2010-03-31, 17:04
Medlem
killallthewhitepeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
killallthewhitepeople. Förlåt det var ju 40 av våra mot en tvåbarnsmor. glömde.
Nej det har ingen påstått, men ingen sprang in och gömde sig inne på resturangen.
Men runt 30+ var ni ju som beväpnade med flaskor överumplar och överfaller 8 obeväpnade personer varav två är kvinnor.
Men som ändå klarar sig rätt bra ändå eller hur?
Visst skärsår i huvudet efter flaskor, men det är ju inte så konstigt att man skär sig på trasigt glas.
Plus en som ligger på backen (kvinnan) ni däremot lämnar en kille som blir misshandlad på backen medans ni springer därifrån.

Duktigt...
Senast redigerad av killallthewhitepeople 2010-03-31 kl. 17:52.
2010-04-03, 09:22
Medlem
xMADBALLxs avatar
Mike. Jag skrev inte att alla sprang in eller hur.

killallthewhitepeople. Var du där? Gjorde det ont? Vart du ledsen?
2010-04-03, 09:28
Medlem
Citat:

Nej men nu var det ju så att INGEN sprang in.

Citat:
killallthewhitepeople. Var du där? Gjorde det ont? Vart du ledsen?

Nej jag var inte i Sverige då ännu mindre ute på krogen i Stockholm.
Men det hade varit roligt att få vara med!
Senast redigerad av killallthewhitepeople 2010-04-03 kl. 09:53.
2010-04-03, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killallthewhitepeople
Nej men nu var det ju så att INGEN sprang in.

Nej jag var inte i Sverige då ännu mindre ute på krogen i Stockholm.

Hur kan DU då veta det? Eller vill du inte lämna ut dina polare som töntar som lämnar denna 2barnsmamma i sticket kanske
2010-04-03, 09:55
Medlem
Åhh jag vet för jag vet, ok.
Bry dig inte mer om det...
2010-04-03, 14:32
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Kan ju inte ha varit särskilt många alls som sprang in om man ska lyckas ordna så att två man blir gripna, trots att det står en 30 man stark grupp med beväpning och vevar runt omkring en.

/Micke
2010-04-03, 17:13
Medlem
xMADBALLxs avatar
M.Skillt. Ingen vart kvar lämnad. En person i sin iver att mosa småbarnsföräldrar sprang runt en container och missa att alla drog. När folk upptäckte det så sprang ett gäng tillbaka då kom snuten. Ni lyckades inte jag bort någon vi avbröt när vi tyckte vi var klara. Illa att folk inte märker att folk drar men å andra sidan var det här knappast en planerad attack och vad gäller beväpning så tycker jag inte det räknas om man hittat en flaska och tar med.

Alltså summan av kardemumman är att flertalet nassar åkte på stryk ingen av våra torska en person fick lite smällar när han var kvar inte mer än så. Jag skulle säga att vi van det slaget micke.
2010-04-03, 18:18
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
M.Skillt. Ingen vart kvar lämnad. En person i sin iver att mosa småbarnsföräldrar sprang runt en container och missa att alla drog. När folk upptäckte det så sprang ett gäng tillbaka då kom snuten. Ni lyckades inte jag bort någon vi avbröt när vi tyckte vi var klara. Illa att folk inte märker att folk drar men å andra sidan var det här knappast en planerad attack och vad gäller beväpning så tycker jag inte det räknas om man hittat en flaska och tar med.

Alltså summan av kardemumman är att flertalet nassar åkte på stryk ingen av våra torska en person fick lite smällar när han var kvar inte mer än så. Jag skulle säga att vi van det slaget micke.
Möjligt att det stämmer, jag har som jag sa tidigare inte en aning om hur verkligheten såg ut. Men visst kan Motståndsrörelsen få på truten ibland, vi är ju inte stålmannen allihop. Eller vissa är det utom på fredagar då har vi Hitlerist-kvällar.

Är väl så verkligheten ser ut, ibland får man på truten och ibland ger man på truten. Det som är det viktiga är att man fortfarande står fast, och inte blir skrämd för att man får på käften. Smärtan går över, nu har jag aldrig fått stryk men ryktet säger att det kan göra ont

Men lite ruttet att smiska en brud, jag personligen har inga större moraliska hinder att ge mina meningsmotståndare på truten eller göra vad som krävs för att vinna oavsett hur grovt våld som krävs. Men kvinnor, där är jag kluven.

/Micke
2010-04-03, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Men lite ruttet att smiska en brud, jag personligen har inga större moraliska hinder att ge mina meningsmotståndare på truten eller göra vad som krävs för att vinna oavsett hur grovt våld som krävs. Men kvinnor, där är jag kluven.

/Micke

Jag kan tänka mig att Du, Jotun och Jeff har haft många intressanta diskussioner om detta ämne.
2010-04-03, 18:45
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarltonKody
Jag kan tänka mig att Du, Jotun och Jeff har haft många intressanta diskussioner om detta ämne.
Alla har vi olika värderingar i livet, wouldnt you say?

/Micke
2010-04-03, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Alla har vi olika värderingar i livet, wouldnt you say?

/Micke

Ja och tur är väl det.

Fast det hedrar dig att du tar avstånd från kvinnovåld. Även om du nu är engagerad i en organisation som inte gör det.
2010-04-03, 18:54
Medlem
xMADBALLxs avatar
M.Skillt. nu var det ju inte så att tjejen inte var på. Och i ärlighetens namn var det folk som möte upp oss och var på. Ska jag vara riktigt ärlig så skiter jag i om någon är kvinna när det brakar enda undantaget är väll om hon är gravid

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in