2008-07-26, 23:41
  #49
Medlem
Kom inte till gymmet igår och hade inte lust att springa eftersom mina benhinnor är kärringar som gillar att bli inflamerade så jag körde 45 minuter BRAK från lumpen! Armhävningar, utfall, rygglyft, kålmasken, upphopp, hela baletten och nu har jag fan träningsverk iaf



mmmmm.... good....
Citera
2008-07-27, 23:19
  #50
Medlem
doublejohns avatar
Jag får ibland, och jag har inte lagt märke till något speciellt mönster. Jag inbillar mig att det är då jag inte stretchar som jag får det. Sjukt jobbigt är det iaf om det inte är vilodag dagen därpå.
Citera
2008-07-28, 15:44
  #51
Bannlyst
Kreatin tar bort mjölksyra, och minskar träningsverk helt. Skönt som fan.
Citera
2008-07-28, 15:58
  #52
Bannlyst
det ska vara träningsvärk förfan
Citera
2008-07-28, 16:31
  #53
Bannlyst
Nej. Bara de första passen är jag garanterad träningsvärk.
Citera
2008-07-28, 22:00
  #54
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warclown
det ska vara träningsvärk förfan

Ja, alla kreatinbögar! Pain is only temporary / weakness leaving the body.

Skoja!
__________________
Senast redigerad av trafalgar 2008-07-28 kl. 22:02.
Citera
2008-07-29, 00:42
  #55
Medlem
gromzies avatar
Träningsverk får man inte om man tränar regelbundet, jag vet inte någon som får det efter dom är van vid sin träning. Och äter mycket och sover mycket, det kan hända att du får träningsverk om du äter dåligt också, oavsett om det är placebo eller ej kan jag inte svara på, men tror du nog på det så kommer det att inträffa.
Citera
2008-07-29, 00:48
  #56
Medlem
schabo-labos avatar
Nej får inte alltid träningsvärk.
Citera
2008-07-29, 00:56
  #57
Medlem
slumpiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsten
Då belastar du inte musklerna rätt. Jag hade samma problem med alla bröstövningar tills jag märkte hur jag skulle göra och nu är det mycket bättre med bröst/arm ration .
hur ska jag göra då ?
Citera
2008-07-29, 01:25
  #58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SFI Agent
Kreatin tar bort mjölksyra, och minskar träningsverk helt. Skönt som fan.


Kör du på Star Nutrition's Kreatin`
Citera
2008-08-03, 00:06
  #59
Medlem
LittleBigOnes avatar
får oftast träningsvärk. specielt när jag för ovanlighetens skull körr lätt, vilket är över 4 reps (i de stora muskelgrupperna)
vär jag inte får träningsvärk känner jag mig bara trött i musklerna jag tränat.
Citera
2008-08-03, 00:36
  #60
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFI Agent
Kreatin tar bort mjölksyra, och minskar träningsverk helt. Skönt som fan.
Intressant. Vem påstår de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in