Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Åså den extra E fon hon sms:a NJ med, den som påstås var trasig. Så du har 3 och hålla reda på

och här kommer lögnaren och trollet in i bilden igen.
Det är fortfarande bara en telefon som använts, det är fortfarande bara ett SIM som använts.
Den andra telefonen är undersökt och är bevisligen trasig eftersom polisen inte kunde få igång den ens med ett nytt batteri.
Så sluta trolla är du snäll