Jag brukar få 'lagom' mycket träningsverk, sådär så att man tycker det är skönt.
Biceps brukar jag dock nästan aldrig känna något i, skumt.
En lite rolig anekdot som jag skulle vilja berätta:
Jag hade inte tränat på ca 3 år innan jag började igen i mars. Gick ut stenhårt på direkten med ett bröst/triceps-pass (triceps har alltid varit en favorit)
Dagarna efter så var jag bokstavligen talat tvungen att smyga fram när jag gick. Gick jag vanligt så blev det för hårda 'stötar' i bröstmusklerna och gjorde något så fruktansvärt ont. Jag var även tvungen att gå med armarna vikta som en T-rex(om ni fattar?), sträckte jag ut armarna i en vinkel som översteg 90 grader så skrek jag till av smärta.
Jag trodde inte att sån massiv träningsverk fanns.