2008-08-03, 05:24
  #61
Medlem
Får alltid det. Till er som inte får det byter ni aldrig övningar utan har ni kört samma dom senaste månaderna? Eller slackar ni så mycket?
Citera
2008-08-03, 11:57
  #62
Medlem
är det inte så att tränar man mkt/ofta så får man inte lika mkt träningsvärk??
Citera
2008-08-07, 16:28
  #63
Medlem
thakiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baltazar_
är det inte så att tränar man mkt/ofta så får man inte lika mkt träningsvärk??

har ingen större kunskap, men tror också på den teorin. har man haft ett uppehåll i träningen märker man direkt värken dagen efter ett träningspass.
Citera
2008-08-07, 16:34
  #64
Medlem
BRZMs avatar
En sensation!

Jag körde ett benpass igår och det gav mig nästan omedelbar helvetes värk i quadsen. Knäböj i smith med riktigt strikt utförande.
Citera
2008-08-07, 17:14
  #65
Medlem
Howakas avatar
Jag har så ini helvetes tränings värk i skinkorna haha
Citera
2008-08-07, 17:21
  #66
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Howaka
Jag har så ini helvetes tränings värk i skinkorna haha
Ska du ha lite välgörande massage?

Jag brukar gå runt och ha träningsvärk i vaderna efter att jag tränat dom, det känns inte riktigt bra.
Citera
2008-08-07, 17:29
  #67
Medlem
Howakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Ska du ha lite välgörande massage?

Jag brukar gå runt och ha träningsvärk i vaderna efter att jag tränat dom, det känns inte riktigt bra.


haha de lär behövas kan fan knappt gå upp för trappor nu
Citera
2008-08-07, 17:33
  #68
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Howaka
haha de lär behövas kan fan knappt gå upp för trappor nu

Men ändå tillfredställde du dig igår där :P

I know it.
Citera
2008-08-07, 17:40
  #69
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Howaka
haha de lär behövas kan fan knappt gå upp för trappor nu
Stretcha röven för faen! Sen tar du brödkaveln och börjar ångvälta röven, då blir den nog pigg och kry igen!
Citera
2008-08-07, 18:18
  #70
Medlem
Howakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Stretcha röven för faen! Sen tar du brödkaveln och börjar ångvälta röven, då blir den nog pigg och kry igen!


Glömde bort det de därför jag har så jävla ont
Citera
2008-08-07, 20:02
  #71
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Howaka
Glömde bort det de därför jag har så jävla ont
Mår röven bättre nu?
Citera
2008-08-07, 20:52
  #72
Medlem
Akademikerns avatar
Jag brukar få 'lagom' mycket träningsverk, sådär så att man tycker det är skönt.

Biceps brukar jag dock nästan aldrig känna något i, skumt.

En lite rolig anekdot som jag skulle vilja berätta:

Jag hade inte tränat på ca 3 år innan jag började igen i mars. Gick ut stenhårt på direkten med ett bröst/triceps-pass (triceps har alltid varit en favorit)
Dagarna efter så var jag bokstavligen talat tvungen att smyga fram när jag gick. Gick jag vanligt så blev det för hårda 'stötar' i bröstmusklerna och gjorde något så fruktansvärt ont. Jag var även tvungen att gå med armarna vikta som en T-rex(om ni fattar?), sträckte jag ut armarna i en vinkel som översteg 90 grader så skrek jag till av smärta.

Jag trodde inte att sån massiv träningsverk fanns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in