Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
hur är de amerikanska servrarna? börjar bli trött på att vara max 15 på en server och senare bara jag, spelar ju mellan 22-06 så amerikansk srrver kanske funkar bättre?
hur är lagg och så, svara om du har över 3 mbit i upload

Amerikansk server funkar helt utan problem för mig, inget lagg överhuvudtaget i jämförelse med vad mina amerikanska medspelare har (aka. server-lag etc.). Vi har 3 européer och 2 australiensare i guilden och ingen av oss har märkt av något nämnvärt lagg.
Det enda jag kan tycka är lite jobbigt ibland är när jag springer precis bredvid någon och ska ta en power-up i Warzones då jag väldigt ofta på min skärm är närmare än personen bredvid/bakom mig men ändå inte får buffen, vet inte om det händer på EU-servrar också, kan bero på annat antar jag.
Annars flyter det på hur bra som helst, har inga problem med mechanics i flashpoints och operations eller något i den stilen, så det är bara att köra på tycker jag.
BTW, Good news!
Arymono: When will character transfers be available for everybody?
Dallas Dickinson (Senior Producer, Live Services): We will be rolling out our Character Transfer Service in early summer. First we’ll have some targeted free transfers from/to specific servers, but that will be followed with a broader system where you can either take advantage of free promotional transfers to specific servers or paid transfers to the server of your choice. We know everyone has more questions about character transfer, and we’ll reveal more details closer to the launch date.
Så förhoppningsvis så blir det bättre för en stor drös folk under Juni, men med tanke på BioWares tidigare
succéer så lär det väl säkert dröja tills augusti/september.