2010-03-26, 23:21
Medlem
Wolfzeits avatar
Jag undrar hur många av de här dräggen i RF som verkligen har ett arbete?

Och sen så lever väl ni efter den gamla, klassiska definitionen av "arbetare", dvs tungt kroppsarbete.
Alltså hade ni inte pallat en halv arbetsdag i gamla tider.
2010-03-27, 09:28
Medlem
xMADBALLxs avatar
alla jobbar på fria tidningar arbetaren eller aftonbladet
2010-03-27, 12:38
Medlem
Intressant artikel från Info-14 om träskvänstern (Afa och RF) och deras med och motgångar:

http://info14.com/2010-03-26-vanstermedia_och_valdets_apostlar.html
Citat:
Blodet som flyter ut från den medvetslösa tvåbarnsmamman bildar en pöl på trottoaren. Oroliga vänner börjar tränga sig runt henne, någon försöker få liv i henne. Bredvid ligger en så kallad antifascist på rygg, kvarlämnad av sina vänner, med en man över sig som låter sina knogar bearbeta hans ansikte. Mot en husvägg sitter snart en av nattens riddare – gripen. Ivar Andersen känner stolthet över vad hans liga uppnått – ännu en ”nazistisk” kvinna hade misshandlats.
2010-03-28, 16:41
Medlem
norra-sidans avatar
Ja att det var en jävla blodpöl stämde ju iallfall!!
2010-03-28, 18:25
Medlem
killallthewhitepeoples avatar
Coolt att slå kvinnor...verkligen.
2010-03-28, 18:32
Medlem
xMADBALLxs avatar
killallthewhitepeople. Coolt att fly in på krogen och lämna hälften (varav en var tjej som dessutom var mer på än dom flesta killar) och låsa om sig.

coooooooooooolt
2010-03-28, 18:42
Medlem
postals avatar
killallthewhitepeople:
Jag hoppas inte RF spöar folk för att det är coolt utan för att trycka tillbaka den reaktionära nazi-rörelsen. Att vara tjej är ingen ursäkt för att slippa stryk om man förtjänar det.
2010-03-28, 18:48
Medlem
killallthewhitepeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
killallthewhitepeople. Coolt att fly in på krogen och lämna hälften (varav en var tjej som dessutom var mer på än dom flesta killar) och låsa om sig.

coooooooooooolt

Nu stämmer ju inte ditt påstående, försök igen!
2010-03-28, 19:29
Medlem
xMADBALLxs avatar
killallthewhitepeople. Förlåt det var ju 40 av våra mot en tvåbarnsmor. glömde.
2010-03-30, 14:45
Medlem
TiberiusGracchuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfzeit
Jag undrar hur många av de här dräggen i RF som verkligen har ett arbete?

Och sen så lever väl ni efter den gamla, klassiska definitionen av "arbetare", dvs tungt kroppsarbete.
Alltså hade ni inte pallat en halv arbetsdag i gamla tider.

Jag har tidigare vid ett flertal tillfällen stött på RF-folk jag känt igen vid byggarbetsplatser här där jag bor, så nog finns det RF:are som kroppsarbetar. Skulle spontant gissa att de flesta gör just det.
2010-03-31, 13:47
Bannlyst
Jag gillar ändå extremvänstern lite grann. De gör ju det jobbet vi kapitalister inte orkar göra.
2010-03-31, 16:22
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx

coooooooooooolt
Om man nu sprang och låste in sig, hur kunde då två personer gripas och hållas fast? Jag får inte matematiken att gå ihop där.

/Micke

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in