Kom inte till gymmet igår och hade inte lust att springa eftersom mina benhinnor är kärringar som gillar att bli inflamerade så jag körde 45 minuter BRAK från lumpen! Armhävningar, utfall, rygglyft, kålmasken, upphopp, hela baletten och nu har jag fan träningsverk iaf
mmmmm.... good....