vissa saker blir det massivt mothugg mot. Frågan är om alt gm läser i tråden kanske skriver också, för att leda en åt fel håll när man börjar närma sig något intressant. För en del går lite långt tycker jag allt, extra fundersam blir man när ett flertal gör sig besväret att söka reda på andra debattörer och sen ringa hem till dessa?
Men hallå, detta är ett forum, hur som så verkar det som en del är nervösa och kanske därför de går till överdrift.
Men åter till en läsande alt gm, samlar man ihop de saker som just massivt hindrats att prata om finns det ett samband bakom dessa saker. Nu menar jag inte de som fanatiskt motsäger allt utan att ens veta vad de skriver, utan de som har en tanke bakom sitt skrivande...
En alt gm gör dessutom allt för att CS skall fällas, utan CS så riskerar ju alt gm att få rampljuset på sig. För visst är det så att pyromaner gärna återvänder för att se branden och ibland även hjälper till med släckningsarbetet.
Om man inte är säker med bevis på att det är CS, så kan man inte vara säker att det inte finns en galning lös i trakterna runt arboga. Denna oron kommer aldrig att försvinna om man låser in nån oskyldig utan bevis och med det stänger ärendet...