Citat:
Mordbrand står ni i vänstern för gott och väl, det räcker åt allt å alla. Mord finns också med på CVt (vet dock inte om rf har det), sen när blev ni RF rädd för polisen?
Du skrev i föregående inlägg såhär:
Citat:
kan inte ens utföra mordbrand rätt
Du ändrar alltså din ståndpunkt nu och påstår att vänstern står för mordbrand? Du får gärna hänvisa.
Tror inte alls att RF är vidare rädda för polisen, det är en skillnad på rädsla och att kunna göra en bedömning om en viss handling väger upp till de risker man tar och vad man får i gengäld. Det är således inte produktivt att varken mörda eller bränna ner fastigheter, varken politiskt eller rent taktiskt.
Citat:
Skitsnack, anledning det är meningen dom inte ska va hemma är för dom är rädd, att attackera en ensam person på gatan är enklare än att attackera en person i sitt hem där han kan kalla på hjälp och har tillgång till "försvarsmedel".
Jag håller inte med, tror du inte det är enklare att vänta i trappuppgången och misshandla någon eller utanför dennes bostad än att stå och banka på dörrar, oftast i större fastigheter också. Resten av meningen förstod jag inte tyvärr.
Citat:
Nä det kan man verkligen inte.
"Det är alltså med detta i ryggen som en grupp antifascister beger sig hem till nazisten för att spruta in tårgas, forcera dörren och misshandla honom." http://revfront.org/?p=6107
RF's egna ord, således kan man dra slutsatsen att dom vid varje hembesök har haft som mål att ta sig in och misshandel deras mål.
Jag pratade om s.k "hembesök" rent generellt. I detta fall kan målet ha varit så, det är nog mer ett undantag en regel ifall man kollar på andra liknande uppdateringar från deras hemsida. Står vidare fast vid att det dock är enklare att tillkalla personskador på andra mer effektiva sätt än att sitta och försöka ta sig in i någons bostad, som antagligen ringer polis och beväpnar sig vid ett ganska tidigt skede.