2008-08-20, 00:03
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Även om det är en teori kan man inte använda sig av lögner.

Varför ljuger du så mycket då?
2008-08-20, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Du har ändå åsikter som "lyser igenom" oavsett ordval och visst, innocent until proven guilty, men frågan igen då...vad tycker du "friar" CS?

Att det inte går att få in henne i huset, om det gått hade det i mina ögon varit hon som varit skyldig.

Visst skriver man för fort ibland, lätt hänt när det hetsas. Nej har inge emot någon spec, men när nån så ivrigt försöker få en att sluta titta på någe. börjar man undra varför och om det finns någe de vill dölja.

Sen tycker jag att det är ett jättehemsk dåd och lider med E, har jag skrivit förut. Hoppas att den som faktiskt är skyldig trillar dit.
2008-08-20, 00:05
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Jag tycker att det är bevisat att CS är skyldig.

Det finsn inga bevis för vem som har utfört dådet, så det kan bara fastställas av en enad rätt om det skulle kunna bli fastställt.
2008-08-20, 00:06
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Är du 100% säker på det? Då är hon oskyldig till 100% också?

Visst finns det indicier men inget DNA från brottsplatsen.
2008-08-20, 00:06
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Att det inte går att få in henne i huset, om det gått hade det i mina ögon varit hon som varit skyldig.

Visst skriver man för fort ibland, lätt hänt när det hetsas. Nej har inge emot någon spec, men när nån så ivrigt försöker få en att sluta titta på någe. börjar man undra varför och om det finns någe de vill dölja.

Sen tycker jag att det är ett jättehemsk dåd och lider med E, har jag skrivit förut. Hoppas att den som faktiskt är skyldig trillar dit.
Men du har inga problem med att placera T där? Du placerar honom där t.o.m. när brottet begås.

Är det det som hänt? Att du skrivit för fort vid alla dom gånger du har ljugit?
2008-08-20, 00:09
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Visst finns det indicier men inget DNA från brottsplatsen.
Jo, men du skriver så säkert "att hon inte har varit på brottsplatsen". Då måste hon vara oskyldig. Att man inte kan placera henne där kan jag gå med på. Men att tvärsäkert påstå att hon inte varit där är lika fel som att slå fast att T var där när brottet begicks.
2008-08-20, 00:11
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Det finsn inga bevis för vem som har utfört dådet, så det kan bara fastställas av en enad rätt om det skulle kunna bli fastställt.
Jag tycker fortfarande att det är bevisat att CS är skyldig. Det kvittar vad du kommer med angående juridiken.
2008-08-20, 00:11
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar

Nä, men han skrev aldrig att det var bevisat, han skrev:

Citat:
Jag tycker att det är bevisat att CS är skyldig.
Det är en enorm skillnad!
2008-08-20, 00:14
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Jag svarar.

Att hon inte har varit på brottsplatsen.

Om C var på brottsplatsen vet vi ju inte. Men det finns inga bevis som binder henne dit.
2008-08-20, 00:19
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Jo, men du skriver så säkert "att hon inte har varit på brottsplatsen". Då måste hon vara oskyldig. Att man inte kan placera henne där kan jag gå med på. Men att tvärsäkert påstå att hon inte varit där är lika fel som att slå fast att T var där när brottet begicks.

OK! Jag såg humorn i mitt "tvärsäkra" svar. Har själv skrattat åt andras tidigare inlägg i trådarna men nu kanske vi måste vara mer korrekta.
2008-08-20, 00:24
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
OK! Jag såg humorn i mitt "tvärsäkra" svar. Har själv skrattat åt andras tidigare inlägg i trådarna men nu kanske vi måste vara mer korrekta.
Här gäller det att vara på sin vakt!

Men att erkänna ett misstag man gjort när man skriver är inte så svårt. Jag har gjort det ett antal gånger...
2008-08-20, 00:30
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
När det gäller T som skyldig är det ett tiotal (max) medlemmar på Flashback som slåss mot väderkvarnarna bara för att de tycker att det är roligt.

Väderkvarnar har ingen hjärna, det har den lille watson bevisat gång på gång.
Senast redigerad av SingleStar 2008-08-20 kl. 00:37.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in