2008-08-21, 18:35
  #2113
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Åså den extra E fon hon sms:a NJ med, den som påstås var trasig. Så du har 3 och hålla reda på

och här kommer lögnaren och trollet in i bilden igen.

Det är fortfarande bara en telefon som använts, det är fortfarande bara ett SIM som använts.
Den andra telefonen är undersökt och är bevisligen trasig eftersom polisen inte kunde få igång den ens med ett nytt batteri.
Så sluta trolla är du snäll
2008-08-21, 18:38
  #2114
Medlem
JaneCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
they are more likely to use POISON, or a knife.

"Bludgeoning" is a MALE-type crime.
!
Fast den slutsatsen bygger väl på att kvinnor när de utövar våld i allmänhet gör ett inom hemmets väggar (där knivar är vanliga) och i en relation? Hur ser statistiken ut om en kvinna planerar ett dåd där hon är tvungen att ta sig till och från platsen med offentliga transportmedel? Ligger inte plötsligt då valet av "trubbigt" våld plötsligt närmare till hands?

För övrigt är väl den vassa sidan av en hammare lika "stabbing" som "bludgeoning" om man ska vara petig.
2008-08-21, 18:41
  #2115
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
och här kommer lögnaren och trollet in i bilden igen.

Det är fortfarande bara en telefon som använts, det är fortfarande bara ett SIM som använts.
Den andra telefonen är undersökt och är bevisligen trasig eftersom polisen inte kunde få igång den ens med ett nytt batteri.
Så sluta trolla är du snäll

Du är så rar, när det pratades om den igår hävdade du att den var trasig och vi prata om 3 st, men E hade ju sms:at NJ från den. Såg inte hur du svara på det.
2008-08-21, 18:43
  #2116
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
och här kommer lögnaren och trollet in i bilden igen.

Det är fortfarande bara en telefon som använts, det är fortfarande bara ett SIM som använts.
Den andra telefonen är undersökt och är bevisligen trasig eftersom polisen inte kunde få igång den ens med ett nytt batteri.
Så sluta trolla är du snäll

Har för mig att jag läst att E hade fler än 1 sim-kort? Jag kan ju ha fel.
2008-08-21, 18:43
  #2117
Medlem
cookie777s avatar
Den 3:e telefonen (också en Nokia) är trasig, det står klart och tydligt att man inte ens fått igång den efter batteribyte os v.
2008-08-21, 18:45
  #2118
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Du är så rar, när det pratades om den igår hävdade du att den var trasig och vi prata om 3 st, men E hade ju sms:at NJ från den. Såg inte hur du svara på det.

Att du påstår att E skickat sms till NJ från den innebär ju inte att det är fakta, det är ju bara brist på läsförståelse och med lite grottande i FUP så överbevisas ditt påstående.
2008-08-21, 18:46
  #2119
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Har för mig att jag läst att E hade fler än 1 sim-kort? Jag kan ju ha fel.

Ja och? Jag har ....*räknar*...5 sim-kort i min låda här, men jag använder bara ett och det sitter i min telefon, de andra är gamla kontantkort som jag aldrig använt.
2008-08-21, 18:46
  #2120
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Du är så rar, när det pratades om den igår hävdade du att den var trasig och vi prata om 3 st, men E hade ju sms:at NJ från den. Såg inte hur du svara på det.

Skulle gärna vilja veta vad du har för bevis för att E messat från den telefonen.
Simkort är inte detsamma som telefon.
2008-08-21, 18:48
  #2121
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Att du påstår att E skickat sms till NJ från den innebär ju inte att det är fakta, det är ju bara brist på läsförståelse och med lite grottande i FUP så överbevisas ditt påstående.

Jag påstod inte igår att det var 3st så det var inte mig du överbevisade med fup:en, sa just att jag inte sett ditt svar på det(inlägget ovan). Lite koll får du ha om du skall kalla andra fula saker när det tar emot.
2008-08-21, 18:49
  #2122
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Den 3:e telefonen (också en Nokia) är trasig, det står klart och tydligt att man inte ens fått igång den efter batteribyte os v.

Nu fattar jag ingenting.

Wildone säger att det är 2 mobiler varav en är trasig.
Du säger att E:s 3.e telefon är trasig.
Hur många mobiler och sim-kort har hon egentligen?
2008-08-21, 18:51
  #2123
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Nu fattar jag ingenting.

Wildone säger att det är 2 mobiler varav en är trasig.
Du säger att E:s 3.e telefon är trasig.
Hur många mobiler och sim-kort har hon egentligen?

I FUP finns det en nokia som man har fotograferat sms os v det är bevisat E's telefon enligt FUP, sen har du bild på en trasig Nokia som man hos polisen har försökt få igång men inte lyckats.

Nu vart det rörigt. Jag menade inte att bekräfta någon tredje telefon..utan mer att det fanns en trasig telefon med i FUP. Begriper inte själv varför jag skrev den 3:e telefonen...my mistake
__________________
Senast redigerad av cookie777 2008-08-21 kl. 18:57.
2008-08-21, 18:52
  #2124
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Jag påstod inte igår att det var 3st så det var inte mig du överbevisade med fup:en, sa just att jag inte sett ditt svar på det(inlägget ovan). Lite koll får du ha om du skall kalla andra fula saker när det tar emot.

Jag har inte besvarat ett sånt påstående - att E skickat sms från den trasiga telefonen- eftersom det är rent nonsens.

Jag skrev nyss också att att du kan överbevisas lätt med hjälp av FUP, men jag tänker inte ens försöka, för du har hittills aldrig erkänt dig överbevisad trots alla gånger du blivit det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in