2012-12-28, 04:56
Medlem
Kebabsugers avatar
jag red eclipse har jag för mig, eu PVE
Citera
2012-12-28, 14:59
Medlem
Babben87s avatar
Okej. Några bra guilds på Red Eclipse eller?
Citera
2012-12-29, 21:56
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babben87
Okej. Några bra guilds på Red Eclipse eller?
boondock saints på rep och boondock sith på imp

lämnade saits flör kompis guild istället :P
Citera
2013-01-01, 16:25
Medlem
Hej, är där någon som vet när man kan ringa till bioware supporten angående sitt konto?, jag blev sugen på att prova ToR igen men hade glömt bort mina security frågor och fick mitt konto låst (), står jag måste ringa till customer service i England, vet ej hur det är med deras helgdagar, är där öppet idag eller imorgon i alla fall?, räcker det med ett telefonsamtal tror ni eller måste jag skicka något sorts bildbevis att jag äger spelet?
Citera
2013-01-01, 19:13
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Hej, är där någon som vet när man kan ringa till bioware supporten angående sitt konto?, jag blev sugen på att prova ToR igen men hade glömt bort mina security frågor och fick mitt konto låst (), står jag måste ringa till customer service i England, vet ej hur det är med deras helgdagar, är där öppet idag eller imorgon i alla fall?, räcker det med ett telefonsamtal tror ni eller måste jag skicka något sorts bildbevis att jag äger spelet?

jag ringde dom via Skype idag för några timmar sedan, gick väldigt smidigt
Citera
2013-01-01, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
jag ringde dom via Skype idag för några timmar sedan, gick väldigt smidigt

Har ingen kamera eller skype, men då går det att ringa dom nu då tror du?, fick du visa bevis för att du ägde spelet?
Senast redigerad av Merlinus 2013-01-01 kl. 20:26.
Citera
2013-01-01, 20:30
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Har ingen kamera eller skype, men då går det att ringa dom nu då tror du?, fick du visa bevis för att du ägde spelet?

kamera behöver du inte, skype går att ladda ner enkelt så slipper du betala för samtalet.

jag fick svara på en av mina säkerhetsfrågor, säga mitt fullständiga namn, vilket datum jag är född samt mitt telefonnummer så tog han bort min security key vilket var andledningen till att jag ringde
Citera
2013-01-01, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
kamera behöver du inte, skype går att ladda ner enkelt så slipper du betala för samtalet.

jag fick svara på en av mina säkerhetsfrågor, säga mitt fullständiga namn, vilket datum jag är född samt mitt telefonnummer så tog han bort min security key vilket var andledningen till att jag ringde

Har ingen mikrofon heller tyvärr så då faller det bort, tack ändå för hjälpen.
Citera
2013-01-01, 21:55
Medlem
Störig support, jag förklarade för dom att jag är hörselskadad och dom måste snacka lugnt men dom babblade på ändå i högsta fart
Citera
2013-01-02, 06:52
Medlem
Babben87s avatar
Citat:
Störig support, jag förklarade för dom att jag är hörselskadad och dom måste snacka lugnt men dom babblade på ändå i högsta fart
Haha, du har inte Skype, ingen kamera, ingen mikrofon och är hörselskadad.

När jag läste allt detta så tyckte jag bara synd om dig.
Citera
2013-01-02, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babben87
Haha, du har inte Skype, ingen kamera, ingen mikrofon och är hörselskadad.

När jag läste allt detta så tyckte jag bara synd om dig.

Nej, tycker bara det är svårt att prata över internet, föredrar att prata i verkligheten där jag kan läsa av läpparna och ögonen. Är inte så att jag inte kan prata över telefon eller internet men då gäller det att det pratas långsamt, vilket supportern inte gjorde precis, men nu har jag iaf kommit in och kan spela
Citera
2013-01-02, 20:04
Medlem
therifs avatar
Håller på att ladda ner spelet just nu. Har inte direkt planerat att betala, eftersom det finns tillgängligt gratis. Men vad säger ni, hur långt kommer man utan att betala? Kan man till exempel betala en viss summa i framtiden så man får tillgång till vissa funktioner som kräver betalning eller måste man bli prenumenant och betala 120kr i månaden? Finns det fler här som inte betalat för spelet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in