2011-12-21, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredagsMyspys
Hur är spelet? Vad tycker ni?
Jag tittade på ett par streams och grafiken var inte alls vad jag hade förväntat mig. Den såg alldeles lam och tråkig ut, dessutom lite barnslig och ''mysig'' ut. Inte vad det ska vara för Star Wars enligt min åsikt.

Dessutom såg det lite småsegt ut att slåss.
Sega rörelser, samt springandet och så i 3rd person ser segt ut. Men jag har nu inte testat spelet, endast tittat på ett par filmer samt streams, så vad tycker flashback?

Om du inte gillar Mass Effect kommer du nog inte gilla detta spelet heller. Mina klagomål är dock att det är en väldig massa springade (än så länge, är level 16) och att det känns mer som ett singeplayer spel än ett MMO.
Citera
2011-12-21, 21:31
Medlem
frallan1234s avatar
Fy fan vad jag är lack, sitter och spelar på en alt med en polare och vi gör ett heroic quest och helt plötsligt kraschar spelet utan någon error, loggar in fort för att slippa kö och kommer in och spelet kraschar igen direkt och loggar in igen då får man place in queue 1007 JA SKIT SPEL fittnyllen öka helvetes jävla population eller låt mig flytta server inte fan tänker jag betala för skit som kraschar och skickar ut en i flera timmars kö helvete vad lack
Citera
2011-12-21, 21:36
Medlem
Viches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frallan1234
Fy fan vad jag är lack, sitter och spelar på en alt med en polare och vi gör ett heroic quest och helt plötsligt kraschar spelet utan någon error, loggar in fort för att slippa kö och kommer in och spelet kraschar igen direkt och loggar in igen då får man place in queue 1007 JA SKIT SPEL fittnyllen öka helvetes jävla population eller låt mig flytta server inte fan tänker jag betala för skit som kraschar och skickar ut en i flera timmars kö helvete vad lack

Vad förväntar du dig av ett MASSIVT MMO under release-veckan? :S Det kommer hålla på såhär ett tag till men snart kommer dom ha fixat det, tro mig
Citera
2011-12-21, 21:47
Medlem
CommanderShepards avatar
Ursäkta om frågan har ställts tidigare; finns det någon trial till detta spel ännu?
Citera
2011-12-21, 21:48
Medlem
Mattsson77s avatar
Ökade dom server cappen nu på Bloodworthy tro , va bara 15 min kö nu? eller är det ett önske tänkade
Senast redigerad av Mattsson77 2011-12-21 kl. 21:52.
Citera
2011-12-21, 22:03
Medlem
Screwattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson77
Ökade dom server cappen nu på Bloodworthy tro , va bara 15 min kö nu? eller är det ett önske tänkade

Det trixades även med detta under gårdagen på The Red Eclipse i så fall, kötiderna hoppade fram och tillbaka där med under sena kvällen och natten.
Citera
2011-12-21, 22:03
Medlem
Mattsson77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommanderShepard
Ursäkta om frågan har ställts tidigare; finns det någon trial till detta spel ännu?

Nej och det kommer säkert inte fören om minst 6månader skulle jag tro
Citera
2011-12-21, 22:04
Medlem
Mattsson77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Screwattack
Det trixades även med detta under gårdagen på The Red Eclipse i så fall, kötiderna hoppade fram och tillbaka där med under sena kvällen och natten.

Kan ju hoppas då. 20-30 min kan jag leva med
Citera
2011-12-21, 22:29
Medlem
Screwattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson77
Kan ju hoppas då. 20-30 min kan jag leva med

Ja, det funkar ju bättre än de 2-3 timmar man suttit med ibland. Så småningom slipper vi väl kötiderna helt och hållet, men just nu är jag rätt less på det. Spelat olika gubbar upp till lvl 10-15 nu sen den 14:e känns det som, bara precis för att undvika de långa kötiderna. Man vill liksom börja satsa nu, men det känns knappt motiverbart.
Citera
2011-12-21, 23:28
Medlem
grithors avatar
Fortfarande inget jävla svar från Bioware om varför min Deluxe Edition nyckel inte går att aktivera.
Jag har skickat 3 jävla mail sedan igår, jag har försökt kontakta dom via telefon men deras jävla linje fungerar ju inte.

Jag kommer ju inte få spela om jag inte hinner aktivera skiten innan den 22a, dvs imorgon!?

Helvetes kass jävla support, och dom har inte skrivit NÅGOT om detta problem som jag och massvis med andra upplever med att inte kunna aktivera sin nyckel man betalat för.
Då har man slösat på pengar i onödan då. Tack Bioware.
Citera
2011-12-21, 23:30
Medlem
Fjodorovs avatar
Jag som tyckte jag var smart när jag sade att jag önskade mig det i julklapp (då jag till slut hade något att önska mig och att jag slapp köpa det själv) men fy fan sugen efter att spela är enormt och det har bara ökat sedan första trailern släpptes för några år sedan. Jag får se till att sysselsätta mig med annat så att jag inte tänker på det fram till jul.
Citera
2011-12-21, 23:37
Medlem
DiBiases avatar
Så om man inte är spelklar idag så är man utestängd? Det är alltså inte lönt att köpa spelet efter ikväll? Hur länge gäller detta? Förstår inte, känns bara korkat alltihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in