2013-03-06, 11:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
Körde en liten rensning. Den här tråden handlar om hur det går för RF, inte "vänsteråsikter i allmänhet".

/mod

Men är det ok att fråga om deras metoder inom RF?
Jag undrar men får tex inte svar på varför dom förstör egendom som i första hand får betalas av det
arbetarkollektiv som dom säger sej företräda....
2013-03-06, 18:14
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Men är det ok att fråga om deras metoder inom RF?
Jag undrar men får tex inte svar på varför dom förstör egendom som i första hand får betalas av det
arbetarkollektiv som dom säger sej företräda
....

Va? Utveckla gärna, med slutledning och logik.
2013-03-06, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Va? Utveckla gärna, med slutledning och logik.

Ser sig inte RF som representanter för "arbetarklassen".?
2013-03-06, 19:03
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Ser sig inte RF som representanter för "arbetarklassen".?

Det var inte det jag undrade över. Jag undrar hur "arbetarkollektivet" får betala för materiell skada som RF orsakar
2013-03-06, 19:12
Bannlyst
Citat:
Det var inte det jag undrade över. Jag undrar hur "arbetarkollektivet" får betala för materiell skada som RF orsakar

Ta Gbg 2001 till exempel när flera banker slogs sönder. Vilka tror du fick betala för det? De som styr bankerna? De som äger bankerna? Eller kanske bankernas kunder?

Du låter ju nu nästan lika naiv som när Hubinette satt i SVT kring 95 och stammade.
2013-03-06, 19:27
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ta Gbg 2001 till exempel när flera banker slogs sönder. Vilka tror du fick betala för det? De som styr bankerna? De som äger bankerna? Eller kanske bankernas kunder?

Du låter ju nu nästan lika naiv som när Hubinette satt i SVT kring 95 och stammade.

Så RF var och bankade bankrutor 01? Det visste jag inte. Men du har belägg för det antar jag?
Sen var det inte riktigt banker han menade, antar jag, men det är ganska irrelevant.
Jag tar för givet att du kan påvisa hur bankernas kunder fick betala för upploppen 01, om det nu skulle haft relevans?
2013-03-06, 19:44
Medlem
Kerubs avatar
RF bildades 2002..
2013-03-06, 19:58
Bannlyst
Citat:
Så RF var och bankade bankrutor 01? Det visste jag inte. Men du har belägg för det antar jag?
Sen var det inte riktigt banker han menade, antar jag, men det är ganska irrelevant.
Jag tar för givet att du kan påvisa hur bankernas kunder fick betala för upploppen 01, om det nu skulle haft relevans?

Okej, du kan ju påstå att RF:s tillvägagångssätt är helt unik för våldsvänstern.

Men vi tar sprayningar på väggar och fönster då. Vilka tror du får betala för det. Ägare eller kunder?

Blev det enkelt nog för dig nu?
2013-03-06, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kerub
RF bildades 2002..

Och alla i RF föddes då och hade aldrig gjort något tidigare? Eller så kanske RF bildades för att skydda bankernas kunder?
2013-03-06, 20:04
Medlem
Kerubs avatar
Citat:
Och alla i RF föddes då och hade aldrig gjort något tidigare? Eller så kanske RF bildades för att skydda bankernas kunder?

Nej, det är klart att folk från RF kan ha deltagit i Göteborgskravallerna. Tråden handlar dock om RF och deras "tillbakagång". Vill du böla om bankfönster som krossades för mer än ett decennium sedan får du väl starta en tråd om det.
2013-03-06, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kerub
Nej, det är klart att folk från RF kan ha deltagit i Göteborgskravallerna. Tråden handlar dock om RF och deras "tillbakagång". Vill du böla om bankfönster som krossades för mer än ett decennium sedan får du väl starta en tråd om det.

*Suck*.... Så du menar att RF aldrig har kostat samhället ett öre med skadegörelse och kravaller?

Jag försökte göra det enkelt för er med enkla exempel, men även det var ovan era skallar...
2013-03-06, 20:26
Medlem
Kerubs avatar
Citat:
*Suck*.... Så du menar att RF aldrig har kostat samhället ett öre med skadegörelse och kravaller?

Jag försökte göra det enkelt för er med enkla exempel, men även det var ovan era skallar...

Det är fullt möjligt. Hur menar du att detta har bidragit till deras tillbakagång?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in