Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
1. Betyder inte att deras proteinintag är större
Nej jag är ganska säker på att jag får i mig mer, de påstår dock att det är drycken som förebygger värken..
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
2. Dumt att inte inta EAA eller Vassleprotein inkring styrketräning
Är jag väl medveten om, men så länge jag bara hobbygymmar ser jag ingen större anledning till det.
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
3. Att du är större och starkare skulle inte ha någon som helst nedsatt eller uppsatt funktion kring träningsvärk heller
Jo, folk som är bättre tränade återhämtar sig snabbare.
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
4. Antingen kanske de pushar sig för hårt, eller du för lite. Vilket leder till mindre träningsvärk för dig, jämfört med dem, i regel.
Helt rätt, det är en blandning av oseriöst från min sida och överseriöst från deras
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Slutsats:
Den infon du gav är värdelös

Jag ber om ursäkt för att jag yttrade mig :bow: