2013-03-02, 02:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
De berättar väl vad de behöver berätta på sin hemsida. Jag förstår inte ert sjukliga behov att prata direkt med dem. Besatthet?
Varför tycker du att fok är bestta för att vi vill höra eran mening? Skäms ni så jävla mycket över den eftersom ni inte vågar säga hur ni vill ha det????
2013-03-02, 02:26
Bannlyst
Citat:
Alltså jag vet inte om du missade att "Revfront-partiet" var ett skämt? RF har inga ambitioner att vara omtyckta av sina politiska motståndare eller att behöva debattera varför man använder sig av de metoder de gör osv.
De stället inte upp i några val osv. Vilket gör det ganska onödigt att utse officiella representanter som ska sitta och svara på högermuppars idiotfrågor på Flashback.

Kan du inte bara svara på vad du tycker att metoderna med att förstöra saker som straffar endast hyresgästerna genom höjda hyror främjar arbetarklassen!
2013-03-02, 02:38
Medlem
Kerubs avatar
Haha, är du igång igen Janne? Om du skriver ett par inlägg till så kanske RFP svarar här på flashback.
2013-03-02, 07:21
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Jag VILL ha svar. men inte en jävel här vet ju hur dom vill ha det....... Bara hur dm INTE vill ha det. Förmodligen är denna formen av vänster jävligt korkade eller har svårt att berätta vad dom verkligen tycker.

Citat:
Varför tycker du att fok är bestta för att vi vill höra eran mening? Skäms ni så jävla mycket över den eftersom ni inte vågar säga hur ni vill ha det????

Du är ju efterbliven. Missade du inlägg #551 helt och hållet?
2013-03-02, 12:27
Bannlyst
Citat:
Du är ju efterbliven. Missade du inlägg #551 helt och hållet?

Haha du är ju faaan inte sann eller så har du rökt för mycket av något onyttigt.
I ditt svar #551 står inte ett ord om hur du vill ha det ekonomiskt!
2013-03-02, 12:27
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Är man dum för att man försöker få er att svara på en jävligt enkel fråga???

Man är inte dum för att man ställer en fråga men om man ska fortsätta ställa den en jävla massa gånger trots att man fått svaret får man nog betraktas som efterbliven.

Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Feghet går hand i hand med marxism. Deras ryggrunkande organisation Expo vill ju hänga ut människor så varför kan inte Revolutionära Fronten vara ett föredöme med att offentliggöra medlemsregistret....

Expo är ju för fan fjolliga liberaler. De har inget med vänstern(RF/AFA i detta sammanhanget) att göra då expos liberala antirasism utgår från att man kan debattera bort rasisterna.

Det finns ju ingen poäng med att slänga upp sitt medlemsregister så nassarna vet vem man är. Däremot så kan man ju undra varför de så jävla modiga nassarna inte själva slänger upp sina register eller gör sina aktioner mitt i dagsljuset så folk kan se dom istället för att sätta upp klibbor mitt i natten. Fega jävla kräk är vad nassarna är som inte vågar stå för vad de gör.
2013-03-03, 13:03
Medlem
Citat:
Jag VILL ha svar. men inte en jävel här vet ju hur dom vill ha det....... Bara hur dm INTE vill ha det. Förmodligen är denna formen av vänster jävligt korkade eller har svårt att berätta vad dom verkligen tycker.

Du glömmer bort att de här grabbarna inte bedriver aktivism för att de har någon stark politisk övertygelse, det är våldsromantiken och önskan att få passa in någonstans som motiverar.
Av den anledningen så kommer du aldrig få ett vettigt svar.
2013-03-04, 09:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Man är inte dum för att man ställer en fråga men om man ska fortsätta ställa den en jävla massa gånger trots att man fått svaret får man nog betraktas som efterbliven.

Expo är ju för fan fjolliga liberaler. De har inget med vänstern(RF/AFA i detta sammanhanget) att göra då expos liberala antirasism utgår från att man kan debattera bort rasisterna.

Det finns ju ingen poäng med att slänga upp sitt medlemsregister så nassarna vet vem man är. Däremot så kan man ju undra varför de så jävla modiga nassarna inte själva slänger upp sina register eller gör sina aktioner mitt i dagsljuset så folk kan se dom istället för att sätta upp klibbor mitt i natten. Fega jävla kräk är vad nassarna är som inte vågar stå för vad de gör.

Du ver kar ju inte ens läskunnig!
Jag har forfarande inte fått ett ända svar på min fråga dvs hur det ekonomiksa skall fungera i eran värld!

Sedan kan man ju undra hur du kan tycka att nassarnas aktioner är fega mm när man ser på era filmer att ni gör på exakt samma sätt...Hmmm IQ fiskmås där med!
2013-03-04, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Demok
Du glömmer bort att de här grabbarna inte bedriver aktivism för att de har någon stark politisk övertygelse, det är våldsromantiken och önskan att få passa in någonstans som motiverar.
Av den anledningen så kommer du aldrig få ett vettigt svar.

Exakt, vilket bara bevisar hur jävla patetiska dessa jävla vandaler är! De påminner mer om ett gäng fotbollshulliganer än något annat....
2013-03-04, 09:26
Medlem
postkrans avatar
Vem ar "er" "eran", har du funnit nagon rfare har pa forumet helt plotsligt?

Vad jag fatt ut av traden sa har folk hanvisat till att du ska kontakta RF sjalva eftersom det uppenbarligen inte finns nagon som kan representera RF har.

Savida inte du vill ha svar fran folk som inte ens ar RFare, vilket kanns ganska lonlost eller hur?

Sedan ar vall RF fortfarande ett natverk/organisation med individer med olika ideologier men som har en gemensam namnare och som INTE ar ett parti som vill ta over och styra sverige och ha nagot form av partiprogram over hur sverige ska styras och delta i val.

Det ar vall ganska upp till individen hur ekonomin ska skotas nar det kommer till personerna i den har traden ocksa, eller tror du att alla du forsoker fa ditt svar av i den har traden/traddelen delar samma uppfattningar och ideologier?
Senast redigerad av postkran 2013-03-04 kl. 09:35.
2013-03-04, 09:38
Medlem
JapanKinas avatar
Janne, jag tillhör inte RF eller någon autonom rörelse eller vänsterkanten.. Du har fått svaret på frågan kring ekonomi vid ett flertal tillfällen.

RF är en grupp individer av olika ideologier, precis som te x ett hockeylag, där någon är fjolla, någon är vänsterpartist, någon Sverigedemokrat och någon har sidbena.

Du hittar inte en samlad politisk ideologi i en grupp som inte är baserad på exakt samma värderingar.
2013-03-05, 16:07
Medlem
Rois avatar
Körde en liten rensning. Den här tråden handlar om hur det går för RF, inte "vänsteråsikter i allmänhet".

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in