2013-03-16, 14:11
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorMcGooby
Men det är inte rätt att bruka våld mot andra pga åsikter. Varför? Tänk om du blir nedslagen bara för du är...ja bara för du är du. Ingen anledning alls. Hur skulle det kännas?

RF är knappast revolutionära. Jag har inte sett någon samhällsförändring med deras fascistiska våld.
"Fråga en fascist om han gillar RF för att de spöar folk som inte har samma åsikter." ? Men vadå? RF är ju fascister.

Om våldsanvändning är synonymt med att vara fascist så är väl miltären samt ordningsmakten fascister enligt ditt resonemang?
2013-03-16, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kerub
Jäklar vilket slipat argument! Det är sant, jag skulle nog inte tycka om att bli nedslagen. Därför är RF fascister.
Exakt! RF är fascister!

Citat:
Från nationalencyklopedin;

"revolutionär
revolutionär kallas en person som strävar efter en samhällsomstörtning, se revolution."

"Revolution är ingen tebjudning" - Mao Zedong.
2013-03-16, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Om våldsanvändning är synonymt med att vara fascist så är väl miltären samt ordningsmakten fascister enligt ditt resonemang?

Men militären(och antar du bakar in polisen också) är inga fascister för dem söker inte upp folk och slår ner folk. Polisen och militären(nu är det väldigt sällan militären rycks in i Sverige) ser till så ingen ska slå ihjäl varandra, misshandla eller råna varandra. Jag tycker polisen gör ett bra jobb för att stoppa individer som vill andra medvetet illa.
2013-03-16, 14:28
Medlem
Kerubs avatar
Citat:
Exakt! RF är fascister!

Du är nog den roligaste rättshaveristen hittills.

Citat:
"Revolution är ingen tebjudning" - Mao Zedong.

Förstår du skillnaden? Revolution är något man gör. Revolutionär är något man är. Upprepa med mig. Revolution är något man gör. Revolutionär är något man är.
2013-03-16, 14:35
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Men militären(och antar du bakar in polisen också) är inga fascister för dem söker inte upp folk och slår ner folk. Polisen och militären(nu är det väldigt sällan militären rycks in i Sverige) ser till så ingen ska slå ihjäl varandra, misshandla eller råna varandra. Jag tycker polisen gör ett bra jobb för att stoppa individer som vill andra medvetet illa.

Nej, polisen är ju ordningsmakten ditt jävla pucko, fattar inte ens varför jag skriver till uppenbart förståndshandikappade individer.

Hahaha i princip alla militära situationer är ju i slutändan på grund av olika åsikter.

Föreslår att ingen matar trollet.
2013-03-16, 14:43
Bannlyst
Citat:
Du är nog den roligaste rättshaveristen hittills.
Är man rättshaverist om man anser att slå oskyldiga människor är fel?

Citat:
Förstår du skillnaden? Revolution är något man gör. Revolutionär är något man är. Upprepa med mig. Revolution är något man gör. Revolutionär är något man är.
Spelar ingen roll. Ni är våldsamma och försöker göra en samhällsrevolution igenom att slå på folk som inte har gjort något. Ni beter er exakt som ett fyllogäng på stan som bara slå ner folk och kastar glasflaskor.
Ni ger er på oskyldiga!
2013-03-16, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Nej, polisen är ju ordningsmakten ditt jävla pucko, fattar inte ens varför jag skriver till uppenbart förståndshandikappade individer.
Vet du varför dem är ordningsvakten? För att dem ser till så ingen slår ihjäl, eller misshandlar varandra. På vilket sätt skulle denna ordningsmakten vara dålig?

Citat:
Hahaha i princip alla militära situationer är ju i slutändan på grund av olika åsikter.
Fel. Militären sätts inte in mot dig när du t.ex tittar på TV.

Citat:
Föreslår att ingen matar trollet.
Vadå troll? Bara för jag säger att ingen ska behöva bli misshandlad för sina åsikter...så är man ett troll?
2013-03-16, 14:48
Medlem
Kerubs avatar
Citat:
Är man rättshaverist om man anser att slå oskyldiga människor är fel?

Man är rättshaverist när man om och om igen brölar samma mantra ("RF äj fascister föj dom slååj mej!! "), och ignorerar motargument och ifrågasättande.

Citat:
Spelar ingen roll. Ni är våldsamma och försöker göra en samhällsrevolution igenom att slå på folk som inte har gjort något. Ni beter er exakt som ett fyllogäng på stan som bara slå ner folk och kastar glasflaskor.
Ni ger er på oskyldiga!

Och direkt byter du ämne och börjar bröla ditt mantra, när jag pekar ut att du helt enkelt inte förstod skillnaden mellan "revolutionär" och "revolution".
2013-03-16, 14:57
Bannlyst
Citat:
Man är rättshaverist när man om och om igen brölar samma mantra ("RF äj fascister föj dom slååj mej!! "), och ignorerar motargument och ifrågasättande.
Då får jag väll vara det då. Så länge jag tycker att det är fel att göra illa oskylida människor så är jag säker på min sida. Men jag förstår inte varför du tycker om att just misshandla oskyldiga människor. Är du våldtäktsman också?

Citat:
Och direkt byter du ämne och börjar bröla ditt mantra, när jag pekar ut att du helt enkelt inte förstod skillnaden mellan "revolutionär" och "revolution".
Spelar ingen roll vad du säger. Varför vill du använda våld mot folk som är oskyldiga för?
2013-03-16, 15:06
Medlem
Kerubs avatar
Citat:
Då får jag väll vara det då.

Ok.

Citat:
Men jag förstår inte varför du tycker om att just misshandla oskyldiga människor.

Halmgubbe. Var har jag skrivit att jag tycker om att misshandla oskyldiga människor? Jag har aldrig misshandlat någon, skyldig eller oskyldig.

Citat:
Är du våldtäktsman också?

Är det VM i halmgubbar eller? Höj nivån lite, grabben.

Citat:
Spelar ingen roll vad du säger. Varför vill du använda våld mot folk som är oskyldiga för?

Var har jag skrivit att jag vill använda våld mot "folk som är oskyldiga"?

Ser fram emot bevis för dessa påståenden som du gjorde i ditt inlägg. För det kan du väl fixa? Du sitter väl inte bara och ljuger igen? Du vet, som när du påstod att AFA inte har medlemmar. Eller när du medvetet felciterade NinjoRojo. Osv. osv.
2013-03-16, 15:21
Medlem
Deweys avatar
Citat:
Exakt! RF är fascister!

Du vet inte vad fascism är va? Fascism är inte samma sak som användandet av våld i politiskt syfte om du trodde det.
2013-03-16, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ok.
Inte bryr jag mig. Ungefär om jag skulle hävda att du anser jorden är platt och jag ger mig inte. Då kommer du säger "Okej, jorden är väll platt då. Jag bryr mig inte".

Citat:
Halmgubbe. Var har jag skrivit att jag tycker om att misshandla oskyldiga människor? Jag har aldrig misshandlat någon, skyldig eller oskyldig.

Var har jag skrivit att jag vill använda våld mot "folk som är oskyldiga"?

Ser fram emot bevis för dessa påståenden som du gjorde i ditt inlägg. För det kan du väl fixa? Du sitter väl inte bara och ljuger igen? Du vet, som när du påstod att AFA inte har medlemmar. Eller när du medvetet felciterade NinjoRojo. Osv. osv.
Men du är ju anhängare eller stödjer RF?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in