2019-04-18, 19:45
Medlem
Helt uppenbart att du skyddar någon och försöker kasta skuld på någon annan...SE, du är inte riktigt klok.
Citat:
Ursprungligen postat av Ron.Frangu
Men herregud, jag är givetvis också inne på att PAJ är mördaren, men jag är inte 100% övertygad.
Ber dock Ers Nåd om ursäkt för att jag i dagsläget inte, likt er och boanchga är 100% religiöst övertygad i fallet.

Är det något som tyder på att jag skyddar någon? Oj då här verjar det vara riktigt illa ställt. Sök hjälp du är paranoid.
Citera
2019-04-18, 19:49
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Jadu, hon har bara tur som lever...kanske för att hon är mor till hans barn? Har du frågat henne om han springer till hennes arbetsplats flera ggr om dagen för att kontrollera henne? Jaså inte...fråga henne då.

Ok bra då vet jag.
Japp jag ska göra det.
Vad tror du att exet, den färgglada postkvinnan svarar om jag frågar henne om hon tror att PAJ mördade Eva?
Tror du att hon svarar: -Ja?
Citera
2019-04-18, 19:56
Medlem
Frågar du henne säger hon med all säkerhet NEJ, eller, jag tror hon inte svarar dig överhuvudtaget. Och hon jobbar på en begravningsbyrå.
Citat:
Ok bra då vet jag.
Japp jag ska göra det.
Vad tror du att exet, den färgglada postkvinnan svarar om jag frågar henne om hon tror att PAJ mördade Eva?
Tror du att hon svarar: -Ja?
Citera
2019-04-18, 20:07
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Helt uppenbart att du skyddar någon och försöker kasta skuld på någon annan...SE, du är inte riktigt klok.

Ok det var nytt för mig. Man kan alltså inte tänka i nya banor utan att man skyddar någon?
Du verkar intelligent - raketforskare?

Men jag tror är ju för bövelen att PAJ är skyldig men väljer ändå att lämna en dörr på glänt, är det förbjudet?
Citera
2019-04-18, 20:11
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Frågar du henne säger hon med all säkerhet NEJ, eller, jag tror hon inte svarar dig överhuvudtaget. Och hon jobbar på en begravningsbyrå.

Jaså!? det tror jag att hon gör, hon är ju väldigt glad och trevlig.
Ok, visste inte att hon hade bytt jobb, jag minns bara när hon körde postbil och delade ut post hos mig.
Citera
2019-04-18, 20:11
Medlem
Kul att du nämner raketforskare, jag är med i mensa, har väldigt hög IQ. QUOTE=Ron.Frangu|67350639]Ok det var nytt för mig. Man kan alltså inte tänka i nya banor utan att man skyddar någon?
Du verkar intelligent - raketforskare?

Men jag tror är ju för bövelen att PAJ är skyldig men väljer ändå att lämna en dörr på glänt, är det förbjudet?[/quote]
Citera
2019-04-18, 20:12
Medlem
Jag har stenkoll på allt som händer, mig skulle du vilja träffa😃
Citat:
Ok, visste inte att hon hade bytt jobb, jag minns bara när hon körde postbil och delade ut post hos mig.
Citera
2019-04-18, 20:17
Medlem
Ja det menar jag. Har du någon aning om hur det sköttes? Av RIKSKRIM?De borde ha tappat sina jobb!
Citat:
VEM syftar du på när du kläcker ur dig att "vissa är så dumma att de går på hans manipulativa sida".

Menar du att PAJ har manipulerat polisen, utredarna samt Rikskrim??
Citera
2019-04-18, 20:18
Medlem
Hon är jättetrevlig och vänlig på alla tänkbara sätt.
Citat:
Citera
2019-04-18, 20:21
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Förundersökningen har du heller inte läst så varför är du så säker på vissa saker?
Antingen är du väldigt ung och inte allmänbildad eller så är du bara jävligt dum i huvudet

En mördare dödar inte alla kvinnor han har eller har haft ett förhållande med.
Seriemördaren John Wayne Gacy som fälldes för våldtäkt och mord på trettiotre pojkar, tonårskillar och män var gift 2 ggr och har 2 barn. Båda fruarna och barnen överlevde.
Gary Ridgway erkände morden på 49 prostituerade kvinnor, men hans 3 fruar och barn överlevde
Dennis Lynn Rader, kallad BTK-mördaren, dömd för 10 mord var också gift och hade barn och hans fru och barn överlevde.
Säger det dig någonting? En mördare mördar inte alla som nobbar honom och flera av dom kända seriemördarna är skilda och omgifta och exfruarna överlevde utan att ha blivit angripna.

Att PAJ mördade Eva beror troligen på svartsjuka. Har du hört tala om crime of passion? Mördar en person i stark affekt.

Vad är jag så säker på?

Det här inlägget,som du nu svarade på är f.ö en pågårnde konversation mellan mig och 'boanchga' så sluta svara i hennes ställe, ok?

Vaa va säjerru?? dödar en mördare INTE ALLA kvinnor han har eller har haft ett förhållande med? hahaha
Din jävla stolle.. .
Citera
2019-04-18, 20:21
Avstängd
Timeouts avatar
Citat:
Och?
Om alla resonerade som du skulle man alltså kunna döma folk utan rättegångar, precis som fascisterna, kommunisterna och nazisterna gjorde.

Det säger en hel del om ditt tänk.
Fantastisk att så fort någon går emot dig så kommer kränkningarna
Du skriver till och med att jag ska söka hjälp för att jag är paranoid

Vi är på ett diskussionsforum och har du inget vettigt svar så håll då käften i stället för att dra upp politik, fascister, kommunister, nazister och att andra är sjuka som går emot dina spekulationer.

Vill du verkligen ha någon annan att försöka lägga skulden på så varför inte killen som kallades för Lampan. Yrkesmilitären som ännu är god vän med PAJ och tydligen försvarar honom...
Fyra killar i 20 års åldern och så PAJ som var 10 år äldre som ofta lekte krig.
Den dubbeleggade kniven som det spekuleras i var kanske en present från "officeren" till PAJ...
Någon kallade dom för det inavlade gänget på berget.

Ännu hellre lägg skulden där den ska vara.
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Qwast var i högsta grad ansvarig för att P inte synades närmre, Eva och P ska ha ingått i ett kompisgäng som aldrig kartlades 1987. Personer i det gänget tog själva kontakt med polisen 87 men då var utredarna inte intresserade, de hade ju Sture. 1992 gjordes ett nytt försök, då var Qwast inkopplad som åklagare, men även han var ointresserad och P kallades inte in på förhör.
Citera
2019-04-18, 20:26
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Ja det menar jag. Har du någon aning om hur det sköttes? Av RIKSKRIM?De borde ha tappat sina jobb!

Nej inte i detalj, har du?
Jag vet bara att man misstänkte fel person (Sture) och att Rikskrim var ett skämt, det blev en Kalle Anka utredning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in