2010-01-01, 17:58
Medlem
En riktigt otrevlig person är Gösta Ekman. Dryg och uppblåst ständigt på gränsen till ett nervöst sammanbrott. Def musen i sitt förhållande.
Skulle jag se Marie-Louise leda honom i koppel skulle jag inte höja på ögonbrynen om man säger så.
Citera
2010-01-03, 01:24
Medlem
träffade Marie-Louise Ekman innan hon blev Dramatenchef och hon var cool, smart och trevligt. Även om jag inte tvivlar en sekund över att hon bestämmer över sur-Gösta hemma.
Citera
2010-01-03, 02:53
Medlem
CB4lifes avatar
Janne "loffe" Karlsson tror jag han heter, han i göta kanal filmerna. Han verkar vara en sån person som han är i filmerna. Han snodde min farfars plånbok en gång på skoj på en crosstävling.
Citera
2010-01-03, 05:40
Medlem
Frozhts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khonnor
En dum och otrevlig kändis är däremot E-type.

Håller med, träffa han på krogen i Lysekil för länge sedan (han var ett svin mot alla tjejer på dansgolvet, jucka, fladdra med tungan mm), då kommer det fram en kille till honom och vill ha en autograf, "E-type" spottar honom i ansiktet och säger "Om du hade varit en tjej hade du fått följa med upp på rummet, men nu är du inte det, och då kan du dra åt helvete"..
Samt att jag fick höra att han kastat runt ölflaskor på hotellrummet senare på natten.
Citera
2010-01-04, 14:40
Bannlyst
Runar har jag hört många rövarhistorier om....bland annat om att han har HA kontakter och hotat flera killar som strulat med Carola efter honom.

Carola ska förövrigt vara en riktigt kåtis men det kanske är en annan tråd
Citera
2010-01-06, 01:22
Medlem
Numera kan man inte anklaga henne !

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Just det, Carola har jag faktiskt träffat också. Hon var snygg som satan irl men verkar tämligen blåst. Hon ska sjunga och se snygg ut. Annars bör hon hålla käften. Hon låter så jävla pantad när hon snackar.
för att va snygg, korkad o otrevl har hon ju alltid varit.
Citera
2010-01-06, 01:27
Medlem
Riktig nit !

Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder
Kul att ni har Victoria Silvstedts mobilnummer

Jag träffade henne på 2 skivsigneringar i Malmö år 1999 och fick några autografer av henne, bla på min Playboyvideo som jag tog med mig till en av skivsigneringarna:
http://hem.spray.se/svenskatjejer/au...edtplayboy.jpg
de va då igt jag aldr skulle vela träffa .
Citera
2010-01-06, 01:31
Medlem
Tror jag knappast !

Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Björn Ranelid är en hyvens tjomme. Belevad och sympatisk.
igt han visat på tv iaf .
Citera
2010-01-06, 01:31
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozht
Håller med, träffa han på krogen i Lysekil för länge sedan (han var ett svin mot alla tjejer på dansgolvet, jucka, fladdra med tungan mm), då kommer det fram en kille till honom och vill ha en autograf, "E-type" spottar honom i ansiktet och säger "Om du hade varit en tjej hade du fått följa med upp på rummet, men nu är du inte det, och då kan du dra åt helvete"..
Samt att jag fick höra att han kastat runt ölflaskor på hotellrummet senare på natten.
Hur kommer det sig att han inte åkte på ett rejält bonna-spö då? Är ni mesiga Lysekils-bor värre töntar än så eller?
Citera
2010-01-06, 02:29
Medlem
Ingemar Stenmark !

uppträder alltid oklandetligt, trots allt han presterat. Byggmark hans raka motsats, trots att han igt stort har vunnit. Sylvia Wrethammar oftast trevl o social, även på 70-talet då hon var rikt snygg. Sveriges konung 1 hyvens kille, Clark Olofsson en riktig skitstövel, som nu smugglat knark så många ggr att han bör få sitta inne livet ut.
Citera
2010-01-06, 07:51
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Henrik Berggren från Broder Daniel anses vara en blygsam och och trevlig person.
Citera
2010-01-06, 08:44
Medlem
Katarina Sandström, SVT Rapport, är en genomtrevlig människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in