2019-04-18, 19:15
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ron.Frangu
Förundersökningen är unik i varje enskilt fall och den som gäller mordet på Eva Söderström har du inte läst.

Varför lever PAJ's ex om han nu är en potentiell seriemördare?

Ok, så när Eva inte var intresserad av PAJ så mördade han henne enligt dig.

Det låter Intressant, hade PAJ aldrig blivit nobbad tidigare menar du?

Var det inte Anneli som gjorde slut med PAJ efter deras 3 åriga förhållande?
Hur kommer det sig att hon lever i sådant fall?

Ex frun skiljde dig från PAJ men hon lever också, hur kan det komma sig?
Du skrev ju att han skulle göra om det, men det kanske bara var förtal?
Förundersökningen har du heller inte läst så varför är du så säker på vissa saker?
Antingen är du väldigt ung och inte allmänbildad eller så är du bara jävligt dum i huvudet
En mördare dödar inte alla kvinnor han har eller har haft ett förhållande med.
Seriemördaren John Wayne Gacy som fälldes för våldtäkt och mord på trettiotre pojkar, tonårskillar och män var gift 2 ggr och har 2 barn. Båda fruarna och barnen överlevde.
Gary Ridgway erkände morden på 49 prostituerade kvinnor, men hans 3 fruar och barn överlevde
Dennis Lynn Rader, kallad BTK-mördaren, dömd för 10 mord var också gift och hade barn och hans fru och barn överlevde.
Säger det dig någonting? En mördare mördar inte alla som nobbar honom och flera av dom kända seriemördarna är skilda och omgifta och exfruarna överlevde utan att ha blivit angripna.

Att PAJ mördade Eva beror troligen på svartsjuka. Har du hört tala om crime of passion? Mördar en person i stark affekt.
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Ja P-A ska t.ex. enligt uppgift ha blivit rasande när han fick reda på att Eva hade sagt att hon tyckte att Anneli's killes lillebror var söt eller något liknande (det hela var väldigt oskyldigt). Det var en tramsgrej, ytterst banalt men P gick igång på alla cylindrar och började göra egna efterforskningar på den här killen och skulle kolla upp honom osv. Att han blev svartsjuk var bara förnamnet.

Eva kanske tyckte att P-A drev med henne och lekte med hennes känslor när han å ena sidan var intresserad av henne men samtidigt hade ihop det med andra, ett beteende som är ganska avtändande för dom flesta av oss eller hur? Vad gör det då om Eva kontrar med att halvt på skämt säga något oskyldigt som att Anneli's pojkväns lillebror är snygg, söt eller gullig? Det är väl knappast att vara ful i sättet och manipulativ? Endast en exceptionellt lättkränkt person kan gå i taket för något sådant.
Citera
2019-04-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badkarsrunkaren
2016-11-09, 23:52

2016-11-10, 00:09

Svar: Två. Glöm inte ANNELI.

Hennes motiv var svartsjuka!

Men lägg ner, är du svartsjuk på ditt ex om du har träffat en ny
Citera
2019-04-18, 19:24
Medlem
Citat:
Man är väl ibte sämre än att man kan ändra sig?
När man såg "Svenska Fall för FBI" så var det ju självklart att PAJ var GM, man var 100% övertygad dom tittare efter att ha sett programmet.
Men idagsläget är jag inte helt övertygad, i alla fall inte 100% säker.

Så Vidje:
Har jag rätt till den här nya åsikten?
Får jag tänka i andra banor eller är det du och dina gelikar som avgör vad som är rätt och fel i den här tråden?
Absolut du ska tänka i dina egna banor. De är helt och hållet efter hur jag själv lever. Blev så förvånad över din tvärvändning bara.
Citera
2019-04-18, 19:28
Medlem
Timeouts avatar
Citat:

Hyser du ett personligt agg mot Anneli? Du kämpar väldigt hårt för att få oss att tro att hon är mördaren men... du lyckas inte
Vad skulle Anneli vara svartsjuk på? Hon hade ju en pojkvän sedan ett bra tag då men det är kanske där skon "klämmer"
Citera
2019-04-18, 19:30
Medlem
Svartsjuka...ja där fick jag svar direkt att du har absolut ingen kännedom om dessa människor och framförallt inte Anneli. Vet du inte om att hon har 100% alibi? Lägg ner ditt skitsnack om henne.
Citat:

Senast redigerad av boanchga 2019-04-18 kl. 20:14.
Citera
2019-04-18, 19:33
Medlem
Ja det vittnet var en riktigt feg jävel men stor i käften och gillar att mucka bråk det fixade han, utan problem. Nu sitter han antagligen i en sunkig lgh och super varje ledig sekund....FI
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja det var ett riktigt bottennapp i tråden. Ska PAJ förlåtas för att han ångrar mordet

Paj ska ju ha erkänt mordet för flera på fyllan men dom har väl tagit det som fyllesurr eller så vågar eller vill dom inte prata om det när han är nykter.
PAJ har ju uppfattats som hotfull när han blir trängd så kanske inte så lyckat att tränga in honom i ett hörn där han inte vet vad han ska säga. Erkänna i nyktert tillstånd gör han nog inte med mindre än att man torterar honom. Fan också att det är straffbart att tortera folk

Det sket sig med PAJ:s vittne som han påstod att han skjutsade hem från Kramm med.
Fanns kanske en anledning till att PAJ uppgav att det var just den här personen som han skjutsade hem. Den här killen var alltid den som va fullast av alla. Han mindes ju inget...
Citera
2019-04-18, 19:35
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Han bor i Strömnäs. Jag har känt PAJ väääldigt länge så, jag behöver inte tillgång till förundersökning eller någon annan info. Ledsen att ni blir så upprörda över min ståndpunkt men ni kan fortsätta att diskutera Staffan om ni vill, jag tycker bara synd om honom det är precis som med Sture. Bara för att man inte är som alla andra...?

Och?
Om alla resonerade som du skulle man alltså kunna döma folk utan rättegångar, precis som fascisterna, kommunisterna och nazisterna gjorde.

Det säger en hel del om ditt tänk.
Citera
2019-04-18, 19:35
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Men herregud vad är det här för fjanterier?

Jag har absolut inget emot PAJ som GM. Tvärtom! jag blir väldigt nöjd om ett DNA-test kan få honom fälld och dömd för mordet om han nu är skyldig.

Men just nu i dagsläget, medans vi väntar på det så här jag valt att försöka se om det kan finnas någon alternativ GM och jag hittade SE som jag tycker är intressant av många anledningar.

Att du och 'boanchga' är 100% tvärsäkra på PAJ's skuld och därför anser att SE är helt ointressant struntar jag fullständigt i. Det är upp till er. Själv är jag inte säker 100% på PAJ förrän jag har fått det bekräftat med en DNA-träff.

Sen den där Kramfors-polisen som du yrar om (jag känner till xx och allt du skriver om honom) men han har inte skyddat PAJ, det är knappast p.g.a. honom som P inte har åkt dit.
Nej OM nu PAJ är skyldig men ändå har lyckats undkomma rättvisan så beror det på ett uruselt polisarbete och inget annat.
Det har garanterat inget att göra med den här gamla feta MC- polisen... snacka om dåligt manus till en kriminalroman, eller förresten det där är nog snarare fantasy/ fiction.
Att jag och boanchga och väldigt många andra i tråden, som du tydligen väljer att glömma bort, är helt inne på att PAJ är mördaren beror på hans beteende efter mordet.

Jaha... ny yrar jag om en polis också. Snacka om att förminska det faktum att PAJ hade en vän på polishuset och att han var där ofta enligt uppgifter i tråden.
Hur kan du veta att han inte har skyddat PAJ? Har du annan info än vi andra har?
Vad är fantasy med dom uppgifterna? Försöker du skydda någon?

Dina inlägg blir bara mer och mer underliga och nu funderar jag på allvar på VEM eller VILKA du försöker skydda? Att kalla andras uppgifter i tråden för fantasy så fort det inte passar dig tyder på att du försöker skydda någon/några...
Citera
2019-04-18, 19:40
Medlem
Jag vet bara mycket mera än du och blir väldigt ledsen när jag ser hur kastat SE till vargarna.
Citat:
Och?
Om alla resonerade som du skulle man alltså kunna döma folk utan rättegångar, precis som fascisterna, kommunisterna och nazisterna gjorde.

Det säger en hel del om ditt tänk.
Citera
2019-04-18, 19:41
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidje
Om vi börjar med det här (ett enda inlägg) så kan man ju undra vad du skriver i dag. Du måste va politiker!! Finns ju massor som du skrivit tidigare som inte stämmer överens med det du skriver idag. Helt plötsligt har du vänt kappan efter vinden, de ä fan i mig skrattretande. Försök att få admin att ta bort alla dina tidigare inlägg.
Nej hen är nog inte politiker men har nog någon diagnos. Har schizofrenin som det har talats så mycket om i tråden smittat av sig?
Otroligt att något kan göra att man tänkt om i dagsläget. Vad beror det på?
Inga nya uppgifter har ju kommit ut.
Citera
2019-04-18, 19:43
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Att jag och boanchga och väldigt många andra i tråden, som du tydligen väljer att glömma bort, är helt inne på att PAJ är mördaren beror på hans beteende efter mordet.

Jaha... ny yrar jag om en polis också. Snacka om att förminska det faktum att PAJ hade en vän på polishuset och att han var där ofta enligt uppgifter i tråden.
Hur kan du veta att han inte har skyddat PAJ? Har du annan info än vi andra har?
Vad är fantasy med dom uppgifterna? Försöker du skydda någon?

Dina inlägg blir bara mer och mer underliga och nu funderar jag på allvar på VEM eller VILKA du försöker skydda? Att kalla andras uppgifter i tråden för fantasy så fort det inte passar dig tyder på att du försöker skydda någon/några...

Men herregud, jag är givetvis också inne på att PAJ är mördaren, men jag är inte 100% övertygad.
Ber dock Ers Nåd om ursäkt för att jag i dagsläget inte, likt er och boanchga är 100% religiöst övertygad i fallet.

Är det något som tyder på att jag skyddar någon?
Oj här verkar det vara riktigt illa ställt. Sök hjälp du är paranoid.
Senast redigerad av Ron.Frangu 2019-04-18 kl. 19:45.
Citera
2019-04-18, 19:44
Medlem
Jadu, hon har bara tur som lever...kanske för att hon är mor till hans barn? Har du frågat henne om han springer till hennes arbetsplats flera ggr om dagen för att kontrollera henne? Jaså inte...fråga henne då.
Citat:
Förundersökningen är unik i varje enskilt fall och den som gäller mordet på Eva Söderström har du inte läst.

Varför lever PAJ's ex om han nu är en potentiell seriemördare?

Ok, så när Eva inte var intresserad av PAJ så mördade han henne enligt dig.

Det låter Intressant, hade PAJ aldrig blivit nobbad tidigare menar du?

Var det inte Anneli som gjorde slut med PAJ efter deras 3 åriga förhållande?
Hur kommer det sig att hon lever i sådant fall?

Ex frun skiljde dig från PAJ men hon lever också, hur kan det komma sig?
Du skrev ju att han skulle göra om det, men det kanske bara var förtal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in