2013-02-28, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kerub
Du kommer aldrig att få svar av RF på flashback, oavsett hur mycket du spammar. Hör av dig till RF istället om du verkligen vill ha svar och inte bara trollar.

Tror du att de skulle svara? Tror du att de skulle kunna svara ens om de ville?
2013-02-28, 17:46
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LATMH74
Tror du att de skulle svara? Tror du att de skulle kunna svara ens om de ville?

Only one way to find out
2013-02-28, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Only one way to find out

Jo att de inte klarar av en debatt här har vi ju kommit fram till i alla fall. Alltid något.
2013-02-28, 17:51
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Jo att de inte klarar av en debatt här har vi ju kommit fram till i alla fall. Alltid något.

haha kul argumentation du har. Exempel:

Jag startar en tråd om SÄPO och frågar hur de bedriver sin underrättelse och varför, ingen från SÄPO kommer in och svarar mig, resonemang - SÄPO kan inte debattera.
2013-02-28, 17:58
Bannlyst
Citat:
haha kul argumentation du har. Exempel:

Jag startar en tråd om SÄPO och frågar hur de bedriver sin underrättelse och varför, ingen från SÄPO kommer in och svarar mig, resonemang - SÄPO kan inte debattera.

Jämför du RF med ett statligt institut? Okej att politik inte är er starka sida, men någon gräns måste ju finnas även i er okunskap?
Senast redigerad av LATMH74 2013-02-28 kl. 18:01.
2013-02-28, 18:04
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Jämför du RF med ett statligt institut? Okej att politik inte är er starka sida, men någon gräns måste ju finnas även i er okunskap?

Nej jag jämförde sättet att resonera kring. SÄPO är inte offentliga i sitt arbete, RF är inte offentliga i sitt arbete.
Å andra sidan så anser jag att SÄPO har mer ansvar för att svara på frågor än RF. Eller vad tycker du?
2013-02-28, 18:05
Bannlyst
Citat:
Nej jag jämförde sättet att resonera kring. SÄPO är inte offentliga i sitt arbete, RF är inte offentliga i sitt arbete.
Å andra sidan så anser jag att SÄPO har mer ansvar för att svara på frågor än RF. Eller vad tycker du?

Om RF nu står för en politik så skulle det väl ligga i deras intresse att berätta om den? Om man har alltså...
2013-02-28, 18:11
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Om RF nu står för en politik så skulle det väl ligga i deras intresse att berätta om den? Om man har alltså...

De berättar väl vad de behöver berätta på sin hemsida. Jag förstår inte ert sjukliga behov att prata direkt med dem. Besatthet?
2013-02-28, 18:22
Bannlyst
Citat:
De berättar väl vad de behöver berätta på sin hemsida. Jag förstår inte ert sjukliga behov att prata direkt med dem. Besatthet?

Nej, har man ett seriöst politiskt intresse så säger deras hemsida i stort sett inte. Man är destruktiva javisst, men det är inte enbart en politisk läggning. Men som sagt, när de uppenbart inte kan tala politik så blir det ju en politisk poäng att påtala det i ett politiskt forum.
2013-02-28, 18:26
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Nej, har man ett seriöst politiskt intresse så säger deras hemsida i stort sett inte. Man är destruktiva javisst, men det är inte enbart en politisk läggning. Men som sagt, när de uppenbart inte kan tala politik så blir det ju en politisk poäng att påtala det i ett politiskt forum.

Alltså jag vet inte om du missade att "Revfront-partiet" var ett skämt? RF har inga ambitioner att vara omtyckta av sina politiska motståndare eller att behöva debattera varför man använder sig av de metoder de gör osv.
De stället inte upp i några val osv. Vilket gör det ganska onödigt att utse officiella representanter som ska sitta och svara på högermuppars idiotfrågor på Flashback.
2013-02-28, 18:31
Bannlyst
Citat:
Alltså jag vet inte om du missade att "Revfront-partiet" var ett skämt? RF har inga ambitioner att vara omtyckta av sina politiska motståndare eller att behöva debattera varför man använder sig av de metoder de gör osv.
De stället inte upp i några val osv. Vilket gör det ganska onödigt att utse officiella representanter som ska sitta och svara på högermuppars idiotfrågor på Flashback.

Har man inget politiskt intresse så förstår jag inte att man påstår att man sysslar med politik. Då vorde det ju mer ärligt att säga att det bara handlar om förstörelselusta och att vara kåt på våld.

Sedan har du en helt obegriplig syn på politik utanför partier, jag förstår helt enkelt inte vad du skriker om och vill ha fram. Men det politiska intresset är ju inom vänstern är på topp många gånger, det är en subkultur och inte en olitisk riktning.
2013-03-02, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kerub
Du kommer aldrig att få svar av RF på flashback, oavsett hur mycket du spammar. Hör av dig till RF istället om du verkligen vill ha svar och inte bara trollar.
Jag VILL ha svar. men inte en jävel här vet ju hur dom vill ha det....... Bara hur dm INTE vill ha det. Förmodligen är denna formen av vänster jävligt korkade eller har svårt att berätta vad dom verkligen tycker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in