2022-09-08, 23:04
Bannlyst
Madonna är en otrevlig gammal kossa och jag som har alla hennes låtar på cd.
Citera
2022-09-09, 11:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bajsfittahora
Madonna är en otrevlig gammal kossa och jag som har alla hennes låtar på cd.
Berätta hur det var att träffa henne personligen?
Citera
2022-09-09, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Berätta hur det var att träffa henne personligen?

Det var inte kul alls. Hon ville inte ge autograf och tittade mycket arrogant på mig.
Citera
2022-10-26, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Utveckla gärna! *nyfiken*

Bara en av alla orsaker:
Hon är oförskämd mot butikspersonal och föraktar personer med arbetaryrken generellt.
Då hon själv är uppvuxen i en arbetarfamilj i Norrbotten är det en minst sagt en märklig inställning.

Jag stod i kö i en butik där personen i kassan av allt att döma varit på samma lantställe, där det varit fest över en helg.

Personen i kassan hälsade och nämnde kort något om en trevlig tillställning. Marklund låtsades då inte känna igen personen, trots att det var uppenbart att de träffats.

Den stämningen...det var inte bara jag som skruvade på mig.
Citera
2022-11-10, 22:29
Jag har noterat att kändisar man gillat i olika program tokrasar när dom är med i någons hörna eller brygga. Program där dom blir avslappnade och visar sin ärliga sida
Citera
2022-11-10, 22:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domkraft
Jag har träffat en del kändisar .
Marie fredriksson ifrån Roxette är eller var rättare sagt supertrevlig . När hon dog så blev jag faktiskt ledsen. Hennes man var också jättetrevlig ska tilläggas. Abba Benny var lite bitter men inte otrevlig. Leila K skit otrevlig och dryg. Loa falkman dryg. Dan Ekborg riktigt svin. Jag och polaren såg han full på berns och han skrek på sin stackars tjej. Vi tänkte precis gå och blanda oss i när hans kompisar plockade bort honom. Sångaren ifrån Amonamarth Johan hägg är supertrevlig . Han ser ut och låter ju som en demon men är supersnäll. Många som spelar dödsmetall är riktigt trevliga. Suzanne router eller hur hon stavar efternamnet tyckte jag var dryg.
Har en hel del till men det kommer senare.

Suzanne Reuter - Jätte trevlig. Fick 4 teaterbiljetter till hennes föreställning
Teater var väl kanske inte min grej men kul.
Citera
2022-11-12, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Suzanne Reuter - Jätte trevlig. Fick 4 teaterbiljetter till hennes föreställning
Teater var väl kanske inte min grej men kul.
Glad för din skull men då var hon inte emot mig .
Citera
2023-01-12, 20:47
Medlem
feemaxxxs avatar
Gick in i ett väntrum där en satt och läste tidningen, slängde ut mig ett "hej" men fick bara en slö otrevlig blick tillbaka, såg då att det var Mark Levengood. Verkade inte alls vara det där käcka mumintrollet som man hade förväntat sig.
Citera
2023-01-13, 22:13
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Jag och min dåvarande flickvän betalade svindyra pengar för varsitt backstage pass på en Paul McCartney-konsert i Götet, tror det var ’89. Paul var riktigt skön och trevlig, det var tydligt att han hade hunnit röka en jävel men vad gör det. Det enda vi anmärkte på var att han verkade lite kåt på min flickvän, i och med att han på ett slags flirtigt sätt försökte bjuda med henne till hotellet. Ingenting över gränsen eller så. Linda stod vid hans sida så vi antog att de antingen hade ett öppet förhållande i hemlighet, eller att det var ett skämt som flög rakt över huvet på oss, men han är ju en legendar och konserten var alla tiders så vi hackade i oss det hursomhelst!
Citera
2023-01-13, 22:39
Medlem
Kapten Röd bor granne med mig i Kungsladugård.
Skön trevlig och rolig småbarnsförälder.
Citera
2023-02-05, 18:45
Medlem
Armwrestlers avatar
Arbetade på Plantagen Frescati för flera år sedan och det var väldigt kändistätt, då alla som bodde i Stockholm köpte sina växter där:

Bengt Magnusson: Otroligt trevlig, mysig och hade sin fru med sig. Hjälpte honom att välja en Weber.

Göran Greider: Väldigt trevlig, han stod i kön till kassan, skämtade lite snabbt och detta var innan hans hår föll av i cancer, så han hade sin unika frisyr.

Henrik Hjelt: Reserverad, tystlåten men varken trevlig eller otrevlig, en helt vanlig person.

Martin Timell: Full fart, lite översittare men uppfattades inte som mycket otrevlig vad jag minns.

Oskar Linnros: Dryg

Petra Tungården: Trevlig, vi sponsrade henne med växter och hon var enkel att samarbeta med.

Charlotte Perelli: Väldigt trevlig, jordnära och ser mycket bra ut utan smink, vilket inte många sett så det var en upplevelse!

Ingrossofamiljen: Knepiga, kom till butiken för att spela in till sin serie och var högljudda och scriptade.

Christer Lindarw: Lite flirtig mot mig, trevlig men divig. Körde en då röd BMW Z4.

Wonna I De Jong: Väldigt speciell, jante-lagsfientlig person men otroligt öppen och var trevlig mot personalen hon hade (jobbar med bygg av hyresrätter), hade en skelögd polsk chaufför och var ute med gubbarna för småärenden.

Fredde Granberg: Träffade honom när jag jobbade på Plantagen i Farsta, trevlig, lugn och normal individ. Där blev jag lite starstruck.

Therese Lindgren: Också i Farsta, mycket trevlig och hennes kille hur skön som helst. Blev glad när jag hälsade att min sambo såg upp till henne, märkte av lite av hennes sociala fobi men annars urtrevlig.

Emma Molin: Trevlig utifrån det lilla jag hann hjälpa henne, också i Farsta.

Owe Törnqvist: Trevlig som få, skön och tog sig tid att prata med mig, min bror och pappa när han hade konsert i Södertälje för säkert 20 år sedan.

Roger Sapfe: Såg honom i en matbutik i Huddinge, stor som ett hus och ser ut som han gör. Han verkade självsäker men lät folk gå före, då han tog upp en hel gång.

Michael Bindefeldt: Sålde ut hans bok på Plantagen Frescati, dryg person.. det kan jag säga när han kom förbi som en kung.

Elsa Hosk låg mot mig, när jag mötte henne på ett övergångsställe på Birger Jarlsgatan när jag gick från Stadion. Också starstruck.

De jag kommer på att jag sett live just nu.
Citera
2023-02-05, 20:48
Medlem
Leila K hälsade så fint när jag sprang förbi henne. 3 år sen. Hälsade mest för jag blev paff.
Utanför Markurells var det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in