2012-10-07, 10:25
Medlem
Eddie.Hs avatar
Funderar på att förnya min prenumeration efter nåt halvårs uppehåll. Något man behöver veta förutom att servrar har mergats och att det finns någon ny battlemaster-rank? Hur ser det ut med balansen, är sorcs fortfarande lika roliga att smälta ansikten med i pvp? Kan man fortfarande binda alla keys till tracer missile och ändå vinna som Bounty Hunter?

Det är mest Warzones jag saknar, har aldrig spelat så roligt pvp som i SWTOR.
Citera
2012-10-07, 14:29
Medlem
Men finns de "raid"och dungoens finsders som i wow?
Citera
2012-10-07, 15:29
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie.H
Funderar på att förnya min prenumeration efter nåt halvårs uppehåll. Något man behöver veta förutom att servrar har mergats och att det finns någon ny battlemaster-rank? Hur ser det ut med balansen, är sorcs fortfarande lika roliga att smälta ansikten med i pvp? Kan man fortfarande binda alla keys till tracer missile och ändå vinna som Bounty Hunter?

Det är mest Warzones jag saknar, har aldrig spelat så roligt pvp som i SWTOR.

PvPn är väldigt balanserad just nu. Ingen direkt OP klass men premade är ju som vanligt OP.

Citat:
Ursprungligen postat av tutogrande
Men finns de "raid"och dungoens finsders som i wow?

ja
Citera
2012-10-08, 21:54
Medlem
Biljettens avatar
finns det mer OP's som man kan köra genom Group findern nu? eller är det dom 2 st gamla?
vad mer är nytt? verkar som att inget är nytt?
har läst att 1.4 förstörde spelet vad menar dom med det?

ÄR sugen på att börja spela igen, men är det värt det?
Citera
2012-10-09, 22:40
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biljetten
finns det mer OP's som man kan köra genom Group findern nu? eller är det dom 2 st gamla?
vad mer är nytt? verkar som att inget är nytt?
har läst att 1.4 förstörde spelet vad menar dom med det?

ÄR sugen på att börja spela igen, men är det värt det?

Det är 2 ops du kan göra via findern ja. Känns lite korkat att köra pug i TFB. Nytt gear, nya weeklys, dailys, performance uppdateringar.

Ingen aning vart du läst att 1.4 förstört spelet. Fler och fler som hittar tillbaka till spelet eller som börjar. Senast igår var det 3 rep fleets vid primetime där det vanligtvis brukar vara 1,5-2.

Beror på vad du tycker är värt.
Citera
2012-10-09, 23:04
Medlem
Biljettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
Det är 2 ops du kan göra via findern ja. Känns lite korkat att köra pug i TFB. Nytt gear, nya weeklys, dailys, performance uppdateringar.

Ingen aning vart du läst att 1.4 förstört spelet. Fler och fler som hittar tillbaka till spelet eller som börjar. Senast igår var det 3 rep fleets vid primetime där det vanligtvis brukar vara 1,5-2.

Beror på vad du tycker är värt.
tja, testa ett trial idag innan jag vill resubba, Det laggade men jag ligger på 90 fps, är det något kännt fel? så var de inte innan när jag spelade,
är sjukt sugen på att börja igen men detlagget störde mig verkligen.

Finns det någon scroll of ress elelr något liknande som i wow
Citera
2012-10-10, 12:24
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
tja, testa ett trial idag innan jag vill resubba, Det laggade men jag ligger på 90 fps, är det något kännt fel? så var de inte innan när jag spelade,
är sjukt sugen på att börja igen men detlagget störde mig verkligen.

Finns det någon scroll of ress elelr något liknande som i wow

nu sitter jag på en ickespeldator (midend laptop) så jag får lagg då och då. Men jag har kännt av laggspikes jag inte haft tidigare ja.

Kan inte hjälpa dig med wowreferensen.
Citera
2012-10-10, 20:15
Medlem
Biljettens avatar
Citat:
nu sitter jag på en ickespeldator (midend laptop) så jag får lagg då och då. Men jag har kännt av laggspikes jag inte haft tidigare ja.

Kan inte hjälpa dig med wowreferensen.

subbade nu men vilken tid det tar att joina som healer på Hard modes :S
är et bara pvp som gäller eller?
Citera
2012-10-11, 00:45
Medlem
iSkitzs avatar
Hallå! Funderar på att börja lira igen. Vad har hänt sedan innan sommaren? :P Swtor.com var helt komplex och patch-listorna var galet krångliga att ta sig igenom, någon som kan sammanfatta? Jag ha ren Sentinel Level 50 full WH, minns att jag bytte i speccen mycket då jag inte hitta nåt som dög kände jag, aja..
Citera
2012-10-11, 02:44
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSkitz
Hallå! Funderar på att börja lira igen. Vad har hänt sedan innan sommaren? :P Swtor.com var helt komplex och patch-listorna var galet krångliga att ta sig igenom, någon som kan sammanfatta? Jag ha ren Sentinel Level 50 full WH, minns att jag bytte i speccen mycket då jag inte hitta nåt som dög kände jag, aja..

när slutade du? efter 1.3 eller pre 1.3? Senaste är ju nytt pve gear, ny operation, de har gjort om dailys och weeklys, rewards, sänkt kostnaden för att plocka ut mods, tweakat performance, justerat lite i Pvp banorna. Det är iaf lite av det som hände efter 1.3.

Citat:
subbade nu men vilken tid det tar att joina som healer på Hard modes :S
är et bara pvp som gäller eller?

Välkommen tillbaka Så länge du inte sitter mitt i natten och köar tar det max 5 min iaf som healer. Speccade själv om till healer nyligen och att få HMs är inga som helst problem. Healers är sälsynta som vanligt.
Citera
2012-10-11, 11:51
Medlem
Biljettens avatar
Citat:

Välkommen tillbaka Så länge du inte sitter mitt i natten och köar tar det max 5 min iaf som healer. Speccade själv om till healer nyligen och att få HMs är inga som helst problem. Healers är sälsynta som vanligt.

Tack
Märkte nu att jag sög som healer, är commando. har dom ändrat något? eller är det bara jag som är ovan?
Citera
2012-10-11, 13:41
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Tack
Märkte nu att jag sög som healer, är commando. har dom ändrat något? eller är det bara jag som är ovan?

Snackar vi PvP eller PvE nu? Healer i PvP är ju sinnesjukt svårt om inte ditt lag försvarar dig och de bästa healsen är ju static med rätt lång spelltime. Har själv en Commando healer på lvl 33 och den funkar rätt bra i PvP imo. Finns ju en del stuns och pushbacks att hålla ifrån sig fienderna med. Om de gjort om mycket i Commando vet jag ej men vet att Vanguarden blivit nerfade en del. Men aa du är nog otränad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in